Bekijk volle/desktop versie : Udinese, Brescia en Toulouse meldden zich voor Mohcine Iajour



19-12-2007, 13:52
Hij is momenteel topscorder van Fc Chiasso, en die club heeft Iajour alleen maar geholpen om 1 jaartje in conditie te blijven en weten dat hij niet houdbaar is na de zomer em wil zeker wel mee wereken aan een mooie transfer voor de Jonge Marokkaan. Diverse Franse, Spaanse en Italiaanse clubs hebben belangstelling voor de jonge spits en de 3 boevengenoemde clubs hebben zich al gemeld en men verw8 nog meer clubs die zich zullen meldden. Iajour hoopt nog steeds dat de Marokkaanse elftal hem volgt en dat hij in de loop der deze maanden een oproep zal krijgen en wenst de marokkaanse elftal veel geluk op het africa cup en dat hij ze elke wedstrijd zal aan volgen.

Interview Arriadia met Mohcine Iajour:

http://www.zshare.net/video/5717066fccd028/

19-12-2007, 14:03


nou, ik ben bang jou ongelijk te geven. RCA heeft de rechtzaak gewonnen en hij zal denk ik terug keren naar RCA

19-12-2007, 14:08
nou hi jzegt zelf in de inetriew met arriadia dat hi jzal vertrekken naar een italiaanse of franse club.

19-12-2007, 15:03

Citaat door MaGaNa_aanhang:
nou, ik ben bang jou ongelijk te geven. RCA heeft de rechtzaak gewonnen en hij zal denk ik terug keren naar RCA

zn trainer zegt indat intervieuw dat de fifa in het voordeel van de club en yajoer heeft besloten. Volgens hem heeft yajoer geen prof contract bij raja. Yajoer legt wel uit waarom ie is vertrokken. bij raja krijgt ie maar 400 euro en gezien zn fammilie omstandigheden is dat niet genoeg. hij bidt nog en werkt hard volgens zn mede speler(die 3azi). dus t ligt in ieder geval nie aan zn mentaliteit zoals vele hier beweren.

19-12-2007, 15:04



Citaat door Sara_Girl19:
nou hi jzegt zelf in de inetriew met arriadia dat hi jzal vertrekken naar een italiaanse of franse club.

hij zei dat ze interesse hebben en dat hij het leuk zou vinden om naar 1 van die clubs te gaan. het is dus nog nie zo concreet.

19-12-2007, 15:08
Broerrrrrr hij gaat het inshallah maken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

19-12-2007, 15:21
hij is goeie voetballer
ik hoorde ook zo iets dat gewoon terug moet gaan naar raja
raja doet altijd moelijk met spelers maar logishe ze hebben niet meer zo goeie selectie als eerst als steeds goeie spellers worden gekocht

19-12-2007, 16:48

Citaat door gewoon1nickname:
zn trainer zegt indat intervieuw dat de fifa in het voordeel van de club en yajoer heeft besloten. Volgens hem heeft yajoer geen prof contract bij raja. Yajoer legt wel uit waarom ie is vertrokken. bij raja krijgt ie maar 400 euro en gezien zn fammilie omstandigheden is dat niet genoeg. hij bidt nog en werkt hard volgens zn mede speler(die 3azi). dus t ligt in ieder geval nie aan zn mentaliteit zoals vele hier beweren.


jaklopt, ik heb net de intervieuw bekeken...ik heb andere verhalen gehoord.
Yajour heeft veel steun gehad van RCA...een auto, huis, geld en carriere...Yajour was verkeerd bezig in Marokko..zoals dronken naar de training komen...etc..

Yajour komt van een zeer normale gezin maar RCA heeft hier wel veel verandering gebracht...hij wilt gewoon heel graag de overstap maken naar europa...daar heeft hij ook de kwaliteit voor...

el-hemdoulillah dat hij nu goed bezig is...


Citaat door Sara_Girl19:
nou hi jzegt zelf in de inetriew met arriadia dat hi jzal vertrekken naar een italiaanse of franse club.



nee, hij zei dat intresse komt van 2 italiaanse clubs...Brescia en Udenesi..

19-12-2007, 17:36
400 euro??? volgens mij krijg je meer bij tetouan