Bekijk volle/desktop versie : pffff HOE KOM IK HIER VANAF?



Pagina's : [1] 2

28-12-2007, 22:14
1 of ander vervelend mannetje is aan mijn nummer gekomen, terwijl DIT nummer mij erg dierbaar was,... om verschillende redenen!
Ik heb hem nu 80 keer viendelijk gevraagt om mij met rust te laten, want ik heb een soort allergie voor dit soort slijmerige jongetjes maar neeeee, hij blijft smse, bellen, ophangen, echt zo hopeloos... Ik kan geen nieuw nummer nemen omdat er belangrijke mensen bellen naar dit nummer! IK irriteer me er zoooo aan,... Je hebt kans ik ga iemand laten praten,... en zeggen dat ie moet OP RxTTEN

28-12-2007, 22:15


toch maar andere nummer nemen is beste oplossing anders kom je er niet vanaf.

28-12-2007, 22:17
Wat andere nummer de kk voor m jo gewoon dat nr niet meer opnemen prive niet en nrs die je niet kent en zet m gewoon op tril en savonds op stil hij moet toch een x de hoop op geven of is die so hopelooos

28-12-2007, 22:27
Je moet hem zijn zegje laten doen en zeggen dat je hem begrijpt, maar hem niet verder kunt helpen


Dit doen dienstverleners ook....

28-12-2007, 22:27


dat was mij ook overkomen alleen ik wist een lange tijd niet wie het was..hij deed mysterieus...zijn stem had ik ook nog nooit gehoord...elke dag belde en hing hij gelijk op...elke dag smste hij me dat ik er vandaag weer leuk uitzag...hij zei zelfs je had dit aan dat aan


maarya, op een gegeven moment was ik het echt zat geworden...hij belde weer dus ik liet me broertje praten...hij dreigde hem en gaf zijn eigen nr zodat hij me broertje maar moest 'lastigvallen'...me broertje maakte hem duidelijk dat hij me vriend was...daarna begon hij een maand lang niet meer te belle/smse

toen begon het dus weer...op een gegeven moment had ik hem helemaal verrot uitgescholden...zijn reactie was...ik wist niet dat je zo iemand was...je praat echt respectloos jmmr


ja hallooo...als ik het op een rustig manier vraag luistert hij niet...dan maar uitschelde he ..toen hoorde ik niks meer van hem

28-12-2007, 22:37

Citaat door Love4ever:
Wat andere nummer de kk voor m jo gewoon dat nr niet meer opnemen prive niet en nrs die je niet kent en zet m gewoon op tril en savonds op stil hij moet toch een x de hoop op geven of is die so hopelooos



BELIEVE me,... hij is wahed seconde lijm he! En hij geeft NIET OP,..

En dit nummer is mij dierbaaaaarrr!!!

28-12-2007, 22:39

Citaat door Its_Just_Me:
dat was mij ook overkomen alleen ik wist een lange tijd niet wie het was..hij deed mysterieus...zijn stem had ik ook nog nooit gehoord...elke dag belde en hing hij gelijk op...elke dag smste hij me dat ik er vandaag weer leuk uitzag...hij zei zelfs je had dit aan dat aan


maarya, op een gegeven moment was ik het echt zat geworden...hij belde weer dus ik liet me broertje praten...hij dreigde hem en gaf zijn eigen nr zodat hij me broertje maar moest 'lastigvallen'...me broertje maakte hem duidelijk dat hij me vriend was...daarna begon hij een maand lang niet meer te belle/smse

toen begon het dus weer...op een gegeven moment had ik hem helemaal verrot uitgescholden...zijn reactie was...ik wist niet dat je zo iemand was...je praat echt respectloos jmmr


ja hallooo...als ik het op een rustig manier vraag luistert hij niet...dan maar uitschelde he ..toen hoorde ik niks meer van hem



HE LOOKS LIKE HIM!!! zegt tie: wehjoowww je zag er vandaag egt mooi uit,.. wat deed je daar? en dan scheld ik m uit en dan blijf tie bellen en ophangen,.. tot in vervelends toe, ik word er gewoon GEkkkkk van,..

en nu belt hij nog??

