Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Meiden die de Chi-tang vaak gebruiken! Klik.



Pagina's : [1] 2

22-12-2007, 10:37
Dames, wie weet wat ik moet doen?

Ik had vroeger een supere bos haar wat mooi golvend was, maar sinds ik een kapsel heb geknipt met een pony styl ik het wel een 2 maal per week. En nu merk ik dat mijn haar bij mijn puntjes in stukjes afbreekt en dunner word.

Weten jullie wat ik kan doen, dat mijn haar weer mooier word en het niet afbreekt?

22-12-2007, 10:49


Je kan in combinatie met de Chi-tang biosilk gebruiken, dan houdt het tot 4 weken uit.

Meid, dat probleem blijf je houden met de Chi-Tang, ik gebruik hem iedere dag! Maar serieus met de producten erbij die voor de Chi gemaakt zijn scheelt het een beetje.

22-12-2007, 10:56
biosilk?

Is dat een spul wat je eerst op je haar moet aanbrengen voor je de chi-tang gebruikt?

X

22-12-2007, 11:01

Citaat door Gekkieee:
biosilk?

Is dat een spul wat je eerst op je haar moet aanbrengen voor je de chi-tang gebruikt?

X


Ja, het is ook van Farouk Systems. Het biedt een beschermend laagje aan voordat je je haren gaat stijlen. Echt een aanrader ik gebruik het nu zeker 2jaar en ik merk het verschil echt met andere producten die zogenaamd je haar ook beschermen. Biosilk is te koop via haarshop en anders via Cosmo kapper kost wel rond de 19 euro voor een klein rot flesje, maar het gaat wel lang mee. Je hebt een heel klein beetje nodig en het ruikt heerlijk.

Om maar meteen al je vragen te takkelen.

22-12-2007, 11:06



Citaat door Moeskiela:
Ja, het is ook van Farouk Systems. Het biedt een beschermend laagje aan voordat je je haren gaat stijlen. Echt een aanrader ik gebruik het nu zeker 2jaar en ik merk het verschil echt met andere producten die zogenaamd je haar ook beschermen. Biosilk is te koop via haarshop en anders via Cosmo kapper kost wel rond de 19 euro voor een klein rot flesje, maar het gaat wel lang mee. Je hebt een heel klein beetje nodig en het ruikt heerlijk.

Om maar meteen al je vragen te takkelen.



Dankje meid, ik ga straks meteen de stad in om het te halen!

want ik smeer niets op me haar en ik wil me haar niet kwijt of weer een heel stuk knippen!
X

22-12-2007, 11:09

Citaat door Gekkieee:
Dankje meid, ik ga straks meteen de stad in om het te halen!

want ik smeer niets op me haar en ik wil me haar niet kwijt of weer een heel stuk knippen!
X


Oh ja als je naar de Cosmo gaat en ze heeft het niet, dan gaat ze je een ander merk aan proberen te praten. Niet erin trappen! Want die biosilk is speciaal voor de chi gemaakt, anders de Chi-silk infusion grijs flesje rode dop. Als ze het niet hebben gewoon online bestellen dan heb je het binnen 5 werkdagen.

Succes!

22-12-2007, 11:15
De chi silk infusion:




Biosilk:



Ik heb ze allebei, maar zelf vind ik de biosilk fijner van die eerste wordt mijn haar sneller vet. Maar wel beiden erg beschermend.

22-12-2007, 11:53
Dank jullie wel dames!!x

22-12-2007, 20:33
Hoeveel kost die chi-tang en waar kan je het halen?

22-12-2007, 21:19

Citaat door Anissoe:
Hoeveel kost die chi-tang en waar kan je het halen?


ben ik ook benieuwd naar

22-12-2007, 21:32

Citaat door favourite_girl:
ben ik ook benieuwd naar




Maar niemand die erop reageert?

22-12-2007, 23:23

Citaat door Anissoe:
Maar niemand die erop reageert?


Zal ik dan weer zo lief zijn....

Je kan de Chi-tang ook bij de Cosmo kapper kopen of bestellen via http://www.haarshop.nl. Dat zijn de meest bekende verkooppunten.

23-12-2007, 00:00



Citaat door Moeskiela:
Je kan in combinatie met de Chi-tang biosilk gebruiken, dan houdt het tot 4 weken uit.

Meid, dat probleem blijf je houden met de Chi-Tang, ik gebruik hem iedere dag! Maar serieus met de producten erbij die voor de Chi gemaakt zijn scheelt het een beetje.


meen je dit nou?
zonder te douchen enso?

23-12-2007, 15:45

Citaat door ikke_dan:
meen je dit nou?
zonder te douchen enso?


Awa3die voordat er misverstanden ontstaan:

Ik bedoel dat het dan 4 weken duurt voordat ze die gespleten punten heeft die ze nu om de 2 weken heeft!


23-12-2007, 18:55

Citaat door ikke_dan:
meen je dit nou?
zonder te douchen enso?


!

Alatief!

Pagina's : [1] 2