Bekijk volle/desktop versie : Dringend hulp nodig!!!!!!!!!



24-12-2007, 19:19
Sallaam allikoum Broeders en zuster,

Mijn schoonmoeder is heel erg ziek.ze heeft last van haar hele lichaam en zodra ze al een glas in haar hand heeft laat ze die meskiena vallen ze heeft geen kracht in haar handen(het heeft de zelfde kenmerken als reuma Spierziekte maar uit de scans is gebleken dat ze dat niet heeft)wij denken eerder dat het met schrik te maken heeft,en zoals we weten kenden de artsen dat soort verschijnselen niet. ze is een tijdje opgenomen geweest in het ziekenhuis er zijn foto"s en wat scans gemaakt maar de artsen konden niks vinden.ze is ook bij verschillende medicijnvrouwtjes geweest en ook dat heeft tot nu toe niks opgeleverd.voordat we over willen gaan tot hulp in marokko proberen we eerst hier iets in Nederland te vinden.ik hoop dat iemand mij verder kan helpen en of een imam of iemand die geneest kent zodat mijn schoonmoeder inchallah geholpen kan worden,we zijn ten einde raad en vertrouwen in allah SWt dat het inchallah goed komt.

A.u.b broeders en zusters ik hoop inchallah dat u me verder kan helpen...

Alvast mijn dank Djazakallahu gairan

24-12-2007, 20:43


moge alla swt haar helpen en beschermen, en wij kunnen alleen maar hopen dat het goedkomt inshallah

24-12-2007, 20:49
allah yechfiha we kol almoslimin yarab amin

doe du3ae voor haar en geef sada9a aan de moskee . op vrijdag imaam vragen of hij du3ae voor haar wil doen na salat algomo3a .

24-12-2007, 21:09

Citaat door nesma:
allah yechfiha we kol almoslimin yarab amin

doe du3ae voor haar en geef sada9a aan de moskee . op vrijdag imaam vragen of hij du3ae voor haar wil doen na salat algomo3a .



Amin.