Bekijk volle/desktop versie : Miskraam???



Pagina's : [1] 2

28-12-2007, 12:29
Salaam aleikoem

Ik kreeg vorige week te horen dat ik in het begin van een prille zwangerschap zat (nog geen 5 weken)

eergisteren middag kreeg ik een bloeding, heb mijn man gebeld en heeft me onmiddelijk naar de spoedafdeling gebracht.
Ze konden nog niets zien omdat ik nog een vroege zwangerschap zat en hadden bloed afgenomen, hieruit bleek dat ik nog altijd zwanger was...

Gisteren ging de bloeding gewoon door, vandaag ook nog eens....
Ik ben voor het eerst zwanger en ben dan ook de eerste van mijn onmiddelijke omgeving die dit meemaakt daarom dat ik dit plaats om eventueel reacties van andere vrouwen te kunnen krijgen die me meer kunnen vertellen

Ik ben vandaag terug moeten gaan nogmaals om bloed te trekken, nu moet ik afwachten tot 16uur voor de uitslag... Ondertussen heb ik hevige pijn in mijn onderbuik en nog altijd bloedingen... Ik ben gewoon verder blijven bidden, MAG DIT?


Shokran besaf!

28-12-2007, 12:31


ik weet dat het niet mag maar zit hier toch met tranen in mijn ogen....
De onzekerheid en het verloop van zaken...

Ik hoop dat ik enige reactie kan krijgen...

Shokran

28-12-2007, 12:35

Citaat door lynamina:
upp

het komt goed meid
maak je maar geen zorgen

28-12-2007, 12:39

Citaat door nagetina:
het komt goed meid
maak je maar geen zorgen



Bedankt voor je reactie,
Ik probeer echt geduld te hebben... tis moeilijk echt... ik wil stoppen met huilen echt en ik weet alhamdoelilah dat alles gebeurd om een reden...

28-12-2007, 12:40


Wa alaykoem salaam.

Wat het is kan alleen de dokter jullie straks vertellen ugtie. Wat betreft het bloeden of je mag bidden wallahoe a' lam maar wat ik weet is als je een bloeding hebt buiten je menstruatie periode dan moet je bidden, elke keer lwoedo doen en bidden maar weet het niet zeker i.v.m deze omstandigheden waarin jij je bevindt.

Misschien is er iemand die er meer over weet, insha'allah zul je straks goed nieuws krijgen van de dokter.

En vergeet niet zuster dat alles makteb is. Hij is Degene die Geeft en Neemt Alhamdoelillah.

28-12-2007, 12:42
meid heel erg dat je dit moet meemaken...ik weet hoe je je voelt...je moet gewoon zo denken " Als Allah wil dat dit kindje blijft leven dan zal het blijven leven en anders is het je mekteb niet"....probeer positief te blijven...dat heb ik ook gedaan en moet je zien ik heb nu een prachtig mooi dochtertje dat wel mijn mekteb is....

28-12-2007, 12:44
Heeft iemand hetzelfde meegemaakt?

28-12-2007, 12:45
Zoals je het beschrijft is het denk ik wel een miskraam, sorry als ik het toch mis blijk te hebben. Alle symptomen zijn er. Ik heb er 3 gehad.
Het zwangerschapshormoon verdwijnt niet meteen uit je bloed vandaar dat ze het nog niet uit je bloedtest kunnen concluderen.
Neem veel rust, ik hoop voor je dat je zwangerschap gewoon doorzet maar ik vrees het ergste. NOgmaals als ik het mis heb dan bied ik bij deze alvast mijn excuus aan. Inshallah zul je straks na 16.00 uur goed nieuws krijgen.

Sterkte.

28-12-2007, 12:46
Ik ben bang dat je inderdaad een miskraam hebt.

Ik heb hetzelfde meegemaakt met 7 weken zwangerschap.

Ze vinden nog zwangerschapshormonen in je bloed, dat duurt wel even voordat die verdwenen zijn.

