Bekijk volle/desktop versie : Ooit te maken gehad met Laser service??



28-12-2007, 19:46
hey dames en heren...
wie van jullie heeft ooit problemen gehad met incasso laser service
dat is diegene die Primline regelt als je spullen koopt met latere aflossing..
Ze halen bij mij geld weg zonder dat ik iets heb geleend of gekocht
zomaar...volgens mij gaat dit al maanden door...ik hoorde dat ze een tijdje geleden ook bij RADAR genoemd werden als flashers...kan iemand me daar meer over vertellen?

28-12-2007, 19:49



Citaat door DonniBrasco:
hey dames en heren...
wie van jullie heeft ooit problemen gehad met incasso laser service
dat is diegene die Primline regelt als je spullen koopt met latere aflossing..
Ze halen bij mij geld weg zonder dat ik iets heb geleend of gekocht
zomaar...volgens mij gaat dit al maanden door...ik hoorde dat ze een tijdje geleden ook bij RADAR genoemd werden als flashers...kan iemand me daar meer over vertellen?

zomaar geld weghalen kan toch niet ..
geef je bank opdracht om terug te storten Binnen een maand kan je dat doen

28-12-2007, 19:51

Citaat door Banderass:
zomaar geld weghalen kan toch niet ..
geef je bank opdracht om terug te storten Binnen een maand kan je dat doen

ze halen nu al maanden van mijn bank af...zomaar eerst dacht ik omdat ik incassobureau achter me kreeg vanwege achterstand zorgverzekering...dus ik dacht rente daarop ofso...maar nu blijkt dat het niks te maken heeft met die zorgverzekering. het heeft te maken met primeline..terwijl ik nog nooit iets getekend heb

28-12-2007, 19:56

Citaat door DonniBrasco:
ze halen nu al maanden van mijn bank af...zomaar eerst dacht ik omdat ik incassobureau achter me kreeg vanwege achterstand zorgverzekering...dus ik dacht rente daarop ofso...maar nu blijkt dat het niks te maken heeft met die zorgverzekering. het heeft te maken met primeline..terwijl ik nog nooit iets getekend heb

nou ik zou einde aanmaken en schakel je bank in mischieen namen door elkaar !

28-12-2007, 19:58



Citaat door Banderass:
nou ik zou einde aanmaken en schakel je bank in mischieen namen door elkaar !

ja ik ga de volgende werkdag meteen erachteraan...dit laat ik niet somaar gebeuren...en ik bel ze ook over al die andere maanden.

28-12-2007, 20:05

Citaat door DonniBrasco:
ja ik ga de volgende werkdag meteen erachteraan...dit laat ik niet somaar gebeuren...en ik bel ze ook over al die andere maanden.

percies ...

31-12-2007, 11:49

Citaat door DonniBrasco:
hey dames en heren...
wie van jullie heeft ooit problemen gehad met incasso laser service
dat is diegene die Primline regelt als je spullen koopt met latere aflossing..
Ze halen bij mij geld weg zonder dat ik iets heb geleend of gekocht
zomaar...volgens mij gaat dit al maanden door...ik hoorde dat ze een tijdje geleden ook bij RADAR genoemd werden als flashers...kan iemand me daar meer over vertellen?


Wat ook weleens voorkomt is dat wanneer je paspoort of ID ooit kwijt/ gestolen was, dat iemand anders onder jouw naam een lening heeft afgesloten. Dus een laptop heeft gekocht ofzo op jouw naam. Dan incasseert Premline deze ook vanuit jouw bankrekening.
Ik zou Laser bellen en vragen wtf er aan de hand is. Een incassovordering is meestal wel gebaseerd op een getekende overeenkomst. Vraag deze op en bewijs dat jij dit niet hebt gedaan. Indien je ooit aangifte hebt gedaan van je ID of paspoort kan je hier ook een kopie van het proces verbaal naar Laser toesturen. Wanneer je dit doet komt alles goed inshallah

Succes

31-12-2007, 14:59
Nee ik heb nooit iets kwijt geraakt...maar mn broer heeft wel ooit een laptop gekocht...en heeft het netjes binnen 10 termijnen afbetaald, dus zonder kosten....ooit heeft hij een bedrag via mijn bank overgemaakt op hun bankrekening....en ik denk dat dathet is...maar alsnog zij hebben zijn bankrekening ook. maar ik zal der zeker achteraan gaan, dank je wel samia..