Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Liefde Voor Sweetbaby

vraagteken1
29-08-2002, 23:04

Een verlaten strand Twee mensen, hand in hand In de Koude wind is het het warme hart dat hun verbindt Zacht gefluister meegenomen woorden door de wind tot in het duister Zonsondergang kleurt haar ogen en ook een beetje haar zachte wang Terugkerende golven net als haar liefde waaronder ik ben bedolven Vallende ster haar getuite lippen mijn God het is zo ver Water met een zoutige smaak trillend lichaam als ik haar lippen raak Een hemel in al zijn pracht opent mij de ogen als ze naar mij lacht Een verlaten strand twee harten nu aan elkaar verpand

SweetxBaby
29-08-2002, 23:12
maar nu...... loop ik op het strand helemaal alleen.. ik loop door zonder te stoppen en kijk niet meer om me heen.. het strand is leeg je ziet geen mens... ik sluit mijn ogen en doe een wens... ik wens dat het verdriet nooit meer mijn hart zal raken... en dat ik het wachtwoord van geluk in de liefde kon kraken.. ik open mijn ogen en blijf staan bij een schelp... ik buk naar de grond en schrijf in het zand HELP!

vraagteken1
29-08-2002, 23:25
Dag Anissa, gaat het een beetje? Probeer je tranen niet op te kroppen, het is toch niet te stoppen probeer nu even niet stoer en groot te zijn ga in een hoekje zitten en voel je heel klein probeer nu niet allerlei redenen te vezinnen hoe hem te bereiken en weer opnieuw te beginnen probeer nou niet naar de mogelijkheden te kijken laat hem even, dan zal zijn ware aard blijken Als hij van je houdt is er niets wat hem weehoudt om weer naar jou te komen en weer verder te gaan met jullie dromen

SweetxBaby
29-08-2002, 23:27
Origineel gepost door vraagteken1 Dag Anissa, gaat het een beetje? Probeer je tranen niet op te kroppen, het is toch niet te stoppen probeer nu even niet stoer en groot te zijn ga in een hoekje zitten en voel je heel klein probeer nu niet allerlei redenen te vezinnen hoe hem te bereiken en weer opnieuw te beginnen probeer nou niet naar de mogelijkheden te kijken laat hem even, dan zal zijn ware aard blijken Als hij van je houdt is er niets wat hem weehoudt om weer naar jou te komen en weer verder te gaan met jullie dromen *zucht* :traan1:

Harlem69
30-08-2002, 02:42

Een mooie vakantie, met je hartendief het ging zo snel voorbij en nu je verloor, opnieuw, je lief blijkt gekeerd, het tij je hebt je best gedaan het mocht alleen niet baten dat hij je weer alleen liet staan je nog eens heeft verlaten spreek jezelf nu ernstig toe dit was de laatste keer het maakt niet uit, en geeft niet hoe maar pijn doen, mag hij je niet meer jij bent meer waard, dan een spel en zult je vrijheid meer waarderen en de pijn verdwijnt dan ook nog wel alleen moet je dat nog leren met steun en hulp komt het wel goed maar zet die eerste stap verzamel nu eerst al je moed en geef hem echt, voorgoed een trap... XXXX Liefs Alexei :rolleyes: :zwaai: ;)

SweetxBaby
30-08-2002, 10:27
die trap kan ik niet geven.... want hij was diegene voor wie ik bleef leven.. de gedachte dat ik zonder hem moet maakt me kapot... ik kan niet meer slapen ..eten of leven.. waarom is dit mijn lot.. hij bracht het zonnetje weer in mijn leven.. hij heeft de tranen van me weggedreven... maar nu is het defenitief voorbij.. ik zal nu voortaan alleen lopen zonder hem aan mijn zij.. o god hoe kan ik nou nog leven... waarom blijft god me straffen o allah geef me je zegen.. ik wil niet meer pijn lijden.. wanneer komt de dag dat je me gaat verblijden.. want zo leven hoeft van mij niet meer... waarom doet mijn leven me zoveel zeer..

vraagteken1
30-08-2002, 11:26
wachten op morgen op een leven zonder zorgen wachten op hem of haar bekijk het maar!!!! leef meisje, leef, leef, en je verdriet? onderdruk het niet huil zoveel je wilt en het is niet erg als je erbij gilt schreeuw het uit tril en beef maar leeeeef, leeeef Dit was een reeds geplaatst gedicht waar jij op antwoordde. Lees je eigen antwoord nu maar even en doe er wat me meid. Liefs, ? leef leef, ga door met je leven..... leef leef,en je zult zien dat je door god word beloond met een zegen... leef je leven, en leef het gewoon ookal doet je hart nog zoveel zeer. leef je leven en je zult zien dat je tranen worden vervangen door alleen blijdschap en nog veel meer.....

SweetxBaby
30-08-2002, 11:38
sterf sterf ik kan beter sterven.. heen gaan en nooit meer terugkomen en langzaam onder de grond bederven.. niemand weet hoeveel pijn het doet van binnen.. ik kan beter stoppen met leven dan een nieuw leven zonder hem te gaan beginnen. hij is mijn leven...hoe kan ik dan nog een nieuw leven beginnen als hij mijn hart aan de duivel heeft gegeven

vraagteken1
30-08-2002, 11:45
Origineel gepost door sweetbaby sterf sterf ik kan beter sterven.. heen gaan en nooit meer terugkomen en langzaam onder de grond bederven.. niemand weet hoeveel pijn het doet van binnen.. ik kan beter stoppen met leven dan een nieuw leven zonder hem te gaan beginnen. hij is mijn leven...hoe kan ik dan nog een nieuw leven beginnen als hij mijn hart aan de duivel heeft gegeven Geduld, geduld, geduld, geduld, De meeste van ons hebben het al meegemaakt dit, wat jou nou zo raakt En als je het NU aan ze vraagt zou je het antwoord krijgen, dat alles met de tijd vervaagt. geduld, geduld

SweetxBaby
30-08-2002, 12:39
Origineel gepost door vraagteken1 Geduld, geduld, geduld, geduld, De meeste van ons hebben het al meegemaakt dit, wat jou nou zo raakt En als je het NU aan ze vraagt zou je het antwoord krijgen, dat alles met de tijd vervaagt. geduld, geduld ze zeggen weleens geduld is een schone zaak.. maaar je moet weten dat geduld ook eens een keer opraakt.

VersaceGirl
30-08-2002, 15:08
:huil: :huil: :huil: wat mooi allemaal... sweetbaby je kan echt je gevoelens goed in gdicht uiten ben echt jalours op!!!!!!! sterkte meid........ dikke kus van mij

SweetxBaby
30-08-2002, 15:26
Origineel gepost door VersaceGirl :huil: :huil: :huil: wat mooi allemaal... sweetbaby je kan echt je gevoelens goed in gdicht uiten ben echt jalours op!!!!!!! sterkte meid........ dikke kus van mij dank je versace girl:blauwkus: