Bekijk volle/desktop versie : Verdriet Waarom voel ik me toch zo??

29-08-2002, 21:46

Citaat door sorry:
salaam

ik weet niet waar ik moet beginnen, dus ik begin maar ergens.

ik leef met een groot probleem, en alleen hier kan ik mijn hart opluchten.
het zit namelijk zo, iets in me wil zo graag dood, ik heb helemaal geen problemen ofzo hoor,heb alles wat ik wil. maar toch spoken die gedachtes in mijn hoofd door. ik kan er echt niet meer tegen.
afgelopen zomer ging ik naar mijn geboorteland marokko, en toen kwamen ook andere gevoelens erbij, ik dacht na over zelfmoord, ik ben allah zeer dankbaar dat ik dat niet gedaan heb.iets in me wil zo graag dood, en daar ben ik zo bang voor. ik weet dat wat ik doe haraam is, maar ik kan er echt nix aan doen, het blijft maar door mijn hoofd dwalen. waarom ben ik toch zo? ben ik niet normaal ofzo? ik wilk gewoon een normaal leven, en ik wil dat die gedachtes verdwijnen, ik ben zo bang dat ik in de toekomst mezelf iets ergs aandoe, ik stop nu maar met schrijven, ik kan mijn tranen niet meer tegenhouden,
bedankt voor de aandacht
.

30-08-2002, 03:09

je kunt in therapie gaan, misschien dat dat helpt

veel sterkte

Abdelouahed

16-09-2002, 20:08
volgens mij ben je bezet door al3afriet ,jouw medicijn is naar een imam gaan ,dat helpt echt.....beslama M

25-09-2002, 19:21
Ten eerste geen paniek, ik denk dat iedereen zelfmoord wel een keer heeft overwogen, sommigen serieus, anderen minder.

Ten tweede, probeer altijd te bedenken wat je wel hebt en niet wat je mist... ik denk altijd aan alles wat ik niet heb als ik depri ben, =fout

En ten derde misschien moet je 's met je huisarts gaan praten, die kan je door verwijzen naar psychiater (als hij het ernstig vind).

En nog iets, het is al heeeeeeel goed dat je hulp zoekt, dus ik denk dat het helemaal goed komt met je..... en als je wilt praten ofzo je kan me pm sturen.

heel veel liefs van mij

08-10-2002, 08:42

Hoi,
Het doet me pijn om dit te horen, echt waar! Een einde aan je leven maken. Maar ik kan het me voorstellen.......ik had het namelijk ook. Ik had een tijd dat ik alleen maar kon huilen. Het enige wat ik voelde was pijn in mijn hart, heel erg veel pijn. Het enige wat ik dacht, ik wil dood en een einde maken aan alles. Ik dacht aan niemand anders. Elke dag voelde ik angst. Ik verwaarloosde mezelf en de mensen in mijn omgeving. Maar ik denk dat het heel belangrijk is als je erover praat. Niet met een arts, meestal begrijpen ze je niet. Het is heel vreemd wat je voelt, je kan het namelijk niet onder woorden brengen.
Als je wilt, wil ik graag naar je luisteren.

Sterkte. Allah m3ak!

11-10-2002, 14:01
salaam,

Een mens wil graag naar de meest "logische" oplossingen zoeken voor de voor de hand liggende wereldse problemen. Het lijkt het meest simple uitweg....zonder confrontatie....alleen maar met de dood...deze nodigt je uit....in de meest zwakste momenten van je leven....maar je bent sterk als je deze uitnodiging afwijst.....denk aan de mensen die van je houden...die je achterlaat....waar je de meest waardevolle momenten zult missen als je er niet meer bent.....en die jou zullen missen als er niet meer bent.....onmacht neemt soms de overmacht...zonder het te willen.....denk na, voordat je een lege plaats achterlaat...

Groetjes,,,wa salaam
Rachida

11-10-2002, 14:45
Hoi zuster!!!!!!!!

ik vind het heel erg voor je dat je met zo'n gevoel rond moet lopen!
oegty de DOOD is echt geen oplossing voor problemen, veel mensen denken dat als ze dood gaan de rust zullen vinden, Nee dyus dat is niet zo!denk aan de bestrafing in je graf dan zul je zeker langer willen leven totdat je meer goede daden kan verrichten!
zuster ga een skoraan lezen dat zal je goed doen en je moet altijd AOEDOE BI'ALLAH MINA SHAITAN ARAJIEM zeggen als je weer met die gedachten mag zitten.

MOGE ALLAH JE BIJSTAAN

05-11-2002, 10:23
asallaam azina

Pleeg a.u.b nooit zelfmoord!
nr° 1 Je doet mensen die om je geven pijn
nr°2 't is HARAM
nr° 't leven is al zo kort maak er 't beste van
Nr°4 Ga naar een imam (doe dat zeker en vast)

xxx beslama