Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Help tips voor een cadeau!



22-12-2007, 10:20
Ik moet zodadelijk de stad in om een cadeau te kopen voor een vriendin. We hebben lootjes getrokken en het budget is 30 euro. Wat kan ik in godsnaam halen?!

22-12-2007, 10:24


[CENTER]jij kent je vriendin toch beter dan wij ,make-up ofzo een tas..parfum, keuze genoeg

[/CENTER]

22-12-2007, 10:29

Citaat door Geintegreerd__:

[CENTER]jij kent je vriendin toch beter dan wij ,make-up ofzo een tas..parfum, keuze genoeg

[/CENTER]


Ja, het is een meid van deze tijd. Maar ik vind make-up en parfum zo afgezaagd. Het moet orgineels zijn en grappig, daarom dat ik hier om tips vraag. Mijn creativiteit heeft me in de steek gelaten deze ochtend.

22-12-2007, 10:34

Citaat door Moeskiela:
Ja, het is een meid van deze tijd. Maar ik vind make-up en parfum zo afgezaagd. Het moet orgineels zijn en grappig, daarom dat ik hier om tips vraag. Mijn creativiteit heeft me in de steek gelaten deze ochtend.


[CENTER]ohzoo dan kan ik je ook niet helpen, ik ben niet een van de creatievste

[/CENTER]

22-12-2007, 10:37



Citaat door Geintegreerd__:

[CENTER]ohzoo dan kan ik je ook niet helpen, ik ben niet een van de creatievste

[/CENTER]


Het is nog vroeg

22-12-2007, 12:41

Citaat door Moeskiela:
Ja, het is een meid van deze tijd. Maar ik vind make-up en parfum zo afgezaagd. Het moet orgineels zijn en grappig, daarom dat ik hier om tips vraag. Mijn creativiteit heeft me in de steek gelaten deze ochtend.





Tha samen here

Ik wil dus ook niks standaards halen zoals parfum, make-up of van die kant en klare pakketjes..

22-12-2007, 18:34
Koop een mand(bij Xenos bijv.). Doe er allemaal leuke dingen in zoals bijv. badjas,pantoffels,verzorgingsproducten,kadobonnen, kaarsen,fotoboek of een mooie boek.


22-12-2007, 18:54
ga naar een van de gekke winkels en kijk voor wat leuks ik kom nu eigenlijk niet op die namen van die winkels ik had het ergens gelezen