Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : ...Filosofie...

Pagina's : [1] 2 3

Marocca
11-11-2003, 22:04

Hey mensjes... Ik moet voor een bepaalde opdracht voor school een boek lezen...Filosofie-literatuur...En daarvan een uitgebreid verslag maken... Kan iemand me een goed boeken aanraden...Dus NIET saai :rolleyes: Thanx anyway :)

Marocca
12-11-2003, 20:52
Origineel gepost door amitaf84 Wereld van Sofie.... :) Ben jij altijd zo grappig? :)

Corleone
12-11-2003, 23:40
Islamitische Filosofie Een Geschiedenis - Michiel Leezenberg

Marocca
12-11-2003, 23:59
Origineel gepost door Corleone Islamitische Filosofie Een Geschiedenis - Michiel Leezenberg Choekran! Hier heb ik tenminste wat aan! ;)

EMIEN
15-11-2003, 02:00

De wereld van Sofie bestaat echt..eh Meprouw:haha: Is heel eenvoudig geschreven maar toch gaat het dieper er op in. Hahahaha...

Liloesh
15-11-2003, 11:38
Marocca!!!! De wereld van sofie bestaat echt, heb hem moeten lezen voor school, en heb de film ook moeten zien (voor het vak filo)...maar neemt maar wat islamitisch ;)

Marocca
15-11-2003, 15:53
Origineel gepost door EMIEN De wereld van Sofie bestaat echt..eh Meprouw:haha: Is heel eenvoudig geschreven maar toch gaat het dieper er op in. Hahahaha... Ik neem die van Corleone wel...Aangezien die uit Islamitisch standpunt vertrekt... :) "De wereld van Sofie" :jammer:

Marocca
15-11-2003, 15:54
Origineel gepost door Liloesh Marocca!!!! De wereld van sofie bestaat echt, heb hem moeten lezen voor school, en heb de film ook moeten zien (voor het vak filo)...maar neemt maar wat islamitisch ;) Zo'n titel voor een filosofisch boek :rolleyes: Maar mohiem ik neem die andere toch..sowieso :D

Corleone
15-11-2003, 16:09
Mijn shit is altijd ok :bril:

Marocca
15-11-2003, 16:11
Origineel gepost door Corleone Mijn shit is altijd ok :bril: Wie heeft jou dat wijsgemaakt? :rolleyes: Kiddin'...:hihi: Thx! ;)

Corleone
15-11-2003, 16:17
Geen dank...:o Tjek je topic bij kletshoekje..:o

Marocca
15-11-2003, 17:07
Origineel gepost door Corleone Geen dank...:o Tjek je topic bij kletshoekje..:o Done... :o

tonk
15-11-2003, 17:07

Oryx en Crake van Margaret Atwood is een roman met hoog filosofisch gehalte. Superspannend van begin tot eind! Genetische manipulatie en voor godje spelen loopt uit de hand. Aan het einde van het boek is de mensheid zo goed als uitgestorven...

Marocca
15-11-2003, 20:34
Origineel gepost door tonk Oryx en Crake van Margaret Atwood is een roman met hoog filosofisch gehalte. Superspannend van begin tot eind! Genetische manipulatie en voor godje spelen loopt uit de hand. Aan het einde van het boek is de mensheid zo goed als uitgestorven... Klinkt wel interessant...Thanx. Maar als ik zou moeten kiezen tussen dit boek(Margaret Atwood) en dat boek van Michiel Leezenberg is m'n keuze snel gemaakt...Wat betreft de Islamitische filosofie:weet ik echt niet zoveel dus dan leer ik er tenminste wat uit...Voor mezelf als moslima-zijnde... Maar toch bedankt :zwaai:

Liloesh
15-11-2003, 20:38
Origineel gepost door Marocca Zo'n titel voor een filosofisch boek :rolleyes: Maar mohiem ik neem die andere toch..sowieso :D :goedzo:

Pagina's : [1] 2 3