Bekijk volle/desktop versie : Irritante collega's



21-12-2007, 07:47
Wie heeft er ook van die irritante collega's?
Ik werk met 6 collega's op één afdeling....er zit 1 ouwe tang bij. Ze praat zoooooo veel, en constant maar van die irritante op merkingen over 'buitenlanders'. gister wilde ze ze3ma grappig doen, toen liep ze langs en zegt ze 'beeeeh', (ze3ma een schaap nadoen). ik keek haar aan.....en ik zeg 'gaat alles verder goed'? gaat ze lachen om haar eigen grapjes! wat een mongool!!!!! Dus ik zeg tegen haar 'pas maar op voordat je mee naar het slachthuis moet', toen werd ze rood en liep ze weg.

ik kan niet wachten totdat ze met pensioen gaat! ik vind me werk echt heel leuk, alleen zij verpest de sfeer!

hoe gaan jullie hiermee om?

21-12-2007, 09:34


Ik had altijd vroege diensten, dus om 8 uur ben je al aan het werk .
Mohim ik ben iemand dat s'Morgensvroeg echt niet te genieten is, je moet gewoon niet tegen mij praten voordat ik een kopje koffie heb gehad ofzo, ik wil dan gewoon ffe me rust en geen gezeik horen.
Maar ik had een irritante collega damn echt zo een mens dat aan een stuk door praat (ze had echt zo'n irritante stem krijg gewoon oorontsteking van), en niet dat ze rustig praat nee echt héél hard en als ze lacht hoorde je haar van het andere gebouw nog "WHAHAHAHAHA", echt verschrikkelijk vond ik dat . En op een dag was ze wat aan het vertellen, echt zoveel tegelijk dat ik opeens zei; (het floepte er echt uit) "oke oke hou nu maar je bek dicht" . En wat zegt ze? "jeetje mens wat heb je? ben je ongesteld ofzo"??? en ging ze iemand anders lastig vallen .

en ze was ook zo'n typje dat andere mensen niet uit liet praten, ze was altijd aan het woord zodat ze ze3ma een goede indruk kreeg van de baas ore whatever of ze haalt andere collega's omlaag om zichzelf omhoog te prijzen .

21-12-2007, 10:10
ik heb nu geweldig relaxte serieuze directe collega's, ik ga ze missen msakien als ik daar weg ga. en dat soort andere taferelen ken ik wel.

collega's van een andere afdeling sporen ook niet echt maar die zie ik sporadisch

ik moet zeggen dat ik steeds beter word in mijn verweer