Bekijk volle/desktop versie : Marokaanse vrouwen en sex



Pagina's : [1] 2

20-12-2007, 15:11
wat ik vaak krijg te horen is dat de marokaanse vrouwen niet zo goed in sex zijn terwijl de mannen nooit op kunnen houden.

Vindt je het dan gek dat een man meer dan 1 vrouw wil ?


discussier

20-12-2007, 15:14



Citaat door Matras:
wat ik vaak krijg te horen is dat de marokaanse vrouwen niet zo goed in sex zijn terwijl de mannen nooit op kunnen houden.

Vindt je het dan gek dat een man meer dan 1 vrouw wil ?


discussier



wat wil je nou... een maagd of een pro?
(je kan maar 1 kiezen)

20-12-2007, 15:15
Bla bla bla!!

Marokkaanse mannen weten gewoon niet wat de reden is dat polygamie in de Islam is toegestaan!

20-12-2007, 15:18

Citaat door MissesD:
Bla bla bla!!

Marokkaanse mannen weten gewoon niet wat de reden is dat polygamie in de Islam is toegestaan!



o dat weet jij dus wel bezem.


je hebt jezelf al te goedkoop gereclameerd om nog voor een vrouw uit te komen.

20-12-2007, 15:19



Citaat door Matras:
o dat weet jij dus wel bezem.


je hebt jezelf al te goedkoop gereclameerd om nog voor een vrouw uit te komen.

Ik weet de redens wel, kan ik van jou niet zeggen

20-12-2007, 15:19

Citaat door MissesD:
Bla bla bla!!

Marokkaanse mannen weten gewoon niet wat de reden is dat polygamie in de Islam is toegestaan!



polygynie is de juiste verwoording

(polygamie is van beide geslachten)

20-12-2007, 15:20
Ik heb je juist gehoord dat ze helemaal gek zijn, ze nemen ze zelfs in de kont.

20-12-2007, 15:20

Citaat door c0mplex:
wat wil je nou... een maagd of een pro?
(je kan maar 1 kiezen)



ik heb het over als je dus al getrouwdt bent. Ik heb vernomen dat de marokaanse gewoon geen pit hebben ze zijn een beetje dood.

mannen denken aan sex 24/7 vrouwen ook wel. maar, niet de marokaanse ze bakken er gewoon weg niet veel van.

wie herkent dit.



(nogmaals dit is wat ik hoor geen persoonlijke aanval en ik vroeg "discussier" niet 2 zinnen)

20-12-2007, 15:20
Heb je gelijdt? als matras zijnde

20-12-2007, 15:21
Dus elke marokkaanse vrouw sext hetzelfde?

20-12-2007, 15:25

Citaat door Matras:
ik heb het over als je dus al getrouwdt bent. Ik heb vernomen dat de marokaanse gewoon geen pit hebben ze zijn een beetje dood.

mannen denken aan sex 24/7 vrouwen ook wel. maar, niet de marokaanse ze bakken er gewoon weg niet veel van.

wie herkent dit.



(nogmaals dit is wat ik hoor geen persoonlijke aanval en ik vroeg "discussier" niet 2 zinnen)


ik kan niet discuseren als ik ermee eens ben
maar ik geef je een voorbeeld dat je niet een lekkere slet als vrouw kan hebben terwijl de man het liefst maagden wil (nog duidelijker Maagden hebben geen ervaring in sex dus weten ze helemaal niet hoe het moet)

20-12-2007, 15:27
Het is iets wat je moet opbouwen he

20-12-2007, 15:35



Citaat door Hicham_West:
Het is iets wat je moet opbouwen he




Dat snap ik ook wel maagd = maagd waar het om gaat is dat zelfs daarna dat het typisch is dat de marokaanse vrouwen niet goed erin zijn.

Kan dat kloppen?

ligt het aan onze vrouwen


20-12-2007, 15:39

Citaat door Matras:
Dat snap ik ook wel maagd = maagd waar het om gaat is dat zelfs daarna dat het typisch is dat de marokaanse vrouwen niet goed erin zijn.

Kan dat kloppen?

ligt het aan onze vrouwen




haha ik denk het niet ik ben er echt van overtuigd dat het om de ervaring gaat (zoals ze zeggen oefening baart kunst) ik bedoel je kan je sex-partner het altijd leren als het moet

20-12-2007, 15:40
het zijn beesten tijgerinnen in bed vriend

Pagina's : [1] 2