Bekijk volle/desktop versie : Israel gebruikt Westelijke Jordaanoever als vuilstortplaats



Pagina's : [1] 2 3

23-12-2007, 12:37
Israel gebruikt de Westelijke Jordaanoever op grote schaal als vuilstortplaats. Honderden vrachtwagens rijden elke dag af en aan om op een makkelijke manier enorme hoeveelheden (bouw)afval te dumpen in en rond de Palestijnse dorpjes langs de muur, waar inmiddels een problematische situatie is ontstaan.



Bron De Groene Amsterdammer

23-12-2007, 12:48


De groene amsterdammer is nou niet een objectieve nieuwsvergaring.
erg anti israel door hun linkse kerkhouding.

toch moet ik zeggen dat israel een grove fout maakt met die vuilnisbelt.
ze kunnen beter hun troep in de gaza storten.
daar is het toch al een (pale)zwijnenstal met die hamasfiguren.

23-12-2007, 13:05

Citaat door arunt_de_beefte:
De groene amsterdammer is nou niet een objectieve nieuwsvergaring.
erg anti israel door hun linkse kerkhouding.

toch moet ik zeggen dat israel een grove fout maakt met die vuilnisbelt.
ze kunnen beter hun troep in de gaza storten.
daar is het toch al een (pale)zwijnenstal met die hamasfiguren.

De Groene Amsterdammer is een onafhankelijk journalistiek blad, opgericht in 1877.

Het is een goede nieuwsbron, in tegenstelling tot een aantal andere bronnen die hier in MJA gebruikt worden.

Ja je vindt de reportage dus wel geloofwaardig, en zegt dat Israel een grove fout maakt. En toch wil je de bron neerhalen. Dat vind ik achterbaks.

Je opmerking over de Gazastrook vind ik ook achterbaks.

23-12-2007, 13:28

Citaat door SUPER_MAROC:
De Groene Amsterdammer is een onafhankelijk journalistiek blad, opgericht in 1877.

Het is een goede nieuwsbron, in tegenstelling tot een aantal andere bronnen die hier in MJA gebruikt worden.

Ja je vindt de reportage dus wel geloofwaardig, en zegt dat Israel een grove fout maakt. En toch wil je de bron neerhalen. Dat vind ik achterbaks.

Je opmerking over de Gazastrook vind ik ook achterbaks.



de groene amsterdammer geilt meer op zulk soort berichten dan op berichten van raketten die op israel geschoten worden door de hamas.

lees wel goed wat ik schrijf.
Ik heb het niet over of dit bericht wel juist is,maar over objectieve berichtgevingen in zijn algemeen. voorbeeld: wel berichten over het kwade israel dat vuil op een stortplaats dumpt.

maar zeer zeker niet berichten dat hamasleden zich tussen kinderen verschanst wanneer het tot een gemeen komt,waarbij al talloze kinderen omgekomen zijn.

wat gazastrook betreft.
dat is al een vuilnisbelt.
alles wat die mensen gekregen hebben aan kassen om hun vrete te verbouwen hebben ze vernietigt.

it makes no sence.

23-12-2007, 13:44



Citaat door arunt_de_beefte:
de groene amsterdammer geilt meer op zulk soort berichten dan op berichten van raketten die op israel geschoten worden door de hamas.

lees wel goed wat ik schrijf.
Ik heb het niet over of dit bericht wel juist is,maar over objectieve berichtgevingen in zijn algemeen. voorbeeld: wel berichten over het kwade israel dat vuil op een stortplaats dumpt.

maar zeer zeker niet berichten dat hamasleden zich tussen kinderen verschanst wanneer het tot een gemeen komt,waarbij al talloze kinderen omgekomen zijn.

wat gazastrook betreft.
dat is al een vuilnisbelt.
alles wat die mensen gekregen hebben aan kassen om hun vrete te verbouwen hebben ze vernietigt.

it makes no sence.

Ik vind jouw redenatie ook no sense maken.

Je haalt wel direct zonder twijfel de Hamas erbij, maar daar gaat dit bericht niet over. Hamas verklaart de oorlog aan Israel, en Israel vindt Hamas een illegale, terroristische organisatie. Die vechten met elkaar.

It makes no sense om dat als argument te gebruiken over dit bericht m.b.t. vuil storten in de Westelijke Jordaanoever.

Jouw idee van sensible is op deze manier: "Ik heb slaande ruzie met m'n buurman, dus het is begrijpelijk dat ik bij m'n andere buurman m'n vuilnis over de schutting gooi. Maar beter nog gooi ik het bij de buurman waar ik toch al ruzie mee heb."

Slaat nergens op

Het is illegaal, net als die muur!

