Bekijk volle/desktop versie : Marokkaanse zatlappen... tvoe!!!



29-08-2002, 09:23

Citaat door Larachiya:
Alcohol drinken is haraam binnen de Islam.

Dat is een feit en ik wil het niet hebben of het haraam of halaal is, want haraam = haraam.

Nee ik wil het over de Marokkanen hebben die daar vette schijt aan hebben. Ze nuttigen alcohol dat is één.
Maar het ergste is dat als ze gaan drinken, ze dan pas ophouden met drinken als ze ladderzat zijn. Dronken zijn ze meestal.

Als je een NL-er met een heinikenblikje ziet, dan denk je niets.
Marokkaan met dezelfde blikje is meteen een skayri= zatlap... simpelweg omdat ze het niet bij een glaasje houden, maar meer gaan voor glaasjes.

Vraag me af waarom dat zo is... wil hij misschien dronken worden zodat hij vergeet dat hij met iets haraams bezig is?
.

29-08-2002, 09:25


Wij marokkanen willen ze3ma laten zien dat we schijt hebben,
en gaan daarom door (met beeste) tot het bittere eind

MaGas i3alak Yemahom dik Skayria......

29-08-2002, 09:27

Citaat:
Origineel gepost door Larachiya
Alcohol drinken is haraam binnen de Islam.

Dat is een feit en ik wil het niet hebben of het haraam of halaal is, want haraam = haraam.

Nee ik wil het over de Marokkanen hebben die daar vette schijt aan hebben. Ze nuttigen alcohol dat is één.
Maar het ergste is dat [b]als ze gaan drinken, ze dan pas ophouden met drinken als ze ladderzat zijn. Dronken zijn ze meestal.

Als je een NL-er met een heinikenblikje ziet, dan denk je niets.
Marokkaan met dezelfde blikje is meteen een skayri= zatlap... simpelweg omdat ze het niet bij een glaasje houden, maar meer gaan voor glaasjes.

Vraag me af waarom dat zo is... wil hij misschien dronken worden zodat hij vergeet dat hij met iets haraams bezig is? [/B]
Allahster

29-08-2002, 09:42
Nou, ik kan je garanderen dat er genog Nedelanders zijn die ook doorgaan tot het gaatje. Volgens mij zijn vooral Surinamers in zijn algemeenheid gedisciplineerde drinkers.

29-08-2002, 09:54


bij een surinamer zie je niet dat hij dronken is, omdat hij er altijd al als een skairie uit ziet.
Marokkanen kunnen niet tegen alcohol, omdat dan alle remmen los gaan en marokkane moeten aan het lijntje vastghouden worden.

29-08-2002, 13:26

Citaat:
Origineel gepost door Skairie
bij een surinamer zie je niet dat hij dronken is, omdat hij er altijd al als een skairie uit ziet.
Marokkanen kunnen niet tegen alcohol, omdat dan alle remmen los gaan en marokkane moeten aan het lijntje vastghouden worden.


Marokkanen zijn niet gewend om te drinken vanaf jongs af aan. Bij Nederlanders bijvoorbeeld gaat dat anders. Dan zegt pappie tegen 10-jarige Henk: Haal jij s even een blikkie HEIneken voor pa uit de koelkast...iwa dan neemt Henkie gelijk ook eentje voor zichzelf want hij wil proeven wat dat spul is wat zijn vader elke avond met plezier naar binnen zuipt.

Ali Z.

