Bekijk volle/desktop versie : Wat vinden jullie van waarzeggers??



Pagina's : [1] 2 3

29-08-2002, 13:07
Ik ben ooit naar een waarzegger geweest en die vertelde mij dat ik het heel zwaar zou krijgen met de persoon met wie ik nu ben (mijn vriend)!
Hij vertelde mij ook dat mij nog iets heel ernstigs staat te wachten omtrent (familie) ik zou het daarmee heel zwaar krijgen?

Ik vind het zo raar, want hij vertelde eigenlijk heel mijn levensverhaal waar ik vandaan kwam hoe ik heette, hoe mijn moeder heette, wat ik allemaal heb meegemaakt in me verleden..dat was wel eff eng, anyway ik vroeg me eigenlijk af: mag hij mij dat wel zo vertellen zonder dat ik weet wat me te wachten staat?

Hij vertelde me trouwens ook dat ik ging trouwen (met deze jongen) deze winter! En hij vertelde me dat ik een aanrijding onlangs heb gehad en dat ik deze auto zo snel mogelijk moest wegdoen, omdat el hain mij volgde of ik moest h'm inruilen voor een andere auto.

29-08-2002, 13:16


Ik wilde eigenlijk weten, of hij mij kon vertellen wie ik was en waar ik vandaan kwam...dus inderdaad het begon eigenlijk als een grap, maar uiteindelijk zit ik er nu wel mee want het leek wel alsof die man alles van me wist...

29-08-2002, 13:26
Hmm mijn moeder gaat wel eens naar zo'n 'waarzegger' en hij verteld dingen over je die inderdaad kloppen. Het is best eng om zulk soort dingen aan te horen, maar gelukkig doet het geen kwaad... toch?

Die 'waarzegger' zijn echt goed als je denkt dat je 'behekst' bent. S7hur, je weet wel.

29-08-2002, 13:33
inderdaad, hij heeft mij dus verteld dat ik gauw wat moest doen tegen de boze oog...

29-08-2002, 13:38


nooit heen gaan.
Vaak is het gewoon bullshit en dan zit jij maar de hele tijd in de stress om niks!

29-08-2002, 13:43
Luister meid!

Zolang je iets niet zelf hebt ondervonden kan je er niet over mee praten want dit soort dingen bestaan echt geloof me!
Tuurlijk zitten er oplichters tussen, maar dat zijn echt niet allemaal!


Dus wijze les: Beoordeel pas over iets als je het zelf eenkeer hebt meegemaakt!

29-08-2002, 13:47
sorry,ik bedoelde het niet zo.
Ik bedoel eigenlijk dat je er bter niet heen kunt gaan,omdat de meeste slecht zijn.

29-08-2002, 13:52
Nee, ik begrijp wel wat je bedoelt, maar die mensen kunnen je wel een hoop dingen vertellen die jij of ik toch wel zouden willen weten..of niet?

Ik bedoel ik wist niet dat mijn auto bevloekt was door el hain is toch wel fijn om te weten ja toch!

En plus is het wel grappig als je zo hoort hoe die man je naam zegt en die van je moeder, en verteld hoeveel zusjes je hebt...hij is echt goed ik vond het alleen jammer dat hij me niet wilde vertellen wat nou zo zwaar voor me zou zijn binnen me familie snappie?

29-08-2002, 14:03
De toekomst voorspellen zoals waarzeggers dat doen is haram, dat weten jullie wel he? Dat is Shirk!
Bovendien geloven jullie zo een iemand toch niet???
Ik kan me ook effe gaan verkleden, een tulband om mijn hoofd binden, een glazen bol kopen bij de blokker en voor waarzeggertje gaan spelen...
Iedereen die op bezoek komt geef ik een bla-verhaal waar ik ook nog eens centjes voor krijg.... Vette carriere maak je dan hoor... Hehehe...


BlaBla

29-08-2002, 14:05
HARAM
HARAM
HARAM
HARAM
HARAM
HARAM
HARAM
HARAM

29-08-2002, 14:05
Misschien dat hij alleen kan zien dat er iets gaat gebeuren, maar niet tot in de details.
Dat is inderdaad wel vervelend.
Misschien denk jij nu het ergste en blijkt het uiteindlijk wel mee te vallen.
Dat is het vervelende er aan.
Ik wens je heel veel succes!!!

29-08-2002, 14:09

Citaat:
Origineel gepost door MissBlaBla
De toekomst voorspellen zoals waarzeggers doen is haram, dat weten jullie wel he? Dat is Shirk!
Bovendien geloven jullie zo een iemand toch niet???
Ik kan me ook effe gaan verkleden, een tulband om mijn hoofd binden, een glazen bol kopen bij de blokker en voor waarzeggertje gaan spelen...
Iedereen die op bezoek geef ik een bla-verhaal waar ik ook nog eens centjes voor krijg.... Vette carriere maak je dan hoor... Hehehe...


BlaBla
Nee nee MissBlaBla, je Blaat maar een beetje.

Geloof me... dit is echt!
Ze weten alles over je en hoe zouden ze er achter moeten komen??
Dit is echt niet nep.
Hoe gek het ook klinkt.. IT'S REAL!!!
Please, geloof me nou maar! I beg you (haha nee dat gaat te ver)

29-08-2002, 14:10


Zie je nou wat ze met je doen? Ze verwarren je helemaal... Dingen vertellen die jou gaan bijblijven. Elke dag wanneer er iets gebeurt ga jij het vergelijken met wat die waarzegger je verteld heeft... Op een gegeven moment ga je het er zelf naar maken om vervolgens te roepen dat die waarzegger gelijk had...
Kom op mensen, niet zo naief!

BlaBla

29-08-2002, 14:12
Enneh... Boussat, ik zeg niet dat het niet bestaat...
Natuurlijk bestaat het, maar het is SHIRK... U know that???

BlaBla

29-08-2002, 14:14

Citaat:
Origineel gepost door MissBlaBla

Bovendien geloven jullie zo een iemand toch niet???

BlaBla
Daar had ik T over

BouSSat:blauwkus:

Pagina's : [1] 2 3