Bekijk volle/desktop versie : Mirena Spiraal ??? !!! ???



Pagina's : [1] 2 3 4

28-12-2007, 11:56
Dames ik moet nu echt aan de anticonceptie... maar weet alleen niet welke... Ik denk zelf aan de MIRENA SPIRAAL.

Graag wil ik weten of er hier meiden zijn die deze spiraal hebben en wat de ervaringen zijn.


28-12-2007, 11:58


ik heb hem sinds mei.

hij is perfect.geen klachten.
na 3 maande had ik ook geen menstruatie meer.

en pijn had ik alleen maar de eerste uur.
ik heb er profijt van.beter dan de pil.

28-12-2007, 12:00
als je al kids hebt dan JA zo niet doe AUB geen spiraaaal!

deeeed zoooo n pijn en na 1 maand heb ik m ook maar verwijderd ik voelde m steeds zitten als ik plotselinge draaiende bewegingen maakte of als ik bukte en mn man voelde dat touwtje ook

toen ik terugging om te verwijderen zeiden ze tegen mij dat ik het beste een mirena kannemen als ik al kinderen heb gehad dan is mijn baarmoedermond al open geweest ofzo en doet het ook geen pijnmeer en zit het beter


en echt he het inbrengen was zo n hel dat ik bijna flauwviel en daarna moest kotsen van de pijn

28-12-2007, 12:02

Citaat door noonah:
als je al kids hebt dan JA zo niet doe AUB geen spiraaaal!

deeeed zoooo n pijn en na 1 maand heb ik m ook maar verwijderd ik voelde m steeds zitten als ik plotselinge draaiende bewegingen maakte of als ik bukte en mn man voelde dat touwtje ook

toen ik terugging om te verwijderen zeiden ze tegen mij dat ik het beste een mirena kannemen als ik al kinderen heb gehad dan is mijn baarmoedermond al open geweest ofzo en doet het ook geen pijnmeer en zit het beter


en echt he het inbrengen was zo n hel dat ik bijna flauwviel en daarna moest kotsen van de pijn

welke had je dan genomen de koperspiraal.

ik heb inderdaad gehoord dat die pijnlijker is.
en dat die een abortieve werking heeft.

28-12-2007, 12:03



Citaat door ouardanijntje:
welke had je dan genomen de koperspiraal.

ik heb inderdaad gehoord dat die pijnlijker is.
en dat die een abortieve werking heeft.

nee mirena die kunsstof spiraal

28-12-2007, 12:05
Ik wil na mijn bevalling inshallah ook aan een spiraal (de pil kan ik niet tegen bijwerkingen enzo). Wat is het verschil tussen de koperspiraal en de
mirenaspiraal?? Of zijn er nog andere soorten??

28-12-2007, 12:08

Citaat door Jazzy05:
Ik wil na mijn bevalling inshallah ook aan een spiraal (de pil kan ik niet tegen bijwerkingen enzo). Wat is het verschil tussen de koperspiraal en de
mirenaspiraal?? Of zijn er nog andere soorten??

mirena geeft hormonen af en een koperspiraal niet ,
met een koperspiraal word je menstruatie pijnlijker en heviger

28-12-2007, 12:10
de gyna zei ook dat het beter bij vrouwen geplaats kan worden die al kids hebben gekregen.



bij mij deed het alleen effe pijn bij het inbrengen.

28-12-2007, 12:14
Thanxx voor de reacties dames.... zoals jullie aan mijn banner kunnen zien heb ik een kind van bijna 4,5 maand en de huisarts heeft mij ook een keer verteld dat ik beter de spiraal kan zetten als ik een kind heb want wou het eerder doen omdat ik veel bijwerkingen van de pil kreeg.

ouardanijntje----> Heb jij kids?

28-12-2007, 12:16

Citaat door Marriedgirl:
Thanxx voor de reacties dames.... zoals jullie aan mijn banner kunnen zien heb ik een kind van bijna 4,5 maand en de huisarts heeft mij ook een keer verteld dat ik beter de spiraal kan zetten als ik een kind heb want wou het eerder doen omdat ik veel bijwerkingen van de pil kreeg.

ouardanijntje----> Heb jij kids?

ja meid ik heb er 3(alhmdl)

waarom?

28-12-2007, 12:24

Citaat door ouardanijntje:

ja meid ik heb er 3(alhmdl)

waarom?


wou weten of je de spiraal hebt gezet VOOR of NA dat je kids hebt genomen.

28-12-2007, 12:27
na de 3de pas.
omdat ik heel de maand spottingen kreeg bij elke pil.

ik heb ze ook allemaal gehad in die 2 jaar voor de spiraal.

28-12-2007, 12:37



Citaat door ouardanijntje:
na de 3de pas.
omdat ik heel de maand spottingen kreeg bij elke pil.

ik heb ze ook allemaal gehad in die 2 jaar voor de spiraal.


Tbarkallah.... allah ie geliehoem.

Weet je ... ik wou ook meteen de 2e kind erachteraan.... maar ik heb echt een hele zware bevalling gehad dat ik gewoon BANG ben geworden.

GAIR INSCHALLAH.

Hoe oud zijn jou kids ?

28-12-2007, 14:11

Citaat door Marriedgirl:
Tbarkallah.... allah ie geliehoem.

Weet je ... ik wou ook meteen de 2e kind erachteraan.... maar ik heb echt een hele zware bevalling gehad dat ik gewoon BANG ben geworden.

GAIR INSCHALLAH.

Hoe oud zijn jou kids ?

amien,mijn dochters zijn :9 en 4 en 2.
wat betreft zware bevalling heb ik bij alle 3 gehad.
maar alhmdl je komt er altijd gezegend uit.

28-12-2007, 14:17
MIrena was voor mij : HEL OP AARDE


NOOIT WEER!

Pagina's : [1] 2 3 4