Bekijk volle/desktop versie : Lief gebaar



Pagina's : [1] 2

20-12-2007, 13:46
Ik kreeg net van mijn baas persoonlijk DE bonus gratificatiebrief uitgereikt en ze verraste me met een cadeautje: 3 verschillende soorten hamam scrubs en een bon voor 2 toegang tot een hamam in NL.

Lief he!

20-12-2007, 13:53


ik wil wel met je mee hoor


dat is wel heel lief van je baas

20-12-2007, 13:56
ja zekers lijkt me echt lekker genieten ik wil ook een keer naar een hamam...maar wel met een vrouwendag ...

20-12-2007, 13:57
.
.

bsa7tek, lief is dat vooraal wanneer het onverwacht komt.



.
.

20-12-2007, 14:07


Yep.

Heb een zeer stressvolle half jaar achter de rug op werk. Ik zie nou wel dat op diverse manieren dat ze mijn inzet waardeert en het niet bij complimenten laat. Maar ook echt in daden, zowel in formele als informele uitdrukking.

20-12-2007, 14:10

Citaat door Maroc_Meissie:
Yep.

Heb een zeer stressvolle half jaar achter de rug op werk. Ik zie nou wel dat op diverse manieren dat ze mijn inzet waardeert en het niet bij complimenten laat. Maar ook echt in daden, zowel in formele als informele uitdrukking.

gelukkig maar dan kun jij ook met plezier naar het werk..en dat is het belangrijkste...

20-12-2007, 14:16

Citaat door Maroc_Meissie:
Ik kreeg net van mijn baas persoonlijk DE bonus gratificatiebrief uitgereikt en ze verraste me met een cadeautje: 3 verschillende soorten hamam scrubs en een bon voor 2 toegang tot een hamam in NL.

Lief he!


O Heerlijk!








Misschien is het wel wat anders?
Jek Ma Fiek Shie Riha?

20-12-2007, 15:08
Bsa3tek...lief gebaar!

20-12-2007, 15:15
Jeetje alweer zo een topic over hoe goed je hebt gewerkt het afgelopen jaar!

20-12-2007, 17:20

Citaat door Ninoesh:
Jeetje alweer zo een topic over hoe goed je hebt gewerkt het afgelopen jaar!


Ewa laat haar, ze is gewoon blij en ze heeft er hard voor gewerkt toch..


@TS
Be saha ou raha !!
Geniet er van en maak er vooral gebruik van.. aangezien je een half jaar vol stress achter de rug hebt.

Laat ons weten welke hamam je bezocht hebt en hoe het er was.. altijd handig om te weten

20-12-2007, 22:01
If you can't beat me, join me!

Don't hate me because i'm good, 2 good


20-12-2007, 22:03

Citaat door Miss_Magrebia:

O Heerlijk!








Misschien is het wel wat anders?
Jek Ma Fiek Shie Riha?



Wasch twaheschti entina schi lehrawa wela?
Ik heb hier nog een hele voorraad

Ja ik had het niet verwacht, maar komt zekers heel gelegen en kan ik altijd wel gebruiken.

21-12-2007, 01:29



Citaat door Maroc_Meissie:
If you can't beat me, join me!

Don't hate me because i'm good, 2 good





niet overdrijven he... als je ´talent´ hebt, dan heb je dat van je Schepper gekregen.. dat je er hard mee aan de slag gaat en je schouders eronder zet is prima en siert je.. but don´t take credit for something u were given...
just be thankfull to the One who gave it to u...


21-12-2007, 09:43

Citaat door LadyRabat:


niet overdrijven he... als je ´talent´ hebt, dan heb je dat van je Schepper gekregen.. dat je er hard mee aan de slag gaat en je schouders eronder zet is prima en siert je.. but don´t take credit for something u were given...
just be thankfull to the One who gave it to u...



Het was sarcastisch bedoelt a Rbatia...

21-12-2007, 09:49

Citaat door Maroc_Meissie:
Wasch twaheschti entina schi lehrawa wela?
Ik heb hier nog een hele voorraad

Ja ik had het niet verwacht, maar komt zekers heel gelegen en kan ik altijd wel gebruiken.



Ik zit vol!

Pagina's : [1] 2