Ik denk niet dat je mag bidden, want je hebt een miskraam...staat gelijk aan een bevalling... wa Allah ouw a3lam.

Insha-allah zal ALLAH (SWT) je de kracht geven om hier doorheen te komen.

28-12-2007, 12:46

Citaat door Moslimmma:
Wa alaykoem salaam.

Wat het is kan alleen de dokter jullie straks vertellen ugtie. Wat betreft het bloeden of je mag bidden wallahoe a' lam maar wat ik weet is als je een bloeding hebt buiten je menstruatie periode dan moet je bidden, elke keer lwoedo doen en bidden maar weet het niet zeker i.v.m deze omstandigheden waarin jij je bevindt.

Misschien is er iemand die er meer over weet, insha'allah zul je straks goed nieuws krijgen van de dokter.

En vergeet niet zuster dat alles makteb is. Hij is Degene die Geeft en Neemt Alhamdoelillah.



Shoekran ugtie
Alhamdoelilah, je hebt gelijk koelshi fel makteb... ik wacht af en zal gewoon het gebed verder zetten.

echt bedankt voor de reacties, dit helpt me en blijf ik niet continu het slechtste denken zo alleen thuis... shoekran

28-12-2007, 12:48

Citaat door Selly:
Zoals je het beschrijft is het denk ik wel een miskraam, sorry als ik het toch mis blijk te hebben. Alle symptomen zijn er. Ik heb er 3 gehad.
Het zwangerschapshormoon verdwijnt niet meteen uit je bloed vandaar dat ze het nog niet uit je bloedtest kunnen concluderen.
Neem veel rust, ik hoop voor je dat je zwangerschap gewoon doorzet maar ik vrees het ergste. NOgmaals als ik het mis heb dan bied ik bij deze alvast mijn excuus aan. Inshallah zul je straks na 16.00 uur goed nieuws krijgen.

Sterkte.



Shoekran lieverd

Ik zie dat je nu gewoon zwanger bent inscha allah ley kemel beghair!
Hoe ben jij ermee omgegaan?

28-12-2007, 12:52
bedankt voor jullie reacties zusters,

ik ben niet de enigste die dit meemaakt en moet me sterk houden, inscha allah worden we in de toekomst beloont met een gezonde baby.

28-12-2007, 12:53



Citaat door lynamina:



Shoekran ugtie
Alhamdoelilah, je hebt gelijk koelshi fel makteb... ik wacht af en zal gewoon het gebed verder zetten.

echt bedankt voor de reacties, dit helpt me en blijf ik niet continu het slechtste denken zo alleen thuis... shoekran



La shukr 'la wayib.

En vooral niet gaan stressen, stress is heel slecht voor vrouwen die zwanger willen worden of zwanger zijn.

Ga jezelf afleiden, ga boodschapjes doen of wat dan ook. Sterkte meid. Komt goed bi idni 'Allah.

28-12-2007, 12:53

Citaat door lynamina:
bedankt voor jullie reacties zusters,

ik ben niet de enigste die dit meemaakt en moet me sterk houden, inscha allah worden we in de toekomst beloont met een gezonde baby.


Ik heb 17 oktober een miskraam gehad..


Daarna ben ik niet meer ongesteld geworden.. ik was meteen zwanger, alhamdoulillah.

Jij ook, insha-allah!!

28-12-2007, 12:54

Citaat door mmu2:
Ik ben bang dat je inderdaad een miskraam hebt.

Ik heb hetzelfde meegemaakt met 7 weken zwangerschap.

Ze vinden nog zwangerschapshormonen in je bloed, dat duurt wel even voordat die verdwenen zijn.

Ik denk niet dat je mag bidden, want je hebt een miskraam...staat gelijk aan een bevalling... wa Allah ouw a3lam.

Insha-allah zal ALLAH (SWT) je de kracht geven om hier doorheen te komen.


bedankt...
Ik zal mijn vraag nog eens stellen op een andere topic want ben gewoon blijven bidden en vind het wel belangrijk dat ik het juiste doe

Pagina's : [1] 2