Bekijk volle/desktop versie : Prive lessen van zuster?



22-12-2007, 21:55
Salaam oealaykoem warahamtoelah

Welke zuster uit de omgeving van Utrecht is beried mij prive lessen te geven aan huis voor loga el3arabia. Natuurlijk zit hier tegenover een vergoeding die we samen overleggen.

Salaam oealajkoem

22-12-2007, 22:00


dat zou ik ook willen weten??

23-12-2007, 11:39
wie kent er iemand of geeft zelf lessen?

24-12-2007, 10:15

Citaat door imheza:
Salaam oealaykoem warahamtoelah

Welke zuster uit de omgeving van Utrecht is beried mij prive lessen te geven aan huis voor loga el3arabia. Natuurlijk zit hier tegenover een vergoeding die we samen overleggen.

Salaam oealajkoem


Salaam 3alikoum

In moskee Overvecht geven ze ook arabische lessen. Vraag anders aan 1 van de leraresen die daar lesgeven of ze bereid zijn om prive les te geven.

Je kan het beste zaterdag of zondag na de vakantie vragen . Dan wordt er inshallah lesgegeven....

24-12-2007, 10:49


Ja ik wil ook Maat ik wil Wat Berbers Leren ik ben alles bijna kwijt man is Totaalniet Echt Feskhel kan iemand mijn helpen Omgeving Bergen Op Zoom

24-12-2007, 12:53

Citaat door visitor:
Salaam 3alikoum

In moskee Overvecht geven ze ook arabische lessen. Vraag anders aan 1 van de leraresen die daar lesgeven of ze bereid zijn om prive les te geven.

Je kan het beste zaterdag of zondag na de vakantie vragen . Dan wordt er inshallah lesgegeven....


zou je meer informatie over kunnen geven

waar ligt de moskee van overvecht

wat zijn de tijden.

en zijn het jonge meiden of ook voor volwassene

24-12-2007, 16:55
Assalaam oe alaikoem warahmatoe Allahi wabarakaatoeh...

Wie weet of er lessen worden gegeven in Amsterdam ( liefs bij Bijlmer) .. Ook voor Arabisch (beginneling)/????? hoop op reacties!!

25-12-2007, 12:12

Citaat door Islamiya_26:
zou je meer informatie over kunnen geven

waar ligt de moskee van overvecht

wat zijn de tijden.

en zijn het jonge meiden of ook voor volwassene


ik heb een betere organisatie gevonden, was het helemaal vergeten. Kijk maar op de site en je zal meer info vinden. Het is een betrouwbare stichting ik ken veel mensen die daar les volgen. Zeker leervol. Zij zitten ook in utrecht

http://www.moslimjongeren.nl/wie-zijn-wij.html

25-12-2007, 13:12

Citaat door visitor:
ik heb een betere organisatie gevonden, was het helemaal vergeten. Kijk maar op de site en je zal meer info vinden. Het is een betrouwbare stichting ik ken veel mensen die daar les volgen. Zeker leervol. Zij zitten ook in utrecht

http://www.moslimjongeren.nl/wie-zijn-wij.html



Ik heb daar les gehad vind het toch tegenvallen maar dat is mijn mening.
ik weet niet hoe het bij de broeders zit maar bij de zusters vind ik het echt minder hoe les wordt gegeven. tenminste bij wie ik les had

bedankt voor de tip. misshien dat de andere interesse hebben

25-12-2007, 19:25

Citaat door Islamiya_26:
Ik heb daar les gehad vind het toch tegenvallen maar dat is mijn mening.
ik weet niet hoe het bij de broeders zit maar bij de zusters vind ik het echt minder hoe les wordt gegeven. tenminste bij wie ik les had

bedankt voor de tip. misshien dat de andere interesse hebben



Kan je vertellen wat je er minder aan vond? en welke lessen je volgde? salaam oealaikoem

25-12-2007, 22:49

Citaat door imheza:
Kan je vertellen wat je er minder aan vond? en welke lessen je volgde? salaam oealaikoem


ik pm je wel.

ik leer nu een beetje thuis.

06-01-2008, 19:27

Citaat door Islamiya_26:
Ik heb daar les gehad vind het toch tegenvallen maar dat is mijn mening.
ik weet niet hoe het bij de broeders zit maar bij de zusters vind ik het echt minder hoe les wordt gegeven. tenminste bij wie ik les had

bedankt voor de tip. misshien dat de andere interesse hebben


hoeveel kost het