Bekijk volle/desktop versie : Corbyn: Wees voorbereid op kerststorm



Pagina's : [1] 2

19-12-2007, 23:59
Negatief reisadvies van NieuwNieuws voor Groot-Brittannië tijdens de kerst. De Britse astrofysicus en weersvoorspeller Piers Corbyn waarschuwt namelijk voor een hevige kerststorm die heviger en verwoestender zal zijn dan alle stormen van de laatste twintig jaar

Dijkdoorbraken, bliksem, tornado’s en chaos zullen grote delen van Engeland en het Europese vasteland teisteren. De storm breekt volgens Corbyn op 24 december los. Bewoners van het westen van Groot-Brittannië doen er goed aan zandzakken voor de deur te leggen.

Nederland zal waarschijnlijk worden gespaard, zegt de weersvoorspeller. Naast Groot-Brittannië ligt ook Frankrijk op de route van de storm. "Maar, als de storm een noordelijker route kiest dan we hebben voorspeld, dan zal

Bron: http://www.nieuwnieuws.nl/archives/binnenland/2007/12/corbyn_wees_voorbereid_op_kers.html

20-12-2007, 00:00


Deze man heeft volgens mij zelf storm in zijn hersenpan!

20-12-2007, 00:38
Ik hoop dat ie dit keer wel gelijk heeft sjonge jonge zeg!!

20-12-2007, 00:48
Ik wacht nog steeds op zijn eerste voorspelling, de lol is er nu wel vanaf.

20-12-2007, 00:49



Citaat door ReleasePeace:
Ik hoop dat ie dit keer wel gelijk heeft sjonge jonge zeg!!


Als er nu geen storm komt mag hij Piet Paulusma opvolgen, ook o zo geloofwaardig.

20-12-2007, 00:53

Citaat door Ongenuanceerd:
Als er nu geen storm komt mag hij Piet Paulusma opvolgen, ook o zo geloofwaardig.

ofniej

20-12-2007, 00:56

Citaat door ReleasePeace:
ofniej


Dronken voorspellingen

20-12-2007, 00:57

Citaat door AzinAtlasyBoy:
Deze man heeft volgens mij zelf storm in zijn hersenpan!

Hij lijkt wel op een reli-fundi. Hardnekkig geloven in het eigen gelijk en niet tegen kritiek kunnen.

20-12-2007, 01:03

Citaat door AzinAtlasyBoy:
Negatief reisadvies van NieuwNieuws voor Groot-Brittannië tijdens de kerst. De Britse astrofysicus en weersvoorspeller Piers Corbyn waarschuwt namelijk voor een hevige kerststorm die heviger en verwoestender zal zijn dan alle stormen van de laatste twintig jaar

Dijkdoorbraken, bliksem, tornado’s en chaos zullen grote delen van Engeland en het Europese vasteland teisteren. De storm breekt volgens Corbyn op 24 december los. Bewoners van het westen van Groot-Brittannië doen er goed aan zandzakken voor de deur te leggen.

Nederland zal waarschijnlijk worden gespaard, zegt de weersvoorspeller. Naast Groot-Brittannië ligt ook Frankrijk op de route van de storm. "Maar, als de storm een noordelijker route kiest dan we hebben voorspeld, dan zal

Bron: http://www.nieuwnieuws.nl/archives/binnenland/2007/12/corbyn_wees_voorbereid_op_kers.html


Die moet eens nodig bij de Paus langs.
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=1716574

20-12-2007, 01:16

Citaat door Einherjer:
Die moet eens nodig bij de Paus langs.
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=1716574

Waarom altijd oude paden betreden Wees een keer verfrissend.
Corbyn=Mohammed de profeet.

20-12-2007, 01:19

Citaat door Laszlo:
Waarom altijd oude paden betreden Wees een keer verfrissend.
Corbyn=Mohammed de profeet.


wat ben jij toch een lul

20-12-2007, 01:25

Citaat door BoLLetje_Mo:
wat ben jij toch een lul

Nee hoor, ca 1 miljard gelovigen die een meteoriet vanwege hun geloof willen stenigen zijn de lul. Hard maar waar. Ga maar huilen.

20-12-2007, 01:28



Citaat door Laszlo:
Nee hoor, ca 1 miljard gelovigen die een meteoriet vanwege hun geloof willen stenigen zijn de lul. Hard maar waar. Ga maar huilen.



weer zo een mietje die alleen hier durft te lulle

20-12-2007, 01:32

Citaat door Laszlo:
Waarom altijd oude paden betreden Wees een keer verfrissend.
Corbyn=Mohammed de profeet.


Laszlo, leer het AF...
Atheisten kampen met de grootste handicap, voorzie hun & jezelf van voer

20-12-2007, 02:11

Citaat door BlueAngel:
Laszlo, leer het AF...
Atheisten kampen met de grootste handicap, voorzie hun & jezelf van voer

Leer jij maar van ons. Overigens ben ik geen atheist.

Pagina's : [1] 2