Bekijk volle/desktop versie : Verbod op stiletto's!!



Pagina's : [1] 2 3 4 5

17-12-2007, 10:54
-














Citaat:
DEN HAAG - Minister Ernst Hirsch Ballin van Justitie wil een algemeen verbod op de verkoop en het bezit van stiletto's, vlindermessen en valmessen. Hij schrijft dat maandag in een brief aan de Tweede Kamer. Nu zijn deze steekwapens nog niet verboden voor meerderjarigen. Wel moeten ze binnen een bepaalde maat blijven.

Uit recent onderzoek blijkt dat dit soort messen gewoon in het legale verkoopcircuit te krijgen zijn. Volgens Hirsch Ballin staat ook vast dat stiletto's, vlindermessen en valmessen worden gebruikt bij steekpartijen. Tevens zijn er signalen dat ze tegen de regels in worden verkocht aan minderjarigen.

Het feit dit soort wapens simpel te verbergen zijn en de snelheid waarmee ze klaar zijn voor gebruik, maakt het misbruik van deze wapens eenvoudig. Door een algemeen verbod op deze specifieke messen, moeten ze uit de maatschappij verdwijnen, meent Hirsch Ballin. De minister van justitie neemt in maart volgend jaar een definitief besluit over het voorgenomen verbod.
Zijn ze nou helemaal van de pot afgerukt?

17-12-2007, 10:56


Goed zo.

Gelukkig draag ik nooit stiletto's want ik vind ze ordinair en kan er ook niet op lopen.

17-12-2007, 11:01

Citaat door GewoonPinda:
Goed zo.

Gelukkig draag ik nooit stiletto's want ik vind ze ordinair en kan er ook niet op lopen.


Misschien moet je het artikel lezen.

17-12-2007, 11:04

Citaat door Vissticks:
Misschien moet je het artikel lezen.


Ja ik weet dat het nog een aanvraag is..maar van mij mag het verboden worden.

17-12-2007, 11:27


MHUAHUAHAUAHUAHAUAHAUAHAUAHAUAHAUAHAUAHAUAHAUAUA

Ze bedoelen wapens, geen shitana schoentjes ..

17-12-2007, 11:27
Wejow,, ik ga hier stuk ..

17-12-2007, 11:29

Citaat door GewoonPinda:
Ja ik weet dat het nog een aanvraag is..maar van mij mag het verboden worden.


Lees nog een keer Pinda.

17-12-2007, 11:31

Citaat door GewoonPinda:
Goed zo.

Gelukkig draag ik nooit stiletto's want ik vind ze ordinair en kan er ook niet op lopen.




Maar ehwww..Vlindermessen kunnen wel door de beugel? Lopen die iets gemakkelijker dan?

17-12-2007, 11:44

Citaat door GewoonPinda:
Goed zo.

Gelukkig draag ik nooit stiletto's want ik vind ze ordinair en kan er ook niet op lopen.



17-12-2007, 11:48

Citaat door GewoonPinda:
Ja ik weet dat het nog een aanvraag is..maar van mij mag het verboden worden.


Toch maar een domheid-filter installeren.

17-12-2007, 11:52
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

ik wilde er nog een paar cadeau doen

17-12-2007, 12:06
Ik weet dat ze geen echte stilleto's bedoelen. Maar je kan een stilleto ook als een wapen gebruiken hoor..dus ze mogen van mij verboden worden..wat snappen jullie hier niet aan?

17-12-2007, 12:07



Citaat door Brian:
Toch maar een domheid-filter installeren.



Hahaha ik had maar de eerste paar zinnen gelezen ja.

17-12-2007, 12:11

Citaat door David:
Ja, ja. Probeer je er maar uit te lullen.


Dat probeer ik niet..dat doe ik gewoon.

17-12-2007, 12:12

Citaat door Vissticks:
Lees nog een keer Pinda.


Hahaha soms lees ik te snel over zinnen heen..sorry hoor.

Pagina's : [1] 2 3 4 5