Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk tanden bleken wie?



Pagina's : [1] 2 3 4 5

20-12-2007, 22:18
AAAAAAAAAAAAAHGHH HEB HET VANDAAG GEDAAN EN HEB ZOOOOOOOOOOOO N VERSCHRIKKELIJKE PIJN , dat ik de behandeling na een half uur al moest staken laatste kwartier lukte niet eens meer , en de hele dag verschrikkelijke pijnen beleefd



wieeeee heeft ook haar tanden laten bleken en deed het nou echt zo n pijn bij jullie?

20-12-2007, 22:20


Ik wilde het ook laten doen, maar ik denk toch maar dat ik er van af zie .

20-12-2007, 22:20
Waarschijnlijk heb je weinig glazuur op je tanden...dan zijn je tanden heel gevoelig...vandaar die pijn....

20-12-2007, 22:23

Citaat door doenja_18:
nooon waaar? en hoeveel?

K wil het heeel graag doen...; Koffie!

bij mijn beugeltandarts ze gebruiken Zoom 1 van de beste uit amerika , danw orden je tanden dus echt wit!

het kost €500 maar hij zei vandaag tegen me dat hij een andere code voor me gaat gebruiken zodat ik 3 kwart terug krijg van de verzekering? weet niet of hij dat bij iedereen doet

tijdens mijn beugel waren mn tanden zo erg verkleurd door the en koffie indd maar ook door afgelopem ramadan en de saffraan in de soepen die hebben mn tanden echt gekild

20-12-2007, 22:24



Citaat door cafechoco:
Waarschijnlijk heb je weinig glazuur op je tanden...dan zijn je tanden heel gevoelig...vandaar die pijn....

nadat ze mn beugel eruit hadden gehaald hebben ze ook mn tanden geslepen en op die plekken deed het zoveeeeeeeeeel pijn !

nog steeds ik zit onder de ibuprofen en naproxen

maar ze zijn wel wit

20-12-2007, 22:25

Citaat door zina_mn_tanga:
Ik wilde het ook laten doen, maar ik denk toch maar dat ik er van af zie .

pas toen ik de behandeling staakte zei mn beugeltandarts ik heb er een week last van gehad , daarvoor zei hij niks!

niemand zei wat tegen mij!


dus ik waarschuw iedereen nu!

maar ze worden wel wit

20-12-2007, 22:26

Citaat door doenja_18:
500 hele gebit? Als ik je zie... wil ik adres

ja boven en beneden

er zijn goedkopere hoor


bij WIT in amsterdam hebben ze nu een actie

20-12-2007, 22:32
ik heb het ook gedaan, ik moet eerlijk zeggen ze waren heel mooi wit en nu nog steeds alleen heb ik tog wel spijt mijn tanden zijn heel gevoelig geworden en voelen niet meer stevig aan, ik was laatst bij de tandarts hij zij dat me tanden van binnen lijken te brokkelen,

hij zij dat tandenbleken eigenlijk heel gevaarlijk is men zal er pas op een oudere leeftijd achter komen

20-12-2007, 22:33

Citaat door tabascolove:
ik heb het ook gedaan, ik moet eerlijk zeggen ze waren heel mooi wit en nu nog steeds alleen heb ik tog wel spijt mijn tanden zijn heel gevoelig geworden en voelen niet meer stevig aan, ik was laatst bij de tandarts hij zij dat me tanden van binnen lijken te brokkelen,

hij zij dat tandenbleken eigenlijk heel gevaarlijk is men zal er pas op een oudere leeftijd achter komen



waar heb jij het gedaan dan?

ik heb juist een duurdere genomen zodat ze niet erg beschadigen , er stond ook dat het hel veilig is om te doen


ik heb altijd al gevoelige t anden gehad maar nu

20-12-2007, 22:35

Citaat door tabascolove:
ik heb het ook gedaan, ik moet eerlijk zeggen ze waren heel mooi wit en nu nog steeds alleen heb ik tog wel spijt mijn tanden zijn heel gevoelig geworden en voelen niet meer stevig aan, ik was laatst bij de tandarts hij zij dat me tanden van binnen lijken te brokkelen,

hij zij dat tandenbleken eigenlijk heel gevaarlijk is men zal er pas op een oudere leeftijd achter komen


Ja daarom doe ik het dus ook niet...liever iets minder witte tanden dan witte tanden die over 10 jaar niet meer in je mond zitten

20-12-2007, 22:39

Citaat door noonah:


waar heb jij het gedaan dan?

ik heb juist een duurdere genomen zodat ze niet erg beschadigen , er stond ook dat het hel veilig is om te doen


ik heb altijd al gevoelige t anden gehad maar nu


ik heb het gedaan bij de wit in rokin.

ik denk niet dat het zozeer te maken heeft met waar je het hebt gedaan want ik had ook de duurdere van beter kwaliteit.

alles wat onnatuurlijk is meestal gewoon schadelijk.

20-12-2007, 22:40

Citaat door tabascolove:
ik heb het gedaan bij de wit in rokin.

ik denk niet dat het zozeer te maken heeft met waar je het hebt gedaan want ik had ook de duurdere van beter kwaliteit.

alles wat onnatuurlijk is meestal gewoon schadelijk.

jaaah ik dacht dat die heeel goed waren , heb het bijna daar gedaan,




mijn tanden waren echt zwaar verkleurd

20-12-2007, 22:40



Citaat door cafechoco:
Ja daarom doe ik het dus ook niet...liever iets minder witte tanden dan witte tanden die over 10 jaar niet meer in je mond zitten



Wallahila

20-12-2007, 22:45

Citaat door Schrijf_ster1:
Wallahila


Kan je vragen aan je tandarts of hij die witte tanden in je kunstgebit kan verwerken

21-12-2007, 00:20
Jongens toch, poets je tanden gewoon goed


Bespaart je zoveel ellende

Pagina's : [1] 2 3 4 5