Bekijk volle/desktop versie : Jbilo:''Barcelona werd vernederd op alle fronten''



25-12-2007, 19:03
Volgens oud Real madrid preses Jbilo pereira da luz ,was er maar een ploeg die voetbalde zondagavond in het koude barcelona.
Hij prijst de spelers van Real enorm en heeft ze uitgenodigd voor een kerstdiner.

De 100.000 barcelona fans zagen een waar spektakel,vooral toen Real monster baptista de bal met 120 kilometer per uur de kruising injaagde.
Dit zorgde in alle 203 landen met televisie en radio voor opschudding.

De 56-jarige preses liet weten dat hij barcelona liever in de 2e divisie ziet voetballen.Ook liet hij doorschemeren dat ronaldinho in huilen uitbarstte na de wedstrijd,en dat hij nooit meer tegen Real madrid in actie wilt komen.





tot zover dit nieuwsbulletin

Fijne witte(real) feestdagen

25-12-2007, 19:43




rijke fantasie


ik zag zondag 2 ploegen die een matige wedstrijd speelden... Real won wel verdiend.
Het was geen spectakel, ik moest er zelfs van gapen, ik verwachte veel van die wedstrijd
zo saai

barca zit het hele jaar niet lekker in zn vel... Ronaldinho brengt niks zoals deco

Real heeft slecht ingekocht en voetbalt niet zo mooi

kijk arsenal op dit moment de best voetballende ploeg in europa.. daar moeten ze een voorbeeld aan nemen..

25-12-2007, 19:50
wie heeft het over arsenal

Real voetbalt effectief daarom staan ze op nummer 1
met 7 punten voorsprong op nr 2

barcelona is een team dat rommelig en blind speelt zonder
inzicht en tactiek