Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Uitverkoop Zara..?? Wanneer...??



20-12-2007, 12:13
Dag Dames,

Weet iemand wanneer de uitverkoop bij de zara begint...??

Grt R.

20-12-2007, 12:17


Ik hier gelezen dat het 27 december zou zijn.

20-12-2007, 12:49
27ste!

Heeft iemand van jullie een witte/creme jas met zwarte knoopjes tot net boven je knie gezien bij de Zara? Ik heb hem alleen in het filiaal van Eindhoven gezien.

Wie weet welke ik bedoel, en waar hebben jullie die gezien!
Hij is 170 euro overigens.

Liefs!

20-12-2007, 13:46
Oke thanxxx ladies!!

20-12-2007, 14:07


wjoww kan niet w8en johh ahaha

20-12-2007, 14:47

Citaat door rose_girl:
27ste!

Heeft iemand van jullie een witte/creme jas met zwarte knoopjes tot net boven je knie gezien bij de Zara? Ik heb hem alleen in het filiaal van Eindhoven gezien.

Wie weet welke ik bedoel, en waar hebben jullie die gezien!
Hij is 170 euro overigens.

Liefs!



Die heb ik, die had ik al in de herfst gekocht.
Hij was toendertijd nog maar 100 euro.

Ik kan je wel zeggen dat het zonde van je geld is. Zara heeft een kei slechte kwaliteit wat jassen betreft. Na 3 keer dragen begint het al te pluizen. Het ziet er niet uit.

20-12-2007, 14:55

Citaat door Colonya:
Die heb ik, die had ik al in de herfst gekocht.
Hij was toendertijd nog maar 100 euro.

Ik kan je wel zeggen dat het zonde van je geld is. Zara heeft een kei slechte kwaliteit wat jassen betreft. Na 3 keer dragen begint het al te pluizen. Het ziet er niet uit.


Echt!

Echt zonde, heb je een tip? Waar ik een mooie creme kleurige jas kan halen? Zwart heb ik al.

20-12-2007, 15:02

Citaat door Colonya:
Die heb ik, die had ik al in de herfst gekocht.
Hij was toendertijd nog maar 100 euro.

Ik kan je wel zeggen dat het zonde van je geld is. Zara heeft een kei slechte kwaliteit wat jassen betreft. Na 3 keer dragen begint het al te pluizen. Het ziet er niet uit.



gelijk heb je .. jullie kennen vast wel die jas van rond 250 euro die rok achtige hij super mooi om te zien met die zwarte riem van vorig jaar. Ik heb hem twee maal gedragen en gelijk helemaal pluizen en voering ging stuk, ze hebben echt slechte service ze konden niet voor me doen.. als je iets voor dat geld koopt verwacht ik iets goeds

20-12-2007, 15:30

Citaat door rose_girl:
Echt!

Echt zonde, heb je een tip? Waar ik een mooie creme kleurige jas kan halen? Zwart heb ik al.


Ja echt! Dood zonde voor je centen. Zara heeft een jassen kwaliteit van 0.0!

Ehm, Ik raad je de bijenkorf of de Benneton aan! Benneton heeft een mega goed kwaliteit. Ik heb een jas, na 2 jaar ziet hij er nog steeds zo goed als nieuw uit!


Citaat door MoslimaRose:

Zeg dat wel.

Ik heb een jas gekocht en toen ik thuis kwam bleek er een gat in de zak te zitten en de riem was kapot.

Ik had daar helemaal niet opgelet. Stelletje hufters.


Echt hoor. Zara heeft echt een bagger kwaliteit, maar die kleding blijft leuk. Althans ik koop er nog steeds dingen. Ik ga er maar mee kappen. Ik betaal liever iets meer voor iets dat langer meegaat. Eeveneens die lange jurken die ze bij de Zara hebben. Ik heb een zwarte, na 1 keer dragen zijn de garen los raken, nu zitten er allemaal ladders in.




Citaat door Aisha88:
gelijk heb je .. jullie kennen vast wel die jas van rond 250 euro die rok achtige hij super mooi om te zien met die zwarte riem van vorig jaar. Ik heb hem twee maal gedragen en gelijk helemaal pluizen en voering ging stuk, ze hebben echt slechte service ze konden niet voor me doen.. als je iets voor dat geld koopt verwacht ik iets goeds



Jaaaaa. Die heb ik ook!
Die ene met een zwarte riem, zitten gaten in de riem en de jas heeft geen zakken! Die bedoel je toch? Damn wat is dat een miskoop zeg. Hij pluist direct na het dragen, pakt zoveel stof. Niet om aan te zien! Is toch zonde van het geld.

20-12-2007, 17:36
Ik denk dat deze week dat er uitverkoop is.

20-12-2007, 17:47

Citaat door Colonya:
Ja echt! Dood zonde voor je centen. Zara heeft een jassen kwaliteit van 0.0!

Ehm, Ik raad je de bijenkorf of de Benneton aan! Benneton heeft een mega goed kwaliteit. Ik heb een jas, na 2 jaar ziet hij er nog steeds zo goed als nieuw uit!



Echt hoor. Zara heeft echt een bagger kwaliteit, maar die kleding blijft leuk. Althans ik koop er nog steeds dingen. Ik ga er maar mee kappen. Ik betaal liever iets meer voor iets dat langer meegaat. Eeveneens die lange jurken die ze bij de Zara hebben. Ik heb een zwarte, na 1 keer dragen zijn de garen los raken, nu zitten er allemaal ladders in.






Jaaaaa. Die heb ik ook!
Die ene met een zwarte riem, zitten gaten in de riem en de jas heeft geen zakken! Die bedoel je toch? Damn wat is dat een miskoop zeg. Hij pluist direct na het dragen, pakt zoveel stof. Niet om aan te zien! Is toch zonde van het geld.



ja die zwart witte, er zitten wel zakken in maar moest je open maken, na twee keer zat er geen zak meer in was gescheurd van binnen, toen heeft zara hem gemaakt maar zit echt lelijk, als je tas mee draagd dat stukje bij je schouder is helemaal stuk door die tas. Is toch niet normaal voor dat geld

20-12-2007, 18:54
ik heb nooit uitverkoop by zara gezien,,,en als der wat is afgeprijsd zijn het meestal zomertruitjes..

20-12-2007, 20:31



Citaat door Colonya:
Ja echt! Dood zonde voor je centen. Zara heeft een jassen kwaliteit van 0.0!

Ehm, Ik raad je de bijenkorf of de Benneton aan! Benneton heeft een mega goed kwaliteit. Ik heb een jas, na 2 jaar ziet hij er nog steeds zo goed als nieuw uit!



Okee, ik ga daar zeker een kijkje nemen!
Ik ga donderdag de stad in ergens, de 27ste.
Bedankt voor de tip meid !!