Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Verdriet Ik mis je nog steeds..

Hooda
29-08-2002, 20:03

Ik mis je, elke dag weer Ik mis, die allerlaatste keer Die allerlaatste keer, je lippen op de mijne Een gevoel dat nooit zal verdwijnen Je fluisterende stem, langs mijn oor Ik herinner het me nog, door en door Het lijkt wel gisteren, maar dat is het niet Het is al veel langer, alleen besef ik het niet Je lieve mooie lach Dat alles kwijt, zo plots op een dag Ik weet niet wat te beginnen Je zit nog zo diep vanbinnen Haat om jou voel ik niet Haat zit bedolven onder mijn verdriet Mijn verdriet om jou Omdat ik nog zoveel van je hou...

SweetxBaby
29-08-2002, 21:26
:traan1: you yust broke my heart....:traan1: je beseft echt niet wat je me aandoet met dit gedicht... :( tbark allah 3liek hooda..... het is een prachtig gedicht.....eigelijk heb ik er helemaal geen woorden meer voor!!! :goedzo:

mihan
29-08-2002, 21:32
wow dit past precies bij mij

SweetxBaby
29-08-2002, 21:33
Origineel gepost door mihan wow dit past precies bij mij jij ook al...... nou bij mij ook..volgens mij kan hooda mijn gedachten lezen:traan1:

mihan
29-08-2002, 21:35

nou als je eens wist precies mijn gevoelens, ik ken ook een paar liedjes die zo gaan, dacht eerst dat ze het gestolen had, maar het is denk ik wel van haar. Ik kreeg er een brok in mijn keel van.

SweetxBaby
30-08-2002, 11:16
Origineel gepost door Farhan misschien dat het te laat is misschien moet ik het je niet vragen maar die liefde voor jou blijft knagen mis je nu zo erg kan de stilte bijna niet verdragen kom een beetje dichterbij je bent meer als 1000 mile van mij vandaan bij elke gedachten aan jou voel ik mijn hart krachtig slaan ik heb je nu als vriend heb ooit jouw liefde gehad even het geluk dat ik had verdiend maar opeens was jij verdwenen en is mijn ware gevoel verschenen kom een beetje dichterbij ik heb je nodig wil alleen jou aan mijn zij kom een beetje dichterbij wil weer van je houden weer samen zijn maar weet dat het niet mag zeg dat je mij mist daar verlang ik na elke dag kom een beetje dichterbij..... Gr Farhan prachtig gewoon:traan1: Liefs Sweet Baby :melk: