Bekijk volle/desktop versie : Ben jij die commerciele toppers die mijn opdrachtgevers zoeken??



28-12-2007, 14:01
Ben jij commercieel, beschik je over een winnaarsmentaliteit, zoek je de grens op en wil je een nieuwe uitdaging aangaan die jou naar de top leidt?

Ik help je graag!

Ik ben werkzaam bij een detacheringbureau (nick daarvoor moet nog worden aangemaakt). Wij zijn altijd op zoek naar commerciele toppers voor onze opdrachtgevers. Bij ons maakt het niets uit waar je vandaan komt of hoe je heet. Bij ons telt 1 ding en dat is kwaliteit!

Ik vertel je graag meer over ons en onze vacatures. PM voor meer info of voor het versturen van je CV/gegevens. Ik neem direct contact met je op.

MVG

28-12-2007, 14:39


Welke stad .........en geef eens wat meer info over de vacatures.

28-12-2007, 15:43

Citaat door elhaqiqa:
Welke stad .........en geef eens wat meer info over de vacatures.



Wij zijn gevestigd in het midden van het land.

Enkele voorbeelden van vacatures die wij open hebben staan zijn accountmanager (binnen verschillende branches), internal sales representative (diverse opdrachtgevers met name in ict en media).

Onze opdrachten zitten door heel nederland, waardoor wij landelijke dekking bieden en binnen verschillende branches.

Naar aanleiding van jouw CV en persoonlijk kennismakingsgesprek stellen wij jouw voor aan een van onze opdrachtgevers.

Zou je mij je CV kunnen pmen?

31-12-2007, 13:44

Citaat door Transcendent:
Ben jij die commerciële toppers? Schizo gezocht? LOL





31-12-2007, 13:54


headhunters bedoel je ipv detacheringsbureau

02-01-2008, 09:09
Dag mensen,

Wij doen aan detachering en W&S(werving en selectie).

02-01-2008, 13:54

Citaat door Transcendent:
Een tip: je zoekt denk ik getalenteerde mensen. Met wat je hier zegt spreek je vooral bedrijven aan die personeel zoeken.
Dus bij deze: Zoek je een leuke en uitdagende baan? Dessert Roosje is op zoek naar jou!



en bedankt

je kan idd af en toe lief zijn.

Dus mensen zoek je een leuke nieuwe uitdaging op het gebied van sales.

Pm MIj!