Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Studie Wie studeert er HBO-Rechten?

Lady_Zaineb
14-11-2003, 22:17

hallo kunnen jullie me vertellen hoe die opleiding is??? beslama :zwaai:

elhadja
15-11-2003, 14:17
jah dat wil ik ook wel weten dus hoor nog wel:) salaam aleikoe m

_SaHaRa_
15-11-2003, 15:02
Origineel gepost door Lady_Zaineb hallo kunnen jullie me vertellen hoe die opleiding is??? beslama :zwaai: klik.. http://www.hhs.nl/Studeren/Voltijd-Duaal/Opleidingen/content-aandacht.xml# ga naar HBO-Rechten.. en lees het e.e.a over deze opleiding..

bentbled
15-11-2003, 19:05
salaam ik doe die opleiding. Als je van rechten houdt moet je t doen. Het is wel hard werken. Je projecten zijn wel leuk zoals bezoek aan rechtbank en verslag van maken arresten bekijken. Je leert te werken met wetbundels maar dat is niet zo moeilijk. En je kan je later specialiceren in strafrecht bestuurs of staatsrecht. Nou als je vragen hebt hoor ik t wel beslamma

missmeryam
15-11-2003, 19:19

Zaineb ga naar huis met je rechten :hihi: ciao.

Lady_Zaineb
16-11-2003, 22:26
Origineel gepost door bentbled salaam ik doe die opleiding. Als je van rechten houdt moet je t doen. Het is wel hard werken. Je projecten zijn wel leuk zoals bezoek aan rechtbank en verslag van maken arresten bekijken. Je leert te werken met wetbundels maar dat is niet zo moeilijk. En je kan je later specialiceren in strafrecht bestuurs of staatsrecht. Nou als je vragen hebt hoor ik t wel beslamma hoi dank je wel , voor die info, als ik nog vragen heb dan hoor je het nog van me. beslama :zwaai:

missmeryam
16-11-2003, 22:30
ja je kunt het mij ook wil vragen ik weet alles! :hihi: ciao.

Lady_Zaineb
19-11-2003, 00:35
salaam bentbled, waar doe je die opleiding, als ik vragen mag? kun je me dan ook vertellen, wanneer de opendagen zijn? beslama