Bekijk volle/desktop versie : de leraar en de leerling



Pagina's : [1] 2

22-12-2007, 01:36

De Leraar En De Leerling

Op een dag staat een leraar voor zijn klas. Hij wil de kinderen iets uitleggen over de evolutie-theorie. Dus begint hij de kinderen vragen te stellen...

Leraar: "Zie je die boom buiten?"
Ahmed: "Ja"
Leraar: "Zie je dat gras buiten?"
Ahmed: "Ja"
Leraar: "Ga naar buiten en kijk of je de hemel ziet."
Ahmed: "Ok (een minuut later is hij weer terug)..., ja ik zag de hemel."
Leraar: "Zag je ook God?"
Ahmed: "Nee"

Leraar: "Dat wilde ik jullie even duidelijk maken. We zien God niet omdat
Hij er niet is en omdat Hij niet bestaat."

Dan is er een klein meisje dat haar hand opsteekt. ze wil Ahmed ook wat vragen stellen. De leraar vind het goed en het meisje begint......

Meisje vraagt Ahmed: "Zie je die boom buiten?"
Ahmed: "Ja"
Meisje: "Zie je dat gras buiten?"
Ahmed: "Jaaa"
Meisje: "En daarnet buiten, zag je toch de hemel?"
Ahmed: "Jaaaaa"
Meisje: "Zie je de leraar?"
Ahmed: "Ja jaaaa"
Meisje: "Zie je ook zijn hersenen?"
Ahmed: "Nee"
Meisje: "Nu naar aanleiding van wat we vandaag geleerd hebben, moet hij geen hersenen hebben.....!
__________________


22-12-2007, 01:40



Citaat door marakech_girl:

De Leraar En De Leerling

Op een dag staat een leraar voor zijn klas. Hij wil de kinderen iets uitleggen over de evolutie-theorie. Dus begint hij de kinderen vragen te stellen...

Leraar: "Zie je die boom buiten?"
Ahmed: "Ja"
Leraar: "Zie je dat gras buiten?"
Ahmed: "Ja"
Leraar: "Ga naar buiten en kijk of je de hemel ziet."
Ahmed: "Ok (een minuut later is hij weer terug)..., ja ik zag de hemel."
Leraar: "Zag je ook God?"
Ahmed: "Nee"

Leraar: "Dat wilde ik jullie even duidelijk maken. We zien God niet omdat
Hij er niet is en omdat Hij niet bestaat."

Dan is er een klein meisje dat haar hand opsteekt. ze wil Ahmed ook wat vragen stellen. De leraar vind het goed en het meisje begint......

Meisje vraagt Ahmed: "Zie je die boom buiten?"
Ahmed: "Ja"
Meisje: "Zie je dat gras buiten?"
Ahmed: "Jaaa"
Meisje: "En daarnet buiten, zag je toch de hemel?"
Ahmed: "Jaaaaa"
Meisje: "Zie je de leraar?"
Ahmed: "Ja jaaaa"
Meisje: "Zie je ook zijn hersenen?"
Ahmed: "Nee"
Meisje: "Nu naar aanleiding van wat we vandaag geleerd hebben, moet hij geen hersenen hebben.....!
__________________




hahaha dies goed

drm noemen ze het ook het geloof,, dat doe je ni alln met wat je ziet,, maar gwn door je hart

22-12-2007, 22:18
Mascha'Allah , Heel Leuke Tekst Idd!

22-12-2007, 23:54

Citaat door marakech_girl:

De Leraar En De Leerling

Op een dag staat een leraar voor zijn klas. Hij wil de kinderen iets uitleggen over de evolutie-theorie. Dus begint hij de kinderen vragen te stellen...

Leraar: "Zie je die boom buiten?"
Ahmed: "Ja"
Leraar: "Zie je dat gras buiten?"
Ahmed: "Ja"
Leraar: "Ga naar buiten en kijk of je de hemel ziet."
Ahmed: "Ok (een minuut later is hij weer terug)..., ja ik zag de hemel."
Leraar: "Zag je ook God?"
Ahmed: "Nee"

Leraar: "Dat wilde ik jullie even duidelijk maken. We zien God niet omdat
Hij er niet is en omdat Hij niet bestaat."

Dan is er een klein meisje dat haar hand opsteekt. ze wil Ahmed ook wat vragen stellen. De leraar vind het goed en het meisje begint......

Meisje vraagt Ahmed: "Zie je die boom buiten?"
Ahmed: "Ja"
Meisje: "Zie je dat gras buiten?"
Ahmed: "Jaaa"
Meisje: "En daarnet buiten, zag je toch de hemel?"
Ahmed: "Jaaaaa"
Meisje: "Zie je de leraar?"
Ahmed: "Ja jaaaa"
Meisje: "Zie je ook zijn hersenen?"
Ahmed: "Nee"
Meisje: "Nu naar aanleiding van wat we vandaag geleerd hebben, moet hij geen hersenen hebben.....!
__________________

Er zou een wet moeten zijn tegen het verspreiden van dit soort debiele verhalen. Je zou zo nog gaan twijfelen aan de mensheid.

29-12-2007, 19:31


leuke tekst..

Barak Allahoe fieki voor het plaatsen..

13-01-2008, 01:42
Het was het meest debiele verhaal van 2007.

13-01-2008, 01:53

Citaat door MyFirstSony:
Er zou een wet moeten zijn tegen het verspreiden van dit soort debiele verhalen. Je zou zo nog gaan twijfelen aan de mensheid.


dit verhaal zou kloppen als zicht het enige zintuig was om te meten of iets bestaat of niet. De realiteit is dat we naast zicht, andere zintuigen hebben om materie te meten. Het uitgangspunt is niet dat iets niet bestaat als het niet gemeten is maar dat als iets niet meetbaar is dat er dan niet over gesproken kan worden.

13-01-2008, 02:45

Citaat door z0mbie_boy:
dit verhaal zou kloppen als zicht het enige zintuig was om te meten of iets bestaat of niet. De realiteit is dat we naast zicht, andere zintuigen hebben om materie te meten. Het uitgangspunt is niet dat iets niet bestaat als het niet gemeten is maar dat als iets niet meetbaar is dat er dan niet over gesproken kan worden.

Kan ik niet over God spreken?

Ik heb God niet gehoord, nog gezien, nog "gemeten" op welke vlak dan ook. Maar ik kan over God spreken.

13-01-2008, 02:54

Citaat door Abu_husayn:
Kan ik niet over God spreken?

Ik heb God niet gehoord, nog gezien, nog "gemeten" op welke vlak dan ook. Maar ik kan over God spreken.


dan heb je zijn aanwezigheid op een bepaalde manier gemeten, dan is je hart het zintuig.

13-01-2008, 02:57
en welke waarneming heeft het hart dan als ik mag vragen? Het enige wat een hart "doet" is toch kloppen...meer niet.
Tenzij je over een "ziel" begint te klappen maar die bestaat niet volgens jou want deze kan je niet meten.

13-01-2008, 02:59

Citaat door Abu_husayn:
en welke waarneming heeft het hart dan als ik mag vragen?


weet ik niet, maar je neemt god toch ergens mee waar.

13-01-2008, 03:00

Citaat door Abu_husayn:
en welke waarneming heeft het hart dan als ik mag vragen? Het enige wat een hart "doet" is toch kloppen...meer niet.
Tenzij je over een "ziel" begint te klappen maar die bestaat niet volgens jou want deze kan je niet meten.


ik zeg niet dat die niet bestaat.

13-01-2008, 03:05


Kijk, ofwel klopt je theorie:"maar dat als iets niet meetbaar is dat er dan niet over gesproken kan worden."
Je kan een ziel niet meten, dus je kan er niet over spreken?

13-01-2008, 03:06

Citaat door Abu_husayn:
Kijk, ofwel klopt je theorie:"maar dat als iets niet meetbaar is dat er dan niet over gesproken kan worden."
Je kan een ziel niet meten, dus je kan er niet over spreken?


dat we niet weten hoe die gemeten moet worden betekent niet dat die niet gemeten kan worden.

13-01-2008, 03:08
ik zeg altijd, alles kan wetenschappelijk bewezen worden, zelf god, alleen is het slechts god die zichzelf wetenschappelijk bewijzen kan, omdat het buiten het domein van de fysieke wetenschap ligt.

Pagina's : [1] 2