Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Wie Heeft Dit Ook



15-12-2007, 18:16
Dat als je denkt dat een product goed is dat je er gelijk minimaal 4 stuks van koopt, als ik zo in mijn huis kijk heb ik zeker wel meer dan 200 paar schoenen, zeker wel 30 jassen, 6 boxen gevuld met tassen, 9 kasten gevuld met kleren, 3 boekenkasten gevuld met verzorgingsproducten.

ik denk erover om alle stomme kleren naar het leger des heils te brengen en voortaan moet ikecht mijn hoofd gebruiken. ik moet leren beter dure dingen te kopen die ik mooi blijf vinden dan dit alles wat ik maar 1 keer draag en dan nooi meer ik weet niet eens meer wat ik wel of niet heb

oefff ach ja denk dat het een ziekte is

15-12-2007, 19:02


K snap niet wrm je 4x hetzelfde product wil?

15-12-2007, 19:05
ik had het over bepaalde schoenen stel dat ze lekker lopen dan wil ik ze in alle kleure hebben. of als een product goed lijkt te zijn voor mijn haar ofzo koop ik er gelijk 4 va dan heb ik het gelijk op voorraad heel stom eigenlijk maar dat dus

15-12-2007, 19:07
Oohw okeej k snap wat je bedoeld

Neej dat heb j gelukkig nooit
Je moet het jezelf echt afleren

15-12-2007, 19:08



Citaat door BLABLAA_:
Oohw okeej k snap wat je bedoeld

Neej dat heb j gelukkig nooit
Je moet het jezelf echt afleren



uhum als ik niet in de stad ben denk ik dat ik het heb afgeleerd maar zodra ik in de stad ben dan kom ik altijd met rotzooooooi thuis en draag ik het maar hoogstens 1 keer. vind het niet leuk en maar ontkennen dat ik koopziek ben he

15-12-2007, 19:20
Hmmm.. je kan er echt beter hulp voor zoeken ofso..

Klinkt stom maar veel mensen krijgen hierdoor schulden enzo en gaat het uiteindelijk niet goed met ze..

15-12-2007, 19:24

Citaat door BLABLAA_:
Hmmm.. je kan er echt beter hulp voor zoeken ofso..

Klinkt stom maar veel mensen krijgen hierdoor schