Bekijk volle/desktop versie : Wie Kan Me Helpen!!!!!



25-12-2007, 09:08
Hallo,

Ik vertrek over 2 weken naar Marokko (Tanger), met het vliegtuig en aangezien je maar 30 kg mag meenemen en ik daar al ver boven zit wil ik graag aan jullie vragen of jullie een bedrijf/reisorganisatie weten die naar Marokko gaat en waar ik dan wat spullen mee kan laten gaan, het liefst in de buurt van Maastricht of Brussel. Mag ook ergens anders in Nederland zijn

Alvast bedankt

Souad

25-12-2007, 11:41


mijn vader heeft een vriend van hem werken van ram.......en hierdoor had hij 40 gekregen.......mocht zelfs meer....maar hij had maar 40 nodig

25-12-2007, 12:16
Wat fijn zeg hahah 40 kg ja die wil ik ook wel, had je vader die vriend hier in Nederland/Belgie of in Marokko, ik moet van Brussel naar Tanger en ik weet zeker dat ik overgewicht heb.
In Marokko is het voor mij geen probleem als ik overgewicht heb, heb kennisen werken bij het vliegveld van Tanger, dan kijken ze er niet zo nauw op, jammer genoeg zijn ze in Brussel erg streng ermee.

29-12-2007, 15:20
Verder nog iemand wat een bedrijf/organisatie weet???????? het is echt dringend

29-12-2007, 15:35


Mijn moeder had laatst nog spullen gestuurd naar maroc met zo een man mee hier vanuit nederland hij neemt gewoon van alles voor je mee en het was maar voor 50 euro..

mohim ik ga voor je navragen als me ma thuis is..

30-12-2007, 20:28
oww dank je wel zou echt fijn zijn ik hoor wel van je

bedankt alvast