Bekijk volle/desktop versie : Liefdesverhalen van de eerste generatie.



24-12-2007, 22:17
Hoe hebben jouw ouders, oom en tantes en anderen elkaar ontmoet?

Wasut liefde of dwang?

Zijn ze gelukkig en wil jij het ook zo?

En als je toch bezig bent, geef dan ook gelijk even je pincode, yep I am serious .

24-12-2007, 22:19


Mijn ouders zijn uit liefde met elkaar getrouwd. Volgens mij hadden ze zelfs een relatie ook zeggen ze van niet

24-12-2007, 22:21
Mohammed je gaat volgende week met Fatna trouwen, punt. Vroeger dulde ouders geen tegenspraak.

24-12-2007, 22:25

Citaat door _Extravaganza_:
Mohammed je gaat volgende week met Fatna trouwen, punt. Vroeger dulde ouders geen tegenspraak.


, een hele week om aan het idee te wennen?

Wat een luxe.

Mijn paps zag mijn moeder voor t eerst toen ze op het veld aan het werken waren. Hij kwam langs en groette een aantal van de meiden die bij haar waren door ze een hand te geven.

Mijn moeder weigerde zijn uitgestoken hand te beantwoorden en hij trouwde haar ondanks dat haar hart een ander toebehoorde in die tijd.

Ach het kan verkeren zeggen ze.

24-12-2007, 22:36



Citaat door _Marokkaanse_:
, een hele week om aan het idee te wennen?

Wat een luxe.

Mijn paps zag mijn moeder voor t eerst toen ze op het veld aan het werken waren. Hij kwam langs en groette een aantal van de meiden die bij haar waren door ze een hand te geven.

Mijn moeder weigerde zijn uitgestoken hand te beantwoorden en hij trouwde haar ondanks dat haar hart een ander toebehoorde in die tijd.

Ach het kan verkeren zeggen ze.


Ja, dat vond ik ook. De hele week lang informeren bij alle dudes of ze lekker is. Aah Mohand, ik moet trouwen met Fatna, dochter van Hmed, ken je haar? Welke Mohand? Ja, je weet wel die ene met 13 schapen.

Zo zo, jouw ouders hebben elkaar tenminste gezien. Overbodige luxe.