29-08-2002, 13:49
Het klopt die marokanen willen laten zien dat ze schijt hebben en kunnen doen en laten wat we willen en dan gaan zkr die remmen los. ik ken een jongen van 20 jaar die was een paar weken terug helemaal ladderzat z'n ouders zaten nog in marokko. alleen hij en zijn broer waren hier achter gebleven besh 3adi atghego ma3a rashoum. Ik ging rond 7 uur naar me werk en kwam hem en nog een paar andere gasten tegen ze begonnen raar te doen ze waren de weg helemaal kwijt ze konden niet eens recht op staan. later op de middag hoorde ik van een collega dat hij is opgepakt omdat hij midden in het centrum een oude vrouw heeft berooft. hij zit nu steeds vast zijn ouders waren meteen terug iedere marokaan weet het. dat is pas een schande. dat is wat drank kan aanrichten

Jay

29-08-2002, 14:57

Citaat:
Origineel gepost door Ali_Z




Marokkanen zijn niet gewend om te drinken vanaf jongs af aan. Bij Nederlanders bijvoorbeeld gaat dat anders. Dan zegt pappie tegen 10-jarige Henk: Haal jij s even een blikkie HEIneken voor pa uit de koelkast...iwa dan neemt Henkie gelijk ook eentje voor zichzelf want hij wil proeven wat dat spul is wat zijn vader elke avond met plezier naar binnen zuipt.

Ali Z.
hahahah, ja dat gebeurd echt vaak volgens mij.
Belachelijk!!!!!
Zo help je je kind echt naar de........

29-08-2002, 19:07
waarom zeg je dat nou dat ie mag branden in de hel zoiets moet je niet denken het is toch zijn leven en misschien heeft die man welgeeneens kindreen ofzo je weet het maar nooit jij weet niet wat ie in zijn leve heeft meegemaakt dus sh!ik zou iemand dat inieder geval nooit toewensen maakt niet uit of ie drinkt of snuift

29-08-2002, 19:16
La3rachiaaaaaaaa JIJ DOEEETTTT wollah je hebt gelijk!
Marokkanen worden altijd lastig als ze dronken zijn ouuufffff

06-09-2002, 00:29
In de naam van Allah de Barmhartige, de Genadevolle

Lof zij Allah, Heer der werelden, we prijzen Hem en vragen Hem om vergeving. Lof zij Allah die u geleid heeft naar de islam, moge Allah u standvastigheid schenken en uw geloof versterken.

Het dragen van een hidjaab is volgens de islamitische wetgeving (Shari'a) verplicht voor de vrouw, meer hierover treft u aan onder vraag [ 0096 ]. Waar in de Qur'aan staat dat de hoofddoek verplicht is? De boodschapper van Allah (Allah's vrede en zegen zij met hem) heeft de vrouwen gewaarschuwd door te zeggen: "Er zijn twee soorten mensen van de Hel die ik nog niet gezien heb. Mensen met zweepjes zoals de staarten van het vee waarmee ze mensen slaan, en vrouwen die gekleed zijn maar toch naakt zijn en die op een verleidende manier lopen. Zij zullen het Paradijs niet betreden, noch zullen zij de geur ruiken, alhoewel de geur ervan geroken kan worden van een afstand (dat te vergelijken is met de afstand van 40 jaar ver)."

Dit is zeker een grote bestraffing, maar dat wil niet zeggen dat een vrouw die geen hidjaab draagt buiten de oever van de islam gezet wordt. Het behoort tot de verantwoordelijkheid van de echtgenoot advies te geven aan zijn echtgenote en haar te steunen en te helpen om Allah te aanbidden. Allah zegt: {{"Ondersteunt elkaar bij het goede en Taqwa. En steunt elkaar niet bij zonde en overtreding."}} (Soerat Al maa-iedah, aya 2). De man dient zijn vrouw met wijsheid en goede bewoording aan te spreken. Hij dient via deze weg haar te overtuigen dat het dragen van de hidjaab beter voor haar is omdat het haar dichter tot Allah de Verhevene brengt. Heeft de man alle juiste manieren geprobeerd om haar te overtuigen maar ze weigert. Dan heeft de man het recht om van haar te scheiden.

En Allah weet het beste

06-09-2002, 11:22
assalaam mensen

je kan niet zomaar gaan oordelen over mensen die drinken we zijn het er wel mee eens dat het haram is maar toch je weet nie wat er in men 's hoofd speelt en mensen die fout zijn worden wel gestraft en beoordeeld door allah dus wij hoeven niet te oordelen


afz.Sakina
Imane