Bekijk volle/desktop versie : Wat heb ik toch een leuke dag..!!



19-12-2007, 21:07
[Wat ben ik toch blij vandaag... IK heb zo een leuke dag... niet normaal...
Ben ik de enige die zo eenzaam is...?? Heb heel de dag in mn uppie thuis gezeten... en dat ook nog eens op L3eid.. ]




...

19-12-2007, 21:08


Where is Devdas?

19-12-2007, 21:09

Citaat door miss_schien:
Where is Devdas?



ahahahaha die heeft mij achtergelaten voor paro..!!

niemand houdt van mij....

19-12-2007, 21:12

Citaat door Chandramukii:
ahahahaha die heeft mij achtergelaten voor paro..!!

niemand houdt van mij....

Waar is die Parvati, ik sla haar de Taj Mahal in!

19-12-2007, 21:14



Citaat door miss_schien:
Waar is die Parvati, ik sla haar de Taj Mahal in!



ach laat hun gelukkig zijn..!! het is toch overduidelijk dat Devdas van haar houdt en niet van mij... of hield..!!

ik ben het gwend om alleen te zijn... dus ik gun het hun...

19-12-2007, 21:16

Citaat door Chandramukii:
ach laat hun gelukkig zijn..!! het is toch overduidelijk dat Devdas van haar houdt en niet van mij... of hield..!!

ik ben het gwend om alleen te zijn... dus ik gun het hun...

Haha! oke nu ff serieus..

Waarom alleen?
Is iedereen weg?
Zoja? Bij mij nu ook!
Leuk he!

19-12-2007, 21:19

Citaat door miss_schien:
Haha! oke nu ff serieus..

Waarom alleen?
Is iedereen weg?
Zoja? Bij mij nu ook!
Leuk he!


nou ik werd wakker vandaag. Ik dacht yes lekker uitgeslapen. Ik sta op neem een douche doe mn kleren aan. Ik dacht lekker ontbijten met zn allen. Ik ga naar beneden en niemand te bekennen. Iedereen was weg. M'n ouders na m'n oom, m'n broer weg met z'n vrienden. En toen had ik zo van ja dank je wel hoor... laat mij maar weer alleen achter. En ben nu dus al heel de dag alleen thuis. Nieman die mij belt of smst...

En jij..?? waarom ben jij alleen..??

19-12-2007, 21:22

Citaat door Chandramukii:
nou ik werd wakker vandaag. Ik dacht yes lekker uitgeslapen. Ik sta op neem een douche doe mn kleren aan. Ik dacht lekker ontbijten met zn allen. Ik ga naar beneden en niemand te bekennen. Iedereen was weg. M'n ouders na m'n oom, m'n broer weg met z'n vrienden. En toen had ik zo van ja dank je wel hoor... laat mij maar weer alleen achter. En ben nu dus al heel de dag alleen thuis. Nieman die mij belt of smst...

En jij..?? waarom ben jij alleen..??

Aah zo gemeen!

Het huis was eerst vol, daarna hadden sommige mensen geen auto die ook waren gekomen (dacht bij mezelf wesh zijn die te schaap gekomen). Mijn ouders hadden voorgesteld ze weg te brengen..

Alleen zijn ze er nu nog steeds niet..

19-12-2007, 21:24

Citaat door miss_schien:
Aah zo gemeen!

Het huis was eerst vol, daarna hadden sommige mensen geen auto die ook waren gekomen (dacht bij mezelf wesh zijn die te schaap gekomen). Mijn ouders hadden voorgesteld ze weg te brengen..

Alleen zijn ze er nu nog steeds niet..


ja echt gemeen he, dat doen ze altijd bij mij...

maar ja is het vandaag al zo vol bij jullie..?? Meestal bij ons op de 2de dag pas... pfff wat een drukte dan...

19-12-2007, 21:25

Citaat door Chandramukii:
ja echt gemeen he, dat doen ze altijd bij mij...

maar ja is het vandaag al zo vol bij jullie..?? Meestal bij ons op de 2de dag pas... pfff wat een drukte dan...

Achh


Ja meestal de eerste dag daarna daalt het af..

19-12-2007, 21:28

Citaat door miss_schien:
Achh


Ja meestal de eerste dag daarna daalt het af..


das wel fijn hoor... bij ons pas 2de dag... en dan heb je altijd zoiets van ja mensen komen ook 1ste dag langs dus dan moet je ook thuis blijven voor niks en ook nog eens 2de dag en heel af en toe ook nog eens de 3de dag...

maar ja hoe is jou dag tot nu toe..?? wel een beetje gezellig daarzo..??

19-12-2007, 21:33
Ik was ook heel de dag alleen thuis

19-12-2007, 21:34



Citaat door Ladypommes:
Ik was ook heel de dag alleen thuis


ik weet precies hoe je je voelt....

het is feest en wij zitten hier zo alleen en levenloos...