Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Verdriet Voor mohammed

SweetxBaby
30-08-2002, 00:03

ik en jij.... jij en ik.... we houden veel van elkaar... mijn hart staat door jou in de fik... we hebben een leuke tijd gehad in ons land... we lieppen rond zonsopgang op het zand.. ik voelde me net een pasgeboren baby zo blij... want ik wist ik loop met mijn geliefde aan mij zij.. we hebben gelachen ...gespeeld. en een hele leuke tijd gehad.. maar het moest weer verkeerd gaan...ik ben nu de tranen echt zat.. ik dacht dat we zouden verloven...ik dacht dat de pijn in mijn hart eindelijk zou doven.. maar nee ik had het hellaas helemaal verkeerd... je hebt blijkbaar nog steeds niet van je fouten geleerd... mijn dromen zijn verdwenen... slapeloze nachten zijn weer verschenen.. we keken in marokko altijd samen naar de sterren in de lucht... ik kijk nu helemaal alleen... en ik slaak een diepe zucht... **je bracht me vaak pijn en verdriet....maar 1 ding moet je weten mohammed jou vergeten kan ik niet** ik mis je... ik mis jou armen om me heen.. ik mis je lippen op de mijne... ik voel me zo verdomd alleen... laat het een nachtmerrie zijn dat ik je kwijt ben.. laat mij ontwaken uit deze nachtmerrie... **mohammed moge allah onze wegen zo spoedig mogelijk weer naar mekaar kruizen** want 1 ding weet ik zeker....zonder jou in mijn leven....is mijn leven helemaal niets waard en sterf ik liever dan dat ik blijf leven zonder jou:traan1: Vanuit hart en ziel op papier gezet, Anissa :(

vraagteken1
30-08-2002, 00:08
Sterkte Anissa!!! liefs, ?

SweetxBaby
30-08-2002, 00:15
Origineel gepost door vraagteken1 Sterkte Anissa!!! liefs, ? Dank Je Wel, Liefs Sweet Baby, ,

mtalsi
30-08-2002, 03:05
een hele mooie gedicht.. , en ik hoop dat je deze jongeman terug zal krijgen.... Abdelouahed :zwaai:

Harlem69
30-08-2002, 03:21

Met pijn in m´n hart zie ik het wederom gebeuren hernieuwde kans, opnieuw een start en weer moet je gaan treuren je wilt zo graag dat hij het is de man die jij bemint zonder hem voel je gemis zodat je steeds opnieuw begint maar laat het nu met rust voortaan en stop dit keer voorgoed je kunt het echt niet lang zo aan en je hebt genoeg gebloed... hij wil je niet, in elk geval niet levenslang verspil je liefde niet aan hem wees voor het alleen zijn ook niet bang maar trek nu aan die rem stop de pijn die jij nu voelt en laat je hoofdje denken nog even voor die pijn is afgekoelt maar laat je niet wéér krenken voor jou komt er ooit een ander vast en inscha Allah, ook de ware man en zul je zien, dat hij beter bij je past en wordt je ook gelukkig, dan natuurlijk zal ik er ook nog zijn en helpen blijf ik graag ik help je vechten tegen de pijn maar trek die streep... vandaag XXXX Liefs Alexei ;) :D :Iluvu:

SweetxBaby
30-08-2002, 11:17
Origineel gepost door mtalsi een hele mooie gedicht.. , en ik hoop dat je deze jongeman terug zal krijgen.... Abdelouahed :zwaai: Dank je wel Liefs Sweet Baby

SweetxBaby
30-08-2002, 11:18
Origineel gepost door Harlem69 Met pijn in m´n hart zie ik het wederom gebeuren hernieuwde kans, opnieuw een start en weer moet je gaan treuren je wilt zo graag dat hij het is de man die jij bemint zonder hem voel je gemis zodat je steeds opnieuw begint maar laat het nu met rust voortaan en stop dit keer voorgoed je kunt het echt niet lang zo aan en je hebt genoeg gebloed... hij wil je niet, in elk geval niet levenslang verspil je liefde niet aan hem wees voor het alleen zijn ook niet bang maar trek nu aan die rem stop de pijn die jij nu voelt en laat je hoofdje denken nog even voor die pijn is afgekoelt maar laat je niet wéér krenken voor jou komt er ooit een ander vast en inscha Allah, ook de ware man en zul je zien, dat hij beter bij je past en wordt je ook gelukkig, dan natuurlijk zal ik er ook nog zijn en helpen blijf ik graag ik help je vechten tegen de pijn maar trek die streep... vandaag XXXX Liefs Alexei ;) :D :Iluvu: :( :(

Skairie
30-08-2002, 11:56
tfoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee skotten die hap, ik begrijp niet dat je nog verdriet heb om een jongen als hij je niet accepteert klaar oprotten met hem. vieze nigt, ik haat zulke mensen als iemand mij zo playt of ik merk dat iemand mijn zusje zo playt, man wat zal die persoon lijden. ik hou niet van spelen met iemand zijn gevoelens dat is pijnelijk, dan breek ik liever iemands zijn benen dan dat ik met iemands zijn gevoelens speel. foktop man. succes dame, hij is je verdriet niet waard. Je kan beter verdriet hebben voor een dode palestijn dan voor een vieze nigt. belsmma

SweetxBaby
06-09-2002, 20:55
Origineel gepost door Skairie tfoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee skotten die hap, ik begrijp niet dat je nog verdriet heb om een jongen als hij je niet accepteert klaar oprotten met hem. vieze nigt, ik haat zulke mensen als iemand mij zo playt of ik merk dat iemand mijn zusje zo playt, man wat zal die persoon lijden. ik hou niet van spelen met iemand zijn gevoelens dat is pijnelijk, dan breek ik liever iemands zijn benen dan dat ik met iemands zijn gevoelens speel. foktop man. succes dame, hij is je verdriet niet waard. Je kan beter verdriet hebben voor een dode palestijn dan voor een vieze nigt. belsmma ;)

misszuidholland
07-09-2002, 23:08
sweetbaby...... tijd heelt alle wonden.... over een tijdje vind je hem maar een eikel, of sta je weer aan zijn zij :D . Elmoehim geef het tijd, en hou je er niet te veel mee bezig. Ik ken je niet maar ik denk dat het ZIJN verlies is, :D :zwaai:

SweetxBaby
08-09-2002, 13:46
Origineel gepost door misszuidholland sweetbaby...... tijd heelt alle wonden.... over een tijdje vind je hem maar een eikel, of sta je weer aan zijn zij :D . Elmoehim geef het tijd, en hou je er niet te veel mee bezig. Ik ken je niet maar ik denk dat het ZIJN verlies is, :D :zwaai: dank je lieverd, het is niet alleen zijn verlies... we hebben allebei verloren... :(