23-12-2007, 14:08

Citaat door SUPER_MAROC:
Israel gebruikt de Westelijke Jordaanoever op grote schaal als vuilstortplaats. Honderden vrachtwagens rijden elke dag af en aan om op een makkelijke manier enorme hoeveelheden (bouw)afval te dumpen in en rond de Palestijnse dorpjes langs de muur, waar inmiddels een problematische situatie is ontstaan.



Bron De Groene Amsterdammer



Ik ben over de gemiddelde Arabier niet echt te spreken om maar te zwijgen over hun leiders, maar als ik zie wat het Palestijnse volk al decennia´s te verduren krijgt van de zionisten dan dringt mij steeds vaker de onaangename gedachte op dat ik het bijna jammer vind dat Hitler zijn werk niet heeft kunnen doorzetten.

23-12-2007, 14:10
Hoe lang nog zal dit hoogmoedig volk haar grenzen overschrijden? Er zal een dag komen waarop alle volkeren en naties dit onrecht niet meer zullen dulden en dit volk ter verantwoording zal oproepen omdat ze het onrecht niet verboden en hun ogen sloten voor de misdaden jegens de autochtone bevolking van dat land en dan kunnen ze nergens heen vluchten aangezien er geen islamitische landen hen zullen opnemen vanwege de vervolgingen in de Westerse wereld doordat zij het onrecht in Palestina toestonden.De toorn van Allaah rust op de onrechtplegers!

23-12-2007, 14:12

Citaat door SUPER_MAROC:
Israel gebruikt de Westelijke Jordaanoever op grote schaal als vuilstortplaats. Honderden vrachtwagens rijden elke dag af en aan om op een makkelijke manier enorme hoeveelheden (bouw)afval te dumpen in en rond de Palestijnse dorpjes langs de muur, waar inmiddels een problematische situatie is ontstaan.



Bron De Groene Amsterdammer
Het bewijst alleen maar eens te meer hoe zionisten in elkaar zitten en zelfs niet beschaamd zijn om hun religie te misbruiken.

GUERRILLERO

23-12-2007, 14:20
http://nl.youtube.com/watch?v=oxwWt2sSrNI&feature=related

23-12-2007, 15:51

Citaat door SUPER_MAROC:
Ik vind jouw redenatie ook no sense maken.

Je haalt wel direct zonder twijfel de Hamas erbij, maar daar gaat dit bericht niet over. Hamas verklaart de oorlog aan Israel, en Israel vindt Hamas een illegale, terroristische organisatie. Die vechten met elkaar.

It makes no sense om dat als argument te gebruiken over dit bericht m.b.t. vuil storten in de Westelijke Jordaanoever.

Jouw idee van sensible is op deze manier: "Ik heb slaande ruzie met m'n buurman, dus het is begrijpelijk dat ik bij m'n andere buurman m'n vuilnis over de schutting gooi. Maar beter nog gooi ik het bij de buurman waar ik toch al ruzie mee heb."

Slaat nergens op

Het is illegaal, net als die muur!


Om dan maar beslist niet te praten waarom die muur er staat.
dat weet je zelf ook natuurlijk wel.
Ik mag dan wel fel reageren en hier en daar een beetje over de scheef gaan maar dat komt aan mijn zijde doordat ik niets dat anti israel hoor waarbij alles schijnbaar geoorlooft is..zelfmoordaanslagen....tunnels....beschietingen .. enfin.

Ik zou wel eens willen weten van de zijde van israel wat de bedoeling is van dat vuilstorten.
mischien krijgt het verhaal een compleet andere wending........ook mogelijk van niet.

23-12-2007, 16:00
http://nl.youtube.com/watch?v=oxwWt2sSrNI&feature=related

23-12-2007, 16:01

Citaat door arunt_de_beefte:


toch moet ik zeggen dat israel een grove fout maakt met die vuilnisbelt.
ze kunnen beter hun troep in de gaza storten.
daar is het toch al een (pale)zwijnenstal met die hamasfiguren.



zei de vredelievende hollander...

(daarom vind ik het niet erg dat jouw voorouders vergast werden)

23-12-2007, 18:02



Citaat door haatsmurf:
zei de vredelievende hollander...

(daarom vind ik het niet erg dat jouw voorouders vergast werden)



Dit gaat wel iets te ver vind ik.

Ontopic : Niet erg netjes van Israel.

23-12-2007, 18:04

Citaat door XXL:
Dit gaat wel iets te ver vind ik.

Ontopic : Niet erg netjes van Israel.



ook niet erg netjes van meneer snorralisa...

23-12-2007, 18:07

Citaat door haatsmurf:
ook niet erg netjes van meneer snorralisa...



Jij mag je wel een beetje schamen vind ik.
Het is onnodig om mensen op die manier te kwetsen !

Je hebt denk ik toch wel een goede opvoeding gehad ?

Pagina's : [1] 2 3