Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk hoe werkt een wimperkruller?



Pagina's : [1] 2

17-12-2007, 22:15
moet je dat voor of na de mascara gebruiken en waar moet ik da juist plaatsen?

17-12-2007, 22:17


Vóór je mascara opbrengt!

Gewoon je wimpers tussen dat ding Dichtknijpen, niet te hard! Ik duw het dan nog altijd wat naar achter, dus de kruller wat omhoog duwen. Dat laat ik dan zo voor een paar seconden.

17-12-2007, 22:21

Citaat door Achmed_N:
Vóór je mascara opbrengt!

Gewoon je wimpers tussen dat ding Dichtknijpen, niet te hard! Ik duw het dan nog altijd wat naar achter, dus de kruller wat omhoog duwen. Dat laat ik dan zo voor een paar seconden.



ah dus voor de mascara..
ik heb het een keer geprobeerd ,ik dacht na de mascara
mn wimpers waren ni mooi gedaan...
moet ik die kruller zo dicht mogelijk bij mijn wimpers leggen?

17-12-2007, 22:21
Voordat je mascara erop doet en dan zet je hem tegen je wimperrand aan en houd je hem voor enkele seconden vast.

17-12-2007, 22:22



Citaat door promo:
ah dus voor de mascara..
ik heb het een keer geprobeerd ,ik dacht na de mascara
mn wimpers waren ni mooi gedaan...
moet ik die kruller zo dicht mogelijk bij mijn wimpers leggen?


Ja, maar niet te hard drukken. Dan krullen ze heel raar.

17-12-2007, 22:24
thank you

17-12-2007, 23:04
wimperkruller is slecht man, mn vriendin haar wimpers zijn er van afgevallen, dus beter niet gebruiken

17-12-2007, 23:06

Citaat door Izjen_wijf:
wimperkruller is slecht man, mn vriendin haar wimpers zijn er van afgevallen, dus beter niet gebruiken



??echt!!??misschien heeft ze te hard getrokken?

18-12-2007, 00:04
ik dacht altijd na het aanbrengen v.mascara!!en dan iedere keer na een laagje mascara..krullen.

18-12-2007, 10:14
Voor je de mascara aanbrengt. Ik zelf gebruik geen mascara men ogen gaan dan aan elkaar vast plakken!!! Dus ik gebruik alleen de wimperkruller.
Ik zelf verwarm eerst een beetje met de fohn en dan pas ga ik men wimpers krullen zo blijven ze de hele dag goed zitten zonder mascara te gebruiken !

18-12-2007, 13:14
stap 1. Was je ogen.

stap 2. droog je ogen af.

stap 3. maak de krultang een beetje nat aan de onderkant (dat witte ding)

stap 4. zet dat ding onder je wimpers en leg je wimpers op dat witte gedeelte. je oog is dan dicht.

stap 5. je knijpt de tang dicht en houd hem een paar seconden vast.

stap 6. laat de tang los en doe je ogen open. violaaa.


daarna kun je rustig de mascara aanbrengen want je wimpers zijn mooi in vorm.

18-12-2007, 13:16
ik durf dat niet te gebruiken ben bang dat ze breken

18-12-2007, 13:16



Citaat door Saida001:
Voor je de mascara aanbrengt. Ik zelf gebruik geen mascara men ogen gaan dan aan elkaar vast plakken!!! Dus ik gebruik alleen de wimperkruller.
Ik zelf verwarm eerst een beetje met de fohn en dan pas ga ik men wimpers krullen zo blijven ze de hele dag goed zitten zonder mascara te gebruiken !



hey met de fohn is ook slim van je saida. Ik gebruik ook liever geen mascara, ik ben iemand die te vaak in mijn ogen gaat zitten wrijven.
alleen voor speciale gelegenheden gebruik ik mascara als ik mijn wimpers heb gekruld.

18-12-2007, 13:21

Citaat door promo:
ah dus voor de mascara..
ik heb het een keer geprobeerd ,ik dacht na de mascara
mn wimpers waren ni mooi gedaan...
moet ik die kruller zo dicht mogelijk bij mijn wimpers leggen?



Nee je moet dat ding op je wenkies leggen nou goed

18-12-2007, 13:23

Citaat door Saida001:
Voor je de mascara aanbrengt. Ik zelf gebruik geen mascara men ogen gaan dan aan elkaar vast plakken!!! Dus ik gebruik alleen de wimperkruller.
Ik zelf verwarm eerst een beetje met de fohn en dan pas ga ik men wimpers krullen zo blijven ze de hele dag goed zitten zonder mascara te gebruiken !


Je hebt tegenwoordig ook elektrische wimperkrullers.



Elke ochtend met de fohn verwarmen...het lawaai alleen al


Citaat:
Hoe werkt het?

Een elektrische wimperkruller heeft altijd een gebruiksaanwijzing; je moet deze op een bepaalde manier tegen je wimpers aanhouden. Een gewone wimperkrultang is een stuk goedkoper en ook effectief.
Zorg dat je wimpers schoon zijn, er mag dus geen mascara(restje) op zitten! Je opent de tang (zoals bij een schaar of nijptang), en zet deze 'tegen' je oog aan, met je wimpers tussen de twee deeltjes (genummerd op de foto). Dan knijp je in de handvatjes, zo'n 20 seconden per oog. Even wachten, en daarna breng je, op de normale manier, je mascara aan.


Pagina's : [1] 2