28-12-2007, 22:48

Citaat door Bedrieger:
BELIEVE me,... hij is wahed seconde lijm he! En hij geeft NIET OP,..

En dit nummer is mij dierbaaaaarrr!!!

zodra je hem weer aan de lijn hebt, dan praat je gewoon niet.. leg die telefoon naast je en w8 tot hij vanzelf ophangt... dit doe je elke keer weer, op een gegeven moment houdt hij wel op... vooral geen aandacht geven

29-12-2007, 00:34
weetje wat ik altijd doe met die gasten ik neem op en zet mn telefoon naast een box met harde muziek waarvan ze egt gek worden en zet hem op automatisch op nemen. Het is tenslotte hem beltegoed die op raakt of zijn abo voor mij geen probleem en het helpt egt

29-12-2007, 00:40
Gewoon laten bellen en je niet druk maken. Als je word gebelt gewoon opnemen en zodra je weet dat hij t is, gewoon in zn oor ophangen en dat blijven doen zolang hij belt, hij word t vanzelf een keer zat. Hij heeft je waar ie je hebben wilt, omdat je scheld en zegt niet bellen enz, gewoon negeren en in zn oor ophangen zonder ook maar iets te zeggen als hij belt en hij kapt er vanzelf mee, geloof me

29-12-2007, 00:50

Citaat door Bedrieger:
1 of ander vervelend mannetje is aan mijn nummer gekomen, terwijl DIT nummer mij erg dierbaar was,... om verschillende redenen!
Ik heb hem nu 80 keer viendelijk gevraagt om mij met rust te laten, want ik heb een soort allergie voor dit soort slijmerige jongetjes maar neeeee, hij blijft smse, bellen, ophangen, echt zo hopeloos... Ik kan geen nieuw nummer nemen omdat er belangrijke mensen bellen naar dit nummer! IK irriteer me er zoooo aan,... Je hebt kans ik ga iemand laten praten,... en zeggen dat ie moet OP RxTTEN





jeetje dat had ik ook vorig maand, hij bleef maar bellen en bellen. heb gewoon een nieuwe nummer genomen, nu heb ik alhamdolilah lekker rust aan me hoofd

29-12-2007, 00:58
Als je werkelijk wilt dat hij jouw niet meer belt zet je onbekende nummers op blok

Maar blijkbaar vind je het wel leuk
jammer

29-12-2007, 01:02



Citaat door Bedrieger:
1 of ander vervelend mannetje is aan mijn nummer gekomen, terwijl DIT nummer mij erg dierbaar was,... om verschillende redenen!
Ik heb hem nu 80 keer viendelijk gevraagt om mij met rust te laten, want ik heb een soort allergie voor dit soort slijmerige jongetjes maar neeeee, hij blijft smse, bellen, ophangen, echt zo hopeloos... Ik kan geen nieuw nummer nemen omdat er belangrijke mensen bellen naar dit nummer! IK irriteer me er zoooo aan,... Je hebt kans ik ga iemand laten praten,... en zeggen dat ie moet OP RxTTEN

je kan je provider verzoeken om een onder te starten vanwege telefonische overlast(stalking) diegene zal hierop aangesproken worden en blijft hij/zij het herhalen kan je aangifte doen, zijn of haar gegevens worden niet vrij gegeven(dus je mag niet weten wie het is)

29-12-2007, 15:02

Citaat door zinaatjuhh:
Als je werkelijk wilt dat hij jouw niet meer belt zet je onbekende nummers op blok

Maar blijkbaar vind je het wel leuk
jammer


lachwekkend,... daarom word ik er ook zo gek van toch,.. en bij mijn telefoon kan dat geloof ik niet,...

29-12-2007, 15:03
[QUOTE=samraZ;41718828]Je moet hem zijn zegje laten doen en zeggen dat je hem begrijpt, maar hem niet verder kunt helpen


Dit doen dienstverleners ook....[/QUOTE]


hahaha, jij bent zeker een maatschappelijke werkster?
Heb ik ook altijd geleerd van de opleiding MWD

Pagina's : [1] 2