Bekijk volle/desktop versie : bevallen



13-11-2003, 16:48
Hallo allemaal,

ik ben inmiddels bevallen van een gezond zoontje, maar nu zou ik graag mijn lijntje weer terug willen, wat kan je eraan doen om weer een strakke buik te krijgen ik heb gehoord dat je daar speciale banden voor had, alle tips zijn welkom!!

Groetjes!

13-11-2003, 19:33


Gefiliciteerd meid !!!!!!

En nee sorry, kan je niet helpen....

13-11-2003, 19:49
Nou als je mijn nicht ziet lijkt het alsof ze geen kind heeft gehad, dus als je je best doet kan het echt wel!!!!!!!!!!!!!!!!!!

13-11-2003, 20:41
Gefeliciteerd meid,

Ik denk gewoon eten wat je normaal altijd at....


kiss:blauwkus:

13-11-2003, 21:04


Moge Allah Subhana Wa ta'aala je zoontje een liefdevol leven schenken en een hart vol imaan InshaAllah..

Om een strakke buik te krijgen moet je denk ik gewoon van die buikspieroefeningen doen...En gewoon sporten voor je lijn..

13-11-2003, 22:27
Gefeliciteerd meid en veel geluk met je zoontje.
je moet lekker gaan sporten minstens 3 keer in de week en krijg je zeker oude figuur en dat heeft mijn zus ook gedaan en veel succes verder

16-11-2003, 21:37
hoi

van harte gefeliciteerd met je zoontje
je kunt bij een babywinkel een sluitlaken kopen en die een tijdje dragen
i.c.m oefeningen moet het lukken
succes

16-11-2003, 21:49
hai gefeliciteerd meid...ik weet uit ervaring dat je snel mogelijk je buik moet gaan trainen dus buikoefeningen....want die blijft altijd over dussucces meid

16-11-2003, 21:55
buikspieroefeningen en hardlopen

16-11-2003, 23:49
Mabrouk met je zoontje! is het een makkelijke bevalling geweest?

Om even terug te komen op je vraag:

je kan inderdaad sluitbanden kopen (bv bij livera heb je ze ook) maar die zitten niet echt gemakkelijk.
Een simpele oplossing is een brede sjaal strak , maar dan bedoel ik ook echt STRAK om je buik heen wikkelen. Vraag of je moeder of je man je wilt helpen om het zo strak mogelijk te wikkelen.
Zo voorkom je dat je buik gaat lubberen (doet tie nu waarschijnlijk al omdat tie uitgerekt is door je zwangerschap) Laat het dag en nacht om behalve als je gaat douchen en naar het toilet moet dan kan je m even afdoen.
Een andere optie is zo'n figuur corrigerende giga onderbroek voor oudere vrouwen, weet je wel van die dikke stof, kan je overal halen, zeeman, hema etc. Maar dan is het effect minder want dat is een minder strakke stof.

Zelf heb ik het maar een weekje volgehouden maar ik vond het niet te houden, heb m afgedaan en heb er nu dubbel veel spijt van

Als je weer mag sporten dan kan je 3 x per week naar de sportschool maar als je het net zo druk hebt als ik vind je daar waarschijnlijk totaal geen tijd voor, zeker met je baby'tje.

Succes in ieder geval.

Hoe heb je je kindje genoemd trouwens?

17-11-2003, 14:19
bedankt voor al jullie reacties!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1