Bekijk volle/desktop versie : Restaurant Mandarine serveert Varkensvlees ZONDER ONS WETEN!!! LEES AUB



23-12-2007, 19:33

Citaat door SanaHanial:
beste broeders en zusters, ik schrijf jullie dit bericht omdat ik weet dat net zoals mij, vele nederlanders ook het slachtoffer zijn van restaurant Mandarine te Antwerpen (aan het centraal station, libanese shwarma zaak). Zelf ging ik er bijna elke week en half eten met mijn zoontje en zus, en bestelde ik kabab.... tot ik tot mijn grootste verbazing te weten kwam dat het varkensvlees is. Ben je libanees, dan word je gefluisterd om kip te nemen of vis...ben je marokaans dan word je eringeluisd!! Ja ik voel me echt een dier broeders en zusters

zoveel nederlands gaan erheen, zoveel belgen...allemaal van marokaanse afkomst.... geef de boodschap door mensen!! We wisten het niet en zij gaan ervoor boeten niet wij... ik ga er alvast nooit meer heen, ik zal dan liever bij een belg mijn geld uitgeven voor vis dan varkensvlees bij een moslim!!
.

23-12-2007, 19:48


bekijk dit eens helemaal waarom wij geen varkensvlees mogen eten in de koran staat het al

http://www.youtube.com/watch?v=hnKWHdv6j90&feature=related