Bekijk volle/desktop versie : Welke beginners naaimachine??

21-12-2007, 21:36
Welke raden jullie me aan??

Liefs, Nadia.

23-12-2007, 10:04

Uhm singer is een goeie merk. Maar opzich maakt het niet zoveel uit, als je maar alle 'belangrijke'dingen mee kunt doen. Je hoeft niet al die rare poespas erbij. (digitale shit enzo) Loop een naaiwinkel binnen en vraag het ze, heb ik ook gedaan.

23-12-2007, 17:26
is verschillend, je kan 'm gewoon 2dehands kopen vanaf 20 euro. Maar daar heb je geen garantie voor. Als beginner ( of najah ligt aan je klungeligheid) zou ik beter een nieuwe kopen met garantie. De mijne heeft 200 euro gekost, en heb 3 jr garantie.

26-12-2007, 14:08
bij aldi hebben ze ook vaak naaimachines die zij echt goed hoor
voor beginners

26-12-2007, 14:39

Citaat door KleinJuffie:
Ah, dank je wel, wat voor merk was het??

Singer. Welke soort I don't know, maar je kan zelf gewoon even kijken in een naaiwinkeltje.

eigenlijk was die van mij 350, maar had mijn oude ingeleverd waardoor ik 150 euro korting kreeg. Was een vage actie.:/ Maar uhm kijk maar rond. Er zijn vast goedkopere

26-12-2007, 15:02

Citaat door KleinJuffie:
Ah oke, jij boft!

Ik ben naar zo'n naaimachine winkel geweest en daar raadde ze mij een Janome aan, die is 199 euro..

Ik twijfelde voor een beginners zo duur..

T is ook duur, maar je krijgt wel garantie...Maar als dat jou niet boeit moet je een tweedehandse 'Janome' kopen via marktplaats speurders ofzo.

26-12-2007, 16:02

Citaat door KleinJuffie:
Ah oke, en die garantie is handig als ie stuk gaat?

Jeps,!!

25-02-2008, 23:18
ik ben ook net begonnen en heb een singer

25-02-2008, 23:18
en hoe werkt die van de aldi

03-04-2008, 07:26
Salaam damesssssss,

Wat hebben jullie toch een dure naaiwmachine!!!
hihih, ik had zelf een Singer gekocht jah, toen ze in de aanbieding waren bij de kruidvat voor 109,95!! en hij maakt wahed dof geluid, zo'n hol geluid..
Mohiem ik was er helemaal blij mee!!... totdat...
Ik bij de ikea er een zag voor maar 49,95!!! en dat met 2 jaar garantie!!!!!!!!!!
Dus waarom niet d8 ik, had die andere teruggebracht en had dus die van de ikea gekocht! Die dingen zijn net binnen daar!
Er zaten stukjes stof bij, zehma op welk stof je kan naaien..
zelfs spijkerstof zat er tussen en nog zo dik opgevouwen en genaait door de naaimachine?!! dat had die singer nog geen eens!!
mohiem ben er vet blij mee, elhamdulillah

MashaAllah, MashaAllah (voor de boze oog)

Wasalaam