Bekijk volle/desktop versie : Wat als blijkt dat je man/vrouw van de verkeerde kant is??!!



17-12-2007, 16:29
Verbazingswekkend verhaal, maar hoorde op een feest dat een gozer trouwde en gelijk viel hem op dat zijn vrouw veeel vrouwelijke contacten had en uren aan de foon zat met meiden ...je zou denken het zijn gewoon haar vriendinnen maar na een tijdje bleek dat ze op vrouwen valt en dat ze voor kort ging trouwen met die man en daarna scheiden om zo haar ouders en familie tevreden te stellen... triest he maar is toch een enge gedachte als je een partner krijgt van de verkeerde kant zoals in dit geval en die ook misbruik van je maakt voor een bepaald doel zoals voor familie enz..

17-12-2007, 16:30


Even apeldoorn bellen.

17-12-2007, 16:33
Ik ken ook een vrouw. Die was 8 jaar getrouwd. Heeft 3 kinderen. Na die 8 jaar was zij er pas achter dat hij van de verkeerde kant was. Het bleek een homo te zijn, hij viel op mannen.

Hoe hij dit zo lang verborgen heeft kunnen houden? Ik zou het mn vrees niet weten. Doodzonde voor die kinderen. Het zijn werkelijk engeltjes, zo prachtig. Die vrouw? Zoiets moois heeft nooit bestaan. Die ziné is weergalóós.

Zo zie je maar weer!

17-12-2007, 16:47
Ach dan kan je als vrouw zijnde tenminste met z'n 2en lekker over gozers roddelen en achter ze aan

17-12-2007, 16:51



Citaat door chaouki:
Verbazingswekkend verhaal, maar hoorde op een feest dat een gozer trouwde en gelijk viel hem op dat zijn vrouw veeel vrouwelijke contacten had en uren aan de foon zat met meiden ...je zou denken het zijn gewoon haar vriendinnen maar na een tijdje bleek dat ze op vrouwen valt en dat ze voor kort ging trouwen met die man en daarna scheiden om zo haar ouders en familie tevreden te stellen... triest he maar is toch een enge gedachte als je een partner krijgt van de verkeerde kant zoals in dit geval en die ook misbruik van je maakt voor een bepaald doel zoals voor familie enz..

..dumpen...aangezien ze dat wel voor het trouwen mocht melden...het vertrouwen en de openheid is geschonden...

17-12-2007, 17:22
Dan zeg je baai baai beslamma 3lik....

17-12-2007, 19:04
allahyahdi ma khla9.
moet je juist niet roddelen erover maar dua doen dat zulke mensen ooit het licht zullen zien en dat ze het rechte pad op zullen komen insjallah.
allahyarad bal 3ibad dyalo illa tari9at alghayr insjallah bi idni lah.

17-12-2007, 19:08

Citaat door HerrRommel:
Even apeldoorn bellen.





Ik zag net toch een reclame die daar over ging. Ik wou door de grond zakken als 't kon. ( Mijn ouders zaten erbij )

17-12-2007, 19:16

Citaat door SnoezePoez:


Ik zag net toch een reclame die daar over ging. Ik wou door de grond zakken als 't kon. ( Mijn ouders zaten erbij )


Is altijd kut, als er iets raars op tv is en je ouders zitten erbij.