Bekijk volle/desktop versie : ziana hosnia!!!



28-12-2007, 12:17
[hey allemaal ik ga over 2 weken insallah trouwen. Mijn ziana insallah word hosnia. Maar ik probeer haar de hele tijd te bellen mr ze neemt niet op. in de winkel niet en mobiel niet. ik wil niet gelijk conclusies trekken mr ik zou mijn bruidsjurk nog passen enz. Ik dacht mischien is ze op vakantie ofso? Wie weet het?ik raak nu helemaal in de stress. Al is dat mischien helemaal niet nodig? pfff]

28-12-2007, 12:22


weet niemand wat van haar???

28-12-2007, 12:30
Meid niet te veel stressen is niet goed het komt insha Allah wel goed probeer het straks beetje in de middag! dan zul je zien dat ze zal opnemen en dat ze vast in bespreking was of bezig was met een klant! Ghair Insha Allah!

Laat ons weten!

28-12-2007, 12:33

Citaat door mevr0uwTmazight:
Meid niet te veel stressen is niet goed het komt insha Allah wel goed probeer het straks beetje in de middag! dan zul je zien dat ze zal opnemen en dat ze vast in bespreking was of bezig was met een klant! Ghair Insha Allah!

Laat ons weten!

ja mischien wel. Mr ik probeerde haar vorige week al te bellen en gister ook. Dus drm stress ik ook. als ik had alleen nu had geprobeerd ok mr ja. mischien heb je wel gelijk. bedankt schat

28-12-2007, 12:39



Citaat door mocro-lady:
ja mischien wel. Mr ik probeerde haar vorige week al te bellen en gister ook. Dus drm stress ik ook. als ik had alleen nu had geprobeerd ok mr ja. mischien heb je wel gelijk. bedankt schat



Ik begrijp je!! je wilt niet op de belangrijkste& mooiste dag van je leven gedumpt worden of dat die ziana niet komt opdagen dat zou verschrikkelijk zijn maar het komt vast goed insha Allah als je duidelijke afspraken met haar hebt gemaakt dan zal ze zich eraan houden!! ik weet niet wanneer je gaat trouwen maar als je 2 weken voor je bruiloft niks van der hebt gehoord ga dan wel een andere zoeken ofzo en w8 nie top haar want in 2 heb je genoeg tijd om alles te regelen!!! maar zover laat ze het heus niet komen Elghair insha Allah!(K)

28-12-2007, 12:44

Citaat door mevr0uwTmazight:
Ik begrijp je!! je wilt niet op de belangrijkste& mooiste dag van je leven gedumpt worden of dat die ziana niet komt opdagen dat zou verschrikkelijk zijn maar het komt vast goed insha Allah als je duidelijke afspraken met haar hebt gemaakt dan zal ze zich eraan houden!! ik weet niet wanneer je gaat trouwen maar als je 2 weken voor je bruiloft niks van der hebt gehoord ga dan wel een andere zoeken ofzo en w8 nie top haar want in 2 heb je genoeg tijd om alles te regelen!!! maar zover laat ze het heus niet komen Elghair insha Allah!(K)

ik ga over precies 2 weken trouwen! en ik heb al een aanbetaling gedaan dus!!!

28-12-2007, 12:47

Citaat door mocro-lady:
ik ga over precies 2 weken trouwen! en ik heb al een aanbetaling gedaan dus!!!



ja dan snap ik je ongerust heid wel.
Komt goed insha allah. Ze kan heus niet van de aardbodem verdwijenen hoor (zo moet je het zien)
en blijf et proberen want zo veel heb je niet meer te gaan toto je bruiloft.
Gair insha allah

X. chaima.

28-12-2007, 12:56
en al wat van der gehoort.

ik zou ook erg stressen.

moet je een negaffa altijd van te voren betalen dan???

28-12-2007, 12:57

Citaat door mocro-lady:
ik ga over precies 2 weken trouwen! en ik heb al een aanbetaling gedaan dus!!!


Oke als er netjes een aanbetaliing is gedaan hoef je je geen zorgen te maken schat! het komt goed stress niet te veel is niet goed voor je!

Geniet van de momenten nu je nog niet getrouwd bent inplaats te stress om dit want je maakt jezelf alleeen maar gek!! het komt insha Allah allemaal goed en dan dnek je van jeetje heb ik me al die tijd voor niks gestresst

Meid Allah kemel Belghair inscha Allah!!