Bekijk volle/desktop versie : Voor de heren....Scheiden



Pagina's : [1] 2 3 4

23-12-2007, 19:40
Heren, zouden jullie een gescheide vrouw kunnen trouwen? Met of zonder kinderen? Of is dat eender? Ik ben hier echt curieus naar.
3afak-Chokran

Dames mogen ook een mening geven hoor

23-12-2007, 20:34

Ja maar ZONDER kids graag..

23-12-2007, 20:42

Citaat door LaLoveRi:
Heren, zouden jullie een gescheide vrouw kunnen trouwen? Met of zonder kinderen? Of is dat eender? Ik ben hier echt curieus naar.
3afak-Chokran

Dames mogen ook een mening geven hoor

Ik begrijp niet dat sommige marokkanen een gescheiden vrouw taboe vinden.
De meiden van tegenwoordig zijn zeker niet heilig,als ik een man was zou ik liever een vrouw nemen die sx had volgens soenna,dan zo'n afgelikte boterham die zogenaamd maagd is.
excuses voor mn taalgebruik,maar dat moest er ff uit

vraagje,ben je gescheiden of ben je gewoon nieuwsgierig?

23-12-2007, 20:45

Citaat door vrouwtjuh81:
Ik begrijp niet dat sommige marokkanen een gescheiden vrouw taboe vinden.
De meiden van tegenwoordig zijn zeker niet heilig,als ik een man was zou ik liever een vrouw nemen die sx had volgens soenna,dan zo'n afgelikte boterham die zogenaamd maagd is.
excuses voor mn taalgebruik,maar dat moest er ff uit

vraagje,ben je gescheiden of ben je gewoon nieuwsgierig?



Nee, ik ben wel verloofd. Ik ben gewoon heel nieuwsgierig. Heb deze vraag al aan mijn broers en neven gesteld maar die wisten daar niet zo goed op te antwoorden. En girl, je hebt het bij het rechte eind.

23-12-2007, 20:49


Citaat door LaLoveRi:
Nee, ik ben wel verloofd. Ik ben gewoon heel nieuwsgierig. Heb deze vraag al aan mijn broers en neven gesteld maar die wisten daar niet zo goed op te antwoorden. En girl, je hebt het bij het rechte eind.

oke,kussie terug muahh.
Gefeliciteerd meid,ik wens je een gezegend huwelijk toe insha allah!

23-12-2007, 20:49

Citaat door vrouwtjuh81:
oke,kussie terug muahh.
Gefeliciteerd meid,ik wens je een gezegend huwelijk toe insha allah!


3afak-Chokran a habiba. Jij?

23-12-2007, 20:58

Citaat door LaLoveRi:
3afak-Chokran a habiba. Jij?

Ben gelukkig getrouwd,nu paar jaartjes,en ben in verwachting insha allah.

23-12-2007, 21:00

Citaat door vrouwtjuh81:
Ben gelukkig getrouwd,nu paar jaartjes,en ben in verwachting insha allah.


mabrouk schat, echt waar. Waw, ik hoop inch'Allah dat alles goed gaat met je. Dat Allah jou en je man mag verblijden met een schat van een baby. dikke kus

23-12-2007, 21:23

Citaat door LaLoveRi:
mabrouk schat, echt waar. Waw, ik hoop inch'Allah dat alles goed gaat met je. Dat Allah jou en je man mag verblijden met een schat van een baby. dikke kus

dank je schat,ja het gaat goed,de kwaaltjes zijn over.

24-12-2007, 10:17

Citaat door vrouwtjuh81:
Ben gelukkig getrouwd,nu paar jaartjes,en ben in verwachting insha allah.


Sorry hoor, ik snap vrouwen niet die gelukkig getrouwd zijn en die in de sexrubriek gaan lopen snuffelen, sorry dat ik dat moet zeggen.
Hou je bezig met je man, je werk en huishouden e mevrouw!!!

Durf ook te wedden dat je man niets hiervan weet en ga nou niet stoer lopen roepen, tuurlijk weet mij man het wel, I DON'T BELIEVE IT!!!

Succes met snuffelen!!

24-12-2007, 10:28

Citaat door Seliem:
Sorry hoor, ik snap vrouwen niet die gelukkig getrouwd zijn en die in de sexrubriek gaan lopen snuffelen, sorry dat ik dat moet zeggen.
Hou je bezig met je man, je werk en huishouden e mevrouw!!!

Durf ook te wedden dat je man niets hiervan weet en ga nou niet stoer lopen roepen, tuurlijk weet mij man het wel, I DON'T BELIEVE IT!!!

Succes met snuffelen!!



Dus over sex praten is een taboe?? Is dat haram? Ja, als je over de details hebt oke, maar als je iets wil weten is dat anders!

24-12-2007, 10:38
Als een jongen smoorverliefd is, ik chargeer een beetje maar hij zou dan volgens mij zelfs met een ex prostituee trouwen (niemand mag het dan weten maar goed)

Een gescheiden vrouw trouwen is niks mis mee ! je moet wel uitkijken met wat voor problemen ze bij je aankomt en of je dat wel aankan !

bijv. met kinderen erbij !

zijn allemaal afwegingen maar het kan allemaal terzijde worden geschoven als men elkaar echt wil

24-12-2007, 10:55


Citaat door Azhaar:
Dus over sex praten is een taboe?? Is dat haram? Ja, als je over de details hebt oke, maar als je iets wil weten is dat anders!


Ik zeg niet dat het een taboe is en dat moet het ook nooit worden, maar wat ik bedoel is dat ik als vent absoluut niet zou accepteren als mijn vrouw op een i-site op allerlei sexrubrieken loopt te snuffelen, wat is dat nou voor respect???
Heeft een vrouw vragen over sex? dan kan ze met haar man bespreken of bv met haar vriendinnen of nichtjes, maar niet met vreemden op een i-site, tfoeeeeeeeeeeeee, zware afknapper, dat zou ook voor mij betekenen dat ze mag opdonderen, als er zoveel behoefte aan heeft om met vreemden te gaan discusseren over sex, nou dan mag ze dat gaan doen, maar zonder mij in haar leven.

Hoop dat je nu een beetje begrijpt wat ik bedoel???

24-12-2007, 11:34

Citaat door LaLoveRi:
Heren, zouden jullie een gescheide vrouw kunnen trouwen? Met of zonder kinderen? Of is dat eender? Ik ben hier echt curieus naar.
3afak-Chokran

Dames mogen ook een mening geven hoor


Er zijn genoeg mannen die trouwen met een gescheiden vrouw. ( Ook met kinderen..)


24-12-2007, 14:57
vraagje voor de mensen die gescheiden en hertrouwd zijn,,

Maakt de familie van de partner geen probleem van als je met een gescheiden man/vrouw wilt trouwen,,,

tell me,

Pagina's : [1] 2 3 4