Bekijk volle/desktop versie : Marokaanse talenten blijven maar binnen stromen!!!!



17-12-2007, 07:59
De Franse onder-20 international Karim Ait Fana heeft laten weten in de toekomst voor Marokko uit te willen komen, dit meldt MTNfootball.com. De middenvelder die voor Montpellier uit komt in Frankrijk, blijft spelen voor Frankrijk, tot dat Marokko hem zal oproepen.

Het grote talent van Montpellier speelde vorig jaar met Frankrijk onder 19, tijdens het Europees Kampioenschap in Oostenrijk. De 18-jarige Ait Fana wil in de toekomst van grote waarde zijn voor het Marokkaanse voetbal.

De middenvelder kwam dit seizoen 14 keer in actie voor zijn club Montpellier in de Franse Ligue 2. Ait Fana is ook een vaste waarde in de selectie van Frankrijk onder 20.

In navolging van Maaroufi is er nog een toptalent, die voor Marokko wilt uitkomen, in plaats van zijn geboorteland.

17-12-2007, 09:01


Respect, top gevoel als je voor je land kunt uitkomen...

17-12-2007, 12:18
ken deze jongen niet...maar onder toptalent versta ik Benzema en Benarfa....is hij zo goed?

17-12-2007, 12:27
ik trap hem helemaal onder de zoden man , 2e divisie in frankrijk !!

17-12-2007, 12:29


de grootste voetballers die de wereld ooit heeft gekend komen van de straat of een arm land...het staat los van talent en club...

17-12-2007, 12:39

Citaat door Don Vito:
ken deze jongen niet...maar onder toptalent versta ik Benzema en Benarfa....is hij zo goed?



Messi is een top talent de rest blijft aardig...!