Bekijk volle/desktop versie : kusjes op de handjes....



Pagina's : [1] 2

21-12-2007, 22:38
was net naar de schotel aan het kijken en lag helemaal in een deuk in mijn dooie eentje....















Al die mannen van de regering en zo groeten onze koning met eid, wajoow, ik heb nog nooit iemand zo snel gezien zijn handen terugtrekken...



Ben ik de enige die dit lachen vindt.....

21-12-2007, 22:39


en die twee schapen die geslacht zijn.........










wajoow, echt snel weggeracet....

21-12-2007, 22:40
ik vind het ook grappig en zielig
gadver ik kus niemand zijn hand
alleen van mijn pappie toen ik klein was
safie

21-12-2007, 23:14
Ik vind het walgelijk dat ze dat nog steeds doen... Ik zou het echt niet doen.

21-12-2007, 23:19


ik vertik het zo om iemands hand te kussen....voorhoofd doe ik alleen die van men opa.

21-12-2007, 23:25
Mensen kussen mij altijd op de hand.....

21-12-2007, 23:30

Citaat door Gypsymeid:
Mensen kussen mij altijd op de hand.....


en knielen voor j neer

21-12-2007, 23:32
Nee nysha, dat is nou een béétje te overdreven. Het gebeurd wel eens hoor maar dan eg ik ze nee joh, sta maar op....

21-12-2007, 23:36
loooooooooooooooool

toch aardig van je dat ze mogen opstaan hoor damn...zo vredelievend dat je bent

21-12-2007, 23:39
Ja toooooch, normaal tooooooch en je weet toooooch
En jij mag me gewoon op me wang kussen hoor, only u ....

21-12-2007, 23:40
Tussen die zwerm slijmballen zat er maar 1 man die gewoon een hand gaf zonder te buigen en te zoenen! Opmerkelijk en heb zwaar respect voor die man!

Ik heb verder ook in een deuk gelegen. Was bij mn broer thuis met de hele familie op de bank aan het kijken naar die mannetjes. De een wilde nog sneller dan de ander zn hand kussen zowel buiten als binnen!

21-12-2007, 23:44

Citaat door _NooR_:
Tussen die zwerm slijmballen zat er maar 1 man die gewoon een hand gaf zonder te buigen en te zoenen! Opmerkelijk en heb zwaar respect voor die man!

Ik heb verder ook in een deuk gelegen. Was bij mn broer thuis met de hele familie op de bank aan het kijken naar die mannetjes. De een wilde nog sneller dan de ander zn hand kussen zowel buiten als binnen!


en die man is nu spoorloos yek

die hebben ze nu als straf ergen opgesloten

21-12-2007, 23:44



Citaat door Gypsymeid:
Ja toooooch, normaal tooooooch en je weet toooooch
En jij mag me gewoon op me wang kussen hoor, only u ....


ik voel me vereerd


mijn dank is groot

21-12-2007, 23:50

Citaat door hafida_123:
en die man is nu spoorloos yek

die hebben ze nu als straf ergen opgesloten




ik denk echt dat ze m ergens in de sahara nu aan het ondervragen zijn....

21-12-2007, 23:52

Citaat door _NooR_:
Tussen die zwerm slijmballen zat er maar 1 man die gewoon een hand gaf zonder te buigen en te zoenen! Opmerkelijk en heb zwaar respect voor die man!

Ik heb verder ook in een deuk gelegen. Was bij mn broer thuis met de hele familie op de bank aan het kijken naar die mannetjes. De een wilde nog sneller dan de ander zn hand kussen zowel buiten als binnen!




allahie sabar de mensen met smetvrees........hoe zoden de handen van de koning ruiken? Of stel dat hij ergens achter een pilaar stiekem aan zijn kont zat te krabben.....


Ik vind het grappig om te zien dat lalla salma nu dit gebruik ook is aangeleerd....

Pagina's : [1] 2