Bekijk volle/desktop versie : Thierry Henry Arsenal Legend ???



Pagina's : [1] 2

28-12-2007, 19:11
hij had nooit naar barca moeten gaan en gewoon zijn carriere afsluite bij arsenal wat vinde jullie eigenlijk daarvan ?

http://www.youtube.com/watch?v=kjmQQxaz0No&feature=related



28-12-2007, 19:36


Sinds hij weg is bij arsenal en speelt voor barcelona vind ik em maar niks,

vooral toen ie daarvoor zei dat hij zn carriere zou afsluiten bij arsenal, wat een bitch

28-12-2007, 19:38

Citaat door Abekoy007:
Sinds hij weg is bij arsenal en speelt voor barcelona vind ik em maar niks,

vooral toen ie daarvoor zei dat hij zn carriere zou afsluiten bij arsenal, wat een bitch



jah hij is achteruit gegaan daarso in spanje heeft ook met een andere cultuur te make en so,jah vond het ook wel jammer dat ie niet bij arsenal af zou sluite maar jah wens hem het beste ALTIJD !!!!

28-12-2007, 19:41

Citaat door mr_herres:
jah hij is achteruit gegaan daarso in spanje heeft ook met een andere cultuur te make en so,jah vond het ook wel jammer dat ie niet bij arsenal af zou sluite maar jah wens hem het beste ALTIJD !!!!


ik denk niet dat je "een ander cultuur" als argument kunt geven dat hij ondermaats presteert..

henry is nep geworden

maar aan de andere kant is het maar beter dat hij arsenal heeft verlaten, ze doen het nu kapotgoed zonder hem en iedereen scoort

28-12-2007, 19:44



Citaat door Abekoy007:
ik denk niet dat je "een ander cultuur" als argument kunt geven dat hij ondermaats presteert..

henry is nep geworden

maar aan de andere kant is het maar beter dat hij arsenal heeft verlaten, ze doen het nu kapotgoed zonder hem en iedereen scoort



jaaaah ok maar ben jij het niet met me eens dat ie aan het spel in spanje moet wenne en aangezien hij veel last heeft van blessures sinds hij daar is aangekome denk ik tog dat ie nog moet wenne maar jah wat wil je ook he hij is 30 geen 20 meer

28-12-2007, 19:44
indd arsenal doet het een stuk beter jah

28-12-2007, 19:46

Citaat door mr_herres:
jaaaah ok maar ben jij het niet met me eens dat ie aan het spel in spanje moet wenne en aangezien hij veel last heeft van blessures sinds hij daar is aangekome denk ik tog dat ie nog moet wenne maar jah wat wil je ook he hij is 30 geen 20 meer


ewa je zegt zelf he

als je 30 bent moet je ook niet een andere club he, maar gewoon afsluiten, want een 30-jarige spits is dichtbij de bank

28-12-2007, 19:47
Nee, achteraf bleek dat 't een goede keus was van hem volgens fabregas en anderen

28-12-2007, 19:48

Citaat door Abekoy007:
ewa je zegt zelf he

als je 30 bent moet je ook niet een andere club he, maar gewoon afsluiten, want een 30-jarige spits is dichtbij de bank




klopt hij had liever daar kunne blijfe jah

28-12-2007, 21:50
dus de meerderheid ( 3 mense ) ahahaha is het met me eens

28-12-2007, 22:13
Sinds hij weg is is Arsenal herboren.

28-12-2007, 22:19

Citaat door abdelkader:
Sinds hij weg is is Arsenal herboren.



maaaaaar toen hij bij arsenal speelde,toen speelde ze ook GOED

28-12-2007, 22:24


Henry was de man bij Arsenal, bij barca is hij nix, die spelers daar halen de niveau van Fabregas niet..

28-12-2007, 23:28
Eerlijk gezegd vond ik Thierry Henry in bijna alle grote wedstrijden tegen vallen. Tegen Barca bijvoorbeeld in de CL finale, hadden de verdedigers van Barca hem in zijn broekzak. Tegen Real maakt die wel een heerlijke goal maar voor de rest was die nit gevaarlijk bijv.

29-12-2007, 01:30

Citaat door realmadridno1:
Eerlijk gezegd vond ik Thierry Henry in bijna alle grote wedstrijden tegen vallen. Tegen Barca bijvoorbeeld in de CL finale, hadden de verdedigers van Barca hem in zijn broekzak. Tegen Real maakt die wel een heerlijke goal maar voor de rest was die nit gevaarlijk bijv.


Ik denk dat vroeger grote clubs met grote verdedigers veels te veel om hem waren gefocused. Ik bedoel als je constant word afgedekt door twee verdedigers en iemand gaat er nog achter staan voor de back up, wordt het natuurlijk heel moeilijk.

Maar al met al een hele grote spits en zeker een legende bij Arsenal. Stiekum koester ik nog hoop dat hij terugkeert, maar dan wel binnen twee jaar, anders niet.

Pagina's : [1] 2