Bekijk volle/desktop versie : een vraagje aan studenten van de Haagse Hoge School

13-11-2003, 23:36
salaam mensen

ik vroeg me af of er ook nog iets wordt georganiseersd op de hhs door marokkanen voor marokkanen?
ik keek op de site van die marokkaanse studentenvereniging, maar die is ook echt weer op zijn marokkaans verwaarloosd. die site is sinds de oprichting ervan volgens mij niet meer ververst. er staan nog uitnodigingen enzo van tig maanden terug.
elmoehiem misschien is er een andere site of weet iemand meer, dan hoor ik het graag.

alvast bedankt mensen.

14-11-2003, 09:17

Jepzzzzzz Iftar is al geweest!!

maar ik hoorde dat er op de 17e weer eentje wordt georganiseerd!

k weet ni cheker...

kipetcool was jij daar ook dan?......gewoon nieuwsgierig

groetjessss

14-11-2003, 11:00

Citaat:
Origineel gepost door Lella_Hafsa
Jepzzzzzz Iftar is al geweest!!

maar ik hoorde dat er op de 17e weer eentje wordt georganiseerd!

k weet ni cheker...

kipetcool was jij daar ook dan?......gewoon nieuwsgierig

groetjessss
Yep maandag weer eentje, maar dit is volgens mij voor iedereen niet alleen voor marokkanen................

A_s

14-11-2003, 11:02
Hmmmmmpz misschien ga ik ook!!.....hoef ik een keer niet in de koezina eten te maken....lekker profiteren gheheheheh.....

ga jij amira??

14-11-2003, 11:24

Citaat:
Origineel gepost door Lella_Hafsa
Hmmmmmpz misschien ga ik ook!!.....hoef ik een keer niet in de koezina eten te maken....lekker profiteren gheheheheh.....

ga jij amira??
Yep ik denk het wel, lekker gezellig met z'n allen........

A_s

14-11-2003, 11:44
maandag hoelaat????
en bedankt voor jullie reacties
en wordt er weer wat georganiseerd hoor ik het graag

14-11-2003, 11:57
Ik weet niet precies hoe laat, maar ik denk dat het rond 16.00 uur begint aangezien we om 17.00 mogen eten........
Kijk maandag maar of je in de atrium nog ergens een foldertje/flyer ziet verdwalen..............

A_s

15-11-2003, 14:16

Citaat:
Origineel gepost door al_hoceima1984
maandag hoelaat????
en bedankt voor jullie reacties
en wordt er weer wat georganiseerd hoor ik het graag
Begint om 15.30 uur, maar je moet je wel aanmelden via www.MashriQ.nl i.v.m. beperkt aantal plaatsen

17-11-2003, 14:20

Citaat:
Origineel gepost door Hafsat
Begint om 15.30 uur, maar je moet je wel aanmelden via www.MashriQ.nl i.v.m. beperkt aantal plaatsen
jammer zit al vol
maar wordt er nog iets gedaan met suikerfeest??
of erna

18-11-2003, 00:29
Ik ben geweest, en t was leuk...lekker orgineel, keer wat anders dan de mocroe´s activiteiten...en een pluimpje voor de organisatie...t was netjes!

18-11-2003, 01:37
En de Mevrouw die het allemaal organiseerd is een ''moderne'' jeetje je zou denken voor islamitische activiteiten zou je een praktiserende kunnen vinden nee hoor..

17-02-2004, 14:04

Citaat:
Origineel gepost door al_hoceima1984
jammer zit al vol
maar wordt er nog iets gedaan met suikerfeest??
of erna
Er wordt nu wel wat gedaan voor aid-ul-adha (offerfeest). Ze gaan een comedy event houden. Rachid Larouz komt, zo hij is goeddddddd.

Ik ga zeker

Voor meer info moet je even doorklikken naar http://www.mashriq.nl

17-02-2004, 17:53

Citaat:
Origineel gepost door ONSCHULDIG
thnx
ik heb een kaartje gekocht
ik heb ook gekocht 5 euro..armer...

maar dan zie ik je daar he...

17-02-2004, 22:16
Ik ga woensdag een kaartje halen, als het nog kan...

Zie je daar..