Bekijk volle/desktop versie : Arsenal geinteresseerd in Afellay



18-12-2007, 16:44

Citaat:
Arsenal serieus geïnteresseerd in diensten Afellay
Arsenal zou Ibrahim Afellay naar Londen willen halen. De middenvelder verlengde onlangs zijn contract tot medio 2011, maar de ploeg van manager Arsene Wenger ziet in de international een welkome versterking, weet Sportweek.

Door zijn contractverlenging is de dribbelaar van Marokkaanse komaf wel een stuk duurder geworden voor Arsenal. De Londenaren toonden eerder ook al interesse in Afellay die toen echter koos voor een langer verblijf in Eindhoven.

De 21-jarige Afellay is momenteel bezig aan zijn vierde seizoen bij de Eindhovenaren.
Zeg het maar eens..

18-12-2007, 16:50


Engelse competitie is stuk harder dan de eredivisie en aangezien affelay zo blessuregevoelig als de pest is denk ik dat hij aan weinig speelminuten zal komen. Dat is als ie behda basis krijgt met al die concurrentie

18-12-2007, 18:26

Citaat door Y86:
Engelse competitie is stuk harder dan de eredivisie en aangezien affelay zo blessuregevoelig als de pest is denk ik dat hij aan weinig speelminuten zal komen. Dat is als ie behda basis krijgt met al die concurrentie


hahahaha appelvlaai bij arsenal zou ik echt niet doen!!!!!wil je daar spelen moet je bikkelhard zijn en aangezien hij een mietje is heeft ie daar niks te zoeken

18-12-2007, 18:29
Lassana Diarra krijgt niet eens veel speelminuten, ik denk dat het daarmee wel gezegd is..

al denk ik wel dat afellay het daar wel goed zou doen hier worden ze gek gemaakt, met dat berekenend voetbal.. past niet bij marokkanen.. (Engelse competitie is wel wat anders dan de mickey mouse competitie)

18-12-2007, 18:38


affelay is een prima speler alleen moet hij soms eerder die bal afspelen, dan krijgt hij ook geen trappen

18-12-2007, 20:12

Citaat door sefrou:
hahahaha appelvlaai bij arsenal zou ik echt niet doen!!!!!wil je daar spelen moet je bikkelhard zijn en aangezien hij een mietje is heeft ie daar niks te zoeken

Yep, technische staf van gerenommeerde club heeft het mis, maar jij ziet dat natuurlijk beter

Zij zien wat in hem (logisch, want hijs echt talentvol), en vinden dat blijkbaar zó goed dat ze bereid zijn hem te halen naar een club waar het bárst van de talenten. Dus ipv met zulke reacties te komen, kun je ook zeggen: "Goh, wat een erkenning van z'n talent en kwaliteiten".

Maarja, we moeten natuurlijk weer een glaasje Hatorade inschenken.

18-12-2007, 20:18
Tsja Afellay zou ook naar Valencia gaan volgens deze hollandse media... Ik w8 wel af

19-12-2007, 15:43
Voor alle nietsgunners (Binnenkort in de dikke van dale sectie marokkanen) Wie is er nou een mietje ? Toevallig staat ie zijn mannetje jullie hebben geen idee wat topsport inhoudt en hoe zwaar de trainingen zijn en de impact die het heeft op iemands lichaam. Vergeet niet dat hij al vanaf jonge leeftijd niets anders doet dan nonstop trainen en presteren. Denk daar es over na als je bezig bent met vakkenvullen of het opruimen van andermans rotzooi. Vanuit een koud Brussel een alles gunnende Marokkaan a smatta !!!


ps.

Dit is niet bedoeld voor de echte voetbal liefhebbers die weten wat het spel inhoudt.

19-12-2007, 15:58
Daredevil, je haalt me de wo0rden uit de mond. Ipv hem te staan afkraken kun je 0ok zegge dat hij wat met zn leven doet in tegenstelling tot vele andere marokkanen hiero
Jaloezie is een ZINLOZE emotie.....

19-12-2007, 16:03
Hoezo?!?!
Van Persie is ook blessure gevoellig, jullie overdrijven.
Affelay zou het daar wel goed doen.
het is een jonge speler, hij moet nog groeien. Maar hij komt er wel.
ik hoop dat hij de juiste stappen maakt in zijn carriere, niks overhaast dus(zoals drenthe)

19-12-2007, 16:09
Afellay gaat het maken, althans ik gun het 'm.

19-12-2007, 18:13
het is hem gegund alleen effe fysiek wat sterker worden

20-12-2007, 02:30


Ik vind Afellay juist heel erg bij Arsenal passen. Arsenal is een team met veel jonge,talentvolle spelers die zich vaak kenmerken met techniek,inzicht,creativiteit en combinatievoetbal.
Ik vind Affelay een heel technische en creatieve speler met inzicht.Bovendien kan hij goed een mannetje passeren wat bijna elke speler bij Arsenal ook wel kan.
Verder is Arsenal een club die heel goed de kwaliteiten van een speler naar boven kan halen door spelers die dingen te laten doen in het veld waar hij goed in is.
Tuurlijk heeft hij veel concurrentie en zal het moeilijk worden,maar dat was voor van Persie ook en hij heeft het ook gehaald. En dat terwijl hij amper zoveel bewezen had destijds bij Feyenoord onder Van Marwijk. Verder lijkt Arsene Wenger mij een trainer die goed kan omgaan met jonge spelers en ze ook nog eens kan boosten met zelfvertrouwen.
Fysiek is Affelay natuurlijk nog best zwak, maar daar kan aan gewerkt worden door middel van krachttraining en goede voeding. Verder is het niet helemaaal nadelig dat hij een beetje iel gebouwd is. Ik heb vaak gezien dat hij de eerste paar meters zijn tegenstander te snel af is. Dus misschien kan hij die nadeel toch omvormen tot een voordeel.

20-12-2007, 13:36
wie niet,
ik heb ook wel intresse in hem

k verkloot het weer he haha