Bekijk volle/desktop versie : ff Lachen!!!!!!!! Wat is het meest wanhopige wat je hebt gedaan in de name of love



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

20-12-2007, 13:14
Wat is het meest wanhopige wat je hebt gedaan in de name of love?


Heb zin om even te lachen mensen. En we kunnen er ook nog van leren Hoe weet ik nog niet

20-12-2007, 13:17


Een weekend weg met nog een ander stel (zíjn vrienden!) ...

- het was zo freakin' saai dat ik tegen zondagmiddag mezelf in 't riool wou gooien, maar toen gingen we alweer!

20-12-2007, 13:22
Ik ken een verhaal van meisje die een keer een sms stuurde naar haar vriendje. Het bericht was: Inna Illahi wa Innailaihi Raji3oun. Onze geliefde zuster en dochter is vandaag overleden. Hierbij willen we al haar vrienden daar van op de hoogte brengen.

De vriend helemaal dood gaan van verdriet, belt de zusje op van het meisje. Krijgt te horen dat ze nog leeft. Krijgt haar aan de lijn.

Weet je wat ze zegt ik wilde graag weten of je echt zo van mij houdt dat je daar verdriet van zou hebben als ik er niet meer ben. Jij deed zo moeilijk om mijn hand te vragen en ik wilde weten of je echt van mij houdt

Jongen hangt op en meteen uitgemaakt.

Meiden even serieus. Dit moet je dus echt niet proberen Hier valt niets van te leren



20-12-2007, 13:24

Citaat door JaKweenie:
Een weekend weg met nog een ander stel (zíjn vrienden!) ...

- het was zo freakin' saai dat ik tegen zondagmiddag mezelf in 't riool wou gooien, maar toen gingen we alweer!


Ach zo lief!!! Dat is toch niet wanhopig

Je hebt gewoon wat voor hem over

20-12-2007, 13:25



Citaat door mohammmedddd:
haar bellen nadat ik het eingelijk niet wou



Puur uit wanhoop. hahaha. Volgens mij doet iedereen dat

Wat we allemaal in de name of love met tegen zin doen is niet normaal


20-12-2007, 13:27
Ik heb ooit een smsje gestuurd

20-12-2007, 13:28

Citaat door mohammmedddd:
ik miste haar gewoon



Zo schattig Maar als ze dat ook niet voor jou over heeft dan is dat wel minder

20-12-2007, 13:29

Citaat door nezha1806:
Ik ken een verhaal van meisje die een keer een sms stuurde naar haar vriendje. Het bericht was: Inna Illahi wa Innailaihi Raji3oun. Onze geliefde zuster en dochter is vandaag overleden. Hierbij willen we al haar vrienden daar van op de hoogte brengen.

De vriend helemaal dood gaan van verdriet, belt de zusje op van het meisje. Krijgt te horen dat ze nog leeft. Krijgt haar aan de lijn.

Weet je wat ze zegt ik wilde graag weten of je echt zo van mij houdt dat je daar verdriet van zou hebben als ik er niet meer ben. Jij deed zo moeilijk om mijn hand te vragen en ik wilde weten of je echt van mij houdt

Jongen hangt op en meteen uitgemaakt.

Meiden even serieus. Dit moet je dus echt niet proberen Hier valt niets van te leren






hahaha waahh dat is pas wanhopig!!

20-12-2007, 13:31

Citaat door Hicham_West:
Ik heb ooit een smsje gestuurd



Als dat jou criterium is van wanhoop, dan kun je vele voor hun bestwil opsluiten Voordat ze zichzelf wat aan doen.


20-12-2007, 13:33

Citaat door Hanan_B1984:
Als dat jou criterium is van wanhoo, dan kun je vele voor hun bestwil opsluiten Voordat ze zichzelf wat aan doen.




20-12-2007, 13:35

Citaat door nezha1806:
Ik ken een verhaal van meisje die een keer een sms stuurde naar haar vriendje. Het bericht was: Inna Illahi wa Innailaihi Raji3oun. Onze geliefde zuster en dochter is vandaag overleden. Hierbij willen we al haar vrienden daar van op de hoogte brengen.

De vriend helemaal dood gaan van verdriet, belt de zusje op van het meisje. Krijgt te horen dat ze nog leeft. Krijgt haar aan de lijn.

Weet je wat ze zegt ik wilde graag weten of je echt zo van mij houdt dat je daar verdriet van zou hebben als ik er niet meer ben. Jij deed zo moeilijk om mijn hand te vragen en ik wilde weten of je echt van mij houdt

Jongen hangt op en meteen uitgemaakt.

Meiden even serieus. Dit moet je dus echt niet proberen Hier valt niets van te leren





Kijk waar sommige meisjes in staat zijn

20-12-2007, 15:36
hem een bloem gekocht (hadden we een keer een grapje over gemaakt) en op onze oude plek neergelegd. Toen hem gezegd..ga daar en daa naartoe daar ligt iets voor jou.

20-12-2007, 15:39



Citaat door Charite:
hem een bloem gekocht (hadden we een keer een grapje over gemaakt) en op onze oude plek neergelegd. Toen hem gezegd..ga daar en daa naartoe daar ligt iets voor jou.


en toen iemand hem voor en had het meegenomen? Of was het weggewaaid?

20-12-2007, 15:42

Citaat door SweetCheeks:
en toen iemand hem voor en had het meegenomen? Of was het weggewaaid?

hij had hem meegenomen. Daarna belde hij maar durfde ik niet op te nemen. haha echt suf.

20-12-2007, 15:44
topicstarster: wat heb jij voor wanhopige actie ondernomen?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6