Bekijk volle/desktop versie : Wat..O..wat..moet ik klaarmaken...?



21-12-2007, 22:08
salam.. keukenprinsesjes

Allemaal ied mubaraak...koelloe 3amoen wa antoem bi3air...
Maandag inchallah...wil ik familie en buren uitnodigen..om bij ons te eten..

Ik wil zowiezo vlees doen..maar ik weet niet wat ik daarvoor kan doen...harira of rijstsalade hoe doen jullie het? en hoe ik het vlees ga doen..en wat ik na de vlees eventueel kan serveren...

Ik wacht graag op jullie tips..en recepten...

22-12-2007, 17:37


[QUOTE=nadoriiaa;41406826]salam.. keukenprinsesjes

Allemaal ied mubaraak...koelloe 3amoen wa antoem bi3air...
Maandag inchallah...wil ik familie en buren uitnodigen..om bij ons te eten..

Ik wil zowiezo vlees doen..maar ik weet niet wat ik daarvoor kan doen...harira of rijstsalade hoe doen jullie het? en hoe ik het vlees ga doen..en wat ik na de vlees eventueel kan serveren...

Ik wacht graag op jullie tips..en recepten...[/QUOTE

harira zou ik persoonlijk niet doen valt best zwaar, zou eerder voor de rijst salade gaan met allemaal verschillende groentes, het vlees vind ik lekkerder om een tajin met barkouk en amandelen te maken, of stomen en daarna de oven in voor een kleurtje en hierbij een tjarmila maken en olijven eroverheen, hoop dat je iets begrijpt van mn verhaal, mohiem veel succes en geniet van je familie

22-12-2007, 22:36
Ik heb vandaag bezoek gehad. Ik heb soep,sate,sla met garnalen en del3a gemaakt. Dit was echt een succes,vooral de del3a. Ik wilde ook nog een ijstoetje severen,maar dat ging niet door.
Ik ben namelijk na het afwassen van alles eerst mijn zoontje borstvoeding gaan geven en wilde dan het ijs mooi klaar zetten en serveren, maar toen ik terug kwam na een kwartier was mijn man begonnen met koffie zetten dus ja dat heb ik maar overgenomen. En hadden ze pech want ze wilden koffie.

22-12-2007, 23:00
Mag ik van jou het recept van de del3a Tim?
Wil het dit weekend ook maken.

Thanx alvast