Bekijk volle/desktop versie : halal restaurant????????



17-12-2007, 01:36
ben op zoek naar een niet marokkaanse restaurant waar het halal is en in utrecht of amsterdam.
alvast bedankt

ps: jullie hebben heerlijke gerechten in deze rubriek, ma wil lekker een avondje uit en op me wenken worden bediend.

17-12-2007, 11:26


In de kinkerstraat in amsterdam west heb je een indonesisch restaurant en hij is halal.
Op de albertcyp markt heb je een marokaanse bazaar waar je verschillende lekkere gerechten kan eten.
en je kan natuurlijk altijd wokken maar dan moet je wel melden dat je vegetarier bent

17-12-2007, 12:45
is die indo op de kinker klein of is het echt een restaurant?
ken je ook een wok restaurant waar ze halal hebben?
wil juist geen vegatarisch eten want dat vind ik zo saaiiiiii.

21-12-2007, 00:36
Op de Bilderdijkstraat heb je een Surinaams/Indisch restaurant dat Riaz heet, zij zijn Halal, alleen is het altijd druk omdat het gewoon lekker eten is, je kan er zitten tafelen, alleen het is niet zo groot. Vanaf Amsterdam Centraal pak je tram 17 richting Osdorp en stap je uit op de kruising Kinkerstraat/Bilderdijk straat, je ziet de blokker meteen voor je als je uitstapt.
Tram 12, 3, 7 en 17 stoppen op datzelfde kruispunt alleen aan de andere kanten van dat kruispunt.

Hoop dat je er iets aan hebt.

16-12-2008, 21:58


NON-ALCOHOLIC HALAL RESTAURANT IN UTRECHT

HELEMAAL GEEN ALCOHOL EN HALAL ETEN

http://WWW.OTTOMAANSRESTAURANT.NL

16-12-2008, 21:59
NON ALCOHOLIC HALAL RESTAURANT IN UTRECHT

http://WWW.OTTOMAANSRESTAURANT.NL

12-01-2009, 13:28
wok restaurant Bos en lommerplein in amsterdam is halal

12-01-2009, 13:31
Op de Rocade ( winkelcentrum Zuilen) Heb je een heel goed marokkaans restaurant. Het heet Baraka. Iedereen prijst het aan!

Volgens mij hebben ze ook een website googlen??

12-01-2009, 17:53
In Amsterdam:

Net voor Mercatorplein heb je een Turks restaurant, halal, genaamd Perla.

Bij de Albert Cuyp heb je een Surinaams restaurantje, halal, Spang Makandra.