Bekijk volle/desktop versie : trouwen met een man die een vriendin heeft gehad



Pagina's : [1] 2 3

29-12-2007, 18:49
salaam dames
zouden jullie trouwen met een man die een (of meerder) exen heeft gehad? en waarom wel of niet?
Ik vind t persoonlijk maar niks want de kans is groot dat
hij je altijd zal blijven vergelijken met zijn vorige vriendinnetjes (ze waren ze3ma leuker mooier beter gekleed altijd netjes en ook gaven hem ook nog een meer aandacht enz...

Ik vind het maar een enge gedachte en vooral als hij ook nog eens geen maagd meer is...

wat vinden jullie hiervan, aangezien er nog maar weinig jongens zijn die geen ex hebben

29-12-2007, 18:53


volgens mij zouden dames dat niet zo erg vinden
andersom vinden heren dat wel verschrikkelijk

persoonlijk moet je kijken wat je aan een man hebt, nu
en niet naar zijn verleden, mits hij het betreurt tenminste
als ie er trots op ie moet ie oprotten

29-12-2007, 18:55
.
.

hahaha.........Ik durf hier geen mening over te geven, aangezien tegenwoordig bijna iedereen zowel mannen als vrouwen aan relaties doen. Elhamdoelilah zijn er wel uitzonderringen.
Ik heb liever iemand zonder relaties maar ik kan wel dit of dat roepen maar straks zit ik met gebakken peren of helemaal zonder

.
.

29-12-2007, 18:57

Citaat door Move_on_let_go:
volgens mij zouden dames dat niet zo erg vindenandersom vinden heren dat wel verschrikkelijk

persoonlijk moet je kijken wat je aan een man hebt, nu
en niet naar zijn verleden, mits hij het betreurt tenminste
als ie er trots op ie moet ie oprotten


.
.

hoe kom je hier nou bij?

ik denk dat iedere dame die haar geloof serieus neem, graag een man wil zonder verleden. zo net als de mannen dat willen.


.
.

29-12-2007, 19:11


de praktijk om mij heen, zo kom ik er aan.

29-12-2007, 19:14
.
.

de praktijk zegt misschien dat ze trouwen met man met verleden, maar of zij dat ook zo gewild hadden is een ander verhaal

.
.

29-12-2007, 19:23
dat zou ik niet weten lieve meid
maar lijkt mij verder ook niet relevant
aangezien het gaat om wat de realiteit
ons toont

29-12-2007, 19:36

Citaat door bentbled:
salaam dames
zouden jullie trouwen met een man die een (of meerder) exen heeft gehad? en waarom wel of niet?
Ik vind t persoonlijk maar niks want de kans is groot dat
hij je altijd zal blijven vergelijken met zijn vorige vriendinnetjes (ze waren ze3ma leuker mooier beter gekleed altijd netjes en ook gaven hem ook nog een meer aandacht enz...

Ik vind het maar een enge gedachte en vooral als hij ook nog eens geen maagd meer is...

wat vinden jullie hiervan, aangezien er nog maar weinig jongens zijn die geen ex hebben



Grapjas

29-12-2007, 19:39

Citaat door Faris:
Grapjas


hoezo grapjas dit is een serieuze vraag hoor of wordt t alleen serieus genomen als een jongen het zegt

29-12-2007, 19:41
als een jongen vraagt of hij met een meisje moet trouwen die een ex heeft maakt iedereen hem voor gek uit ipv voor grapjas

29-12-2007, 19:42
Ik zou wel met iemand kunnen trouwen die een vriendin heeft gehad maar ik hoef de details niet te weten. Het is voor de rest tussen hem en Allah.

wassalaam alikoum

29-12-2007, 22:22
Ikzelf ben 100% tegen het trouwen met een persoon die eerdere haramrelaties heeft gehad. Berouw of geen berouw, zoiets vind ik gewoonweg vies en afschuwelijk. Betreft het een gescheiden persoon, dan is dit een ander verhaal mits alles op een islamitische manier heeft plaatsgevonden. Maar trouwen met een persoon die van alles en nog wat heeft uitgespoken in het verleden en daarna op den duur verandert en op zoek gaat naar een maagdelijke godsvruchtige meisje, vind ik ronduit misselijk. Ik zou zeggen, neem 1 van de helaas vele meisjes die ook van alles en nog wat hebben gedaan in het verleden op dat gebied en later verandert zijn, dat past beter bij mekaar.

Gayr, val me niet aan het is slechts hoe ik erover denkt.

29-12-2007, 23:09


asalamu aleikum, hangt er vanaf.

30-12-2007, 00:07
Er zijn weinig jongens over die geen haram relaties hebben gehad en die nog maagd zijn,maar het niemand zou boeien in tegen deel als het om een meisje zou gaan die haram relaties gehad zou hebben en niet maagd zou zijn zou elke jongen van haar walgen! dat snap ik dus niet! waarom walgen ze van dat meisje dat niet meer maagd is als ze het zelf niet eens zijn?

30-12-2007, 16:07

Citaat door mOcrotje14:
Er zijn weinig jongens over die geen haram relaties hebben gehad en die nog maagd zijn,maar het niemand zou boeien in tegen deel als het om een meisje zou gaan die haram relaties gehad zou hebben en niet maagd zou zijn zou elke jongen van haar walgen! dat snap ik dus niet! waarom walgen ze van dat meisje dat niet meer maagd is als ze het zelf niet eens zijn?


Opvoeding.

Pagina's : [1] 2 3