Bekijk volle/desktop versie : Het gaat goed met Ahanfouf ..hij praat al en morgen mag hij naar huis



19-12-2007, 19:52
Alhamdoullilah voor zijn familie en voor zijn vrienden is het goed gekomen met Abdelaziz Ahanfouf

hij mag morgen naar huis

maandag had hij een frontale botings tegen een Nederlandse vrachtwagen en is daarna in coma naar ziekenhuis gebracht maar gelukkig was zijn leven niet zoooooooo dringend in gevaar geweest maar het scheelde niet veel of hij was niet bij ons

19-12-2007, 19:57


meskien hij was onderweg naar schiphol om al3ied in Marokko te vieren
maar helaas

19-12-2007, 19:58
Zo snel kan een mensenleven veranderen maar Al hamdoelillah!! Moge Allah hem genezen en zijn familieleden sbar schenken.

19-12-2007, 20:04
7amdoelilah.

20-12-2007, 10:06


Alhamdoulilah

20-12-2007, 10:36

Citaat door xxxxxxxx4:
meskien hij was onderweg naar schiphol om al3ied in Marokko te vieren
maar helaas



nee niet naar Schiphol, maar naar Frankfurt.

20-12-2007, 13:31

Citaat door _Senna_:
nee niet naar Schiphol, maar naar Frankfurt.


heb betrouwbare bronnen

20-12-2007, 20:16
insa'allah komt alles goed met hem

23-12-2007, 00:10

Citaat door xxxxxxxx4:
heb betrouwbare bronnen



Nee je bron is niet betrouwbar. ik ben self uit Duitsland en zijn ouders zijn/waren ons buren in Rüsselsheim/Flörsheim (in de buurt van Frankfurt) en hij was maandag onderweg naar Frankfurt-Luchthaven om naar Marokko te vliegen.. hij self woont in Bielefeld dat is naast Düsseldorf..

maar ja het belangrijkste is dat het weer goed gaat met hem. alhamdulillah..

23-12-2007, 01:25

Citaat door _Senna_:
Nee je bron is niet betrouwbar. ik ben self uit Duitsland en zijn ouders zijn/waren ons buren in Rüsselsheim/Flörsheim (in de buurt van Frankfurt) en hij was maandag onderweg naar Frankfurt-Luchthaven om naar Marokko te vliegen.. hij self woont in Bielefeld dat is naast Düsseldorf..

maar ja het belangrijkste is dat het weer goed gaat met hem. alhamdulillah..


dus me verhaal klopt wel

24-12-2007, 00:49

Citaat door Escapiste:
Schiphol is de naam van het vliegveld van Amsterdam hé. Dat wil dus zeggen, dat niet alle vliegvelden Schiphol heten haha. Ahanfouf was onderweg naar het vliegveld van Frankfurt, en dus niet naar Schiphol, want die ligt in Amsterdam. Snap je dat?


ewa me bedoling was zo aleen misverstand tussen ons