Bekijk volle/desktop versie : vrouwen die het neerhalen van gescheiden vrouwen in stand houden



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26

26-12-2007, 14:21
hier op de forum kom ik in topics vaak reacties tegen van leden die werkelijk mijn nekharen overeind doen staan. gescheiden vrouwen worden neergehaald en als een vrouw op zich zelf woont is ze slecht en een sloerie. het zijn dan vooral de reactie van sommige vrouwelijk leden (vaak zijn het dezelfde leden, ik ga hier geen namen noemen, want ze weten heus wel wie ze zijn) van m.nl die mij kippenvel bezorgen. hoe kunnen jullie zo laag over jullie zusters denken?
horen vrouwen elkaar niet te steunen?

26-12-2007, 14:25



Citaat door 2bad4you:
hier op de forum kom ik in topics vaak reacties tegen van leden die werkelijk mijn nekharen overeind doen staan. gescheiden vrouwen worden neergehaald en als een vrouw op zich zelf woont is ze slecht en een sloerie. het zijn dan vooral de reactie van sommige vrouwelijk leden (vaak zijn het dezelfde leden, ik ga hier geen namen noemen, want ze weten heus wel wie ze zijn) van m.nl die mij kippenvel bezorgen. hoe kunnen jullie zo laag over jullie zusters denken?
horen vrouwen elkaar niet te steunen?


Je bedoelt street chic

Ach ja, iedereen heeft en eigen mening. IS wel zielig voor de gescheiden vrouwen ja. Meestal kunnen ze zelf niks aan doen. En ze verdienen ook kans!

26-12-2007, 14:26
ach meid trek je niks van aan, zijn zelf verrotte appeltjes die oordelen over een ander

26-12-2007, 14:27

Citaat door Onthaasting:
Je bedoelt street chic

Ach ja, iedereen heeft en eigen mening. IS wel zielig voor de gescheiden vrouwen ja. Meestal kunnen ze zelf niks aan doen. En ze verdienen ook kans!


Ik heb groot respect voor die vrouwen die hun eigen pad kiezen en zich niet laten terroriseren door die vreselijke mannen

26-12-2007, 14:28


Heel jammer ja, alhoewel ik daar niet veel van ben tegen gekomen op het forum. Wel nare/rare uitingen (zoals jij die hebt omschreven) naar vrouwen toe die een verschrikkelijk huwelijk hebben en er niet uit durven te stappen. Men snapt dan ook gewoon niet dat die stap niet 1 2 3 is gezet.

Dames die echt steun advies nodig hebben adviseer ik altijd dat zodra ze redelijk wat informatie en nuttige antwoorden hebben gehad dit beter via pm verder kunnen afhandelen en de topic moeten sluiten.

26-12-2007, 14:30
Jakkes Jakkes Jakkes KOTSxKOTSxKOTSx voor iemand die zo zielig en laag denkt.Wat denken zulke mensen wel niet,kunnen zij in de toekomst kijken kunnen zij zien of ze dan nog ''zogenaamd'' gelukkig zullen zijn.Dus voor de zielige rodellaars kom hier niet over andere ordelen Echt walg gewoon van zulke trieste mensen.

En niemand kiest er voor om haarfijn te trouwen om dan weer te schijden als het niet kan dan kan het niet.Wij hebben niet bij zo iemand thuis gwoond om over ze te komen oordelen.

26-12-2007, 14:31

Citaat door Onthaasting:
Je bedoelt street chic

Ach ja, iedereen heeft en eigen mening. IS wel zielig voor de gescheiden vrouwen ja. Meestal kunnen ze zelf niks aan doen. En ze verdienen ook kans!



ik wilde dus bewust haar naam niet noemen, maar idd zij is een van die vrouwen waar ik het dus over heb

26-12-2007, 14:33

Citaat door 2222:
ach meid trek je niks van aan, zijn zelf verrotte appeltjes die oordelen over een ander


ik vind dat wij vrouwen elkaar moeten steunen. dat de mannen ons in koffiehuizen etc zwart maken is 1 ding, maar vrouwen onderling, en dan nog wel op zo'n forum als deze, dat kan ik simpelweg niet rijmen.

26-12-2007, 14:35

Citaat door Maroc_Meissie:
Heel jammer ja, alhoewel ik daar niet veel van ben tegen gekomen op het forum. Wel nare/rare uitingen (zoals jij die hebt omschreven) naar vrouwen toe die een verschrikkelijk huwelijk hebben en er niet uit durven te stappen. Men snapt dan ook gewoon niet dat die stap niet 1 2 3 is gezet.

Dames die echt steun advies nodig hebben adviseer ik altijd dat zodra ze redelijk wat informatie en nuttige antwoorden hebben gehad dit beter via pm verder kunnen afhandelen en de topic moeten sluiten.
wallah illa, ipv je zuster wijs advies en raad te geven en te steunen worden ze door sommige leden hier de grond in geboord en afgemaakt met hatelijke opmerkingen en dan denk ik echt... subhanallah, weten zij dan niet dat het niet aan hun is om te oordelen en hebben zij soms hun eigen toekomst gezien en zagen zij dat deze puur rozegeur en maneschijn is ofzo

26-12-2007, 14:53

Citaat door Onthaasting:
Je bedoelt street chic

Ach ja, iedereen heeft en eigen mening. IS wel zielig voor de gescheiden vrouwen ja. Meestal kunnen ze zelf niks aan doen. En ze verdienen ook kans!


als er een onwetende koe rondloopt hier, dan is zij, StreetChic, het wel


geen enkele vrouw kiest ervoor om "lekker"te scheiden. je trouwt met als doel een leven samen op te bouwen en gelukkig te worden etc, niet om in ellende te leven en vernederd en geslagen te worden door een
ik vind vrouwen die besluiten uit zo'n "huwelijk-hel"te stappen juist dapper. zij weten dat ze meer waard zijn en dat dit niet hoort in een juist islamitische huwelijk.

26-12-2007, 15:16

Citaat door Bithawia:
als er een onwetende koe rondloopt hier, dan is zij, StreetChic, het wel


geen enkele vrouw kiest ervoor om "lekker"te scheiden. je trouwt met als doel een leven samen op te bouwen en gelukkig te worden etc, niet om in ellende te leven en vernederd en geslagen te worden door een
ik vind vrouwen die besluiten uit zo'n "huwelijk-hel"te stappen juist dapper. zij weten dat ze meer waard zijn en dat dit niet hoort in een juist islamitische huwelijk.




26-12-2007, 19:02

Citaat door 2bad4you:
ik vind dat wij vrouwen elkaar moeten steunen. dat de mannen ons in koffiehuizen etc zwart maken is 1 ding, maar vrouwen onderling, en dan nog wel op zo'n forum als deze, dat kan ik simpelweg niet rijmen.


Alleen jij kunt jezelf helpen met de hulp van Allah, wereld zit vol met nepperds ik heb er geen vertrouwen in

26-12-2007, 19:07


zij loopt met een gedachte van het jaar nul niks van aantrekken dus....

26-12-2007, 19:09
voor haar zijn vrouwen die met hun man en kids even lekker uit eten gaan,een schande


soms denk ik...meskiena..ze maken het haar thuis allemaal wijs ofzo

26-12-2007, 19:09
Heb waarschijnlijk gemist wat streetchick allemaal heeft geplaatst...Kan iemand even een link plaatsen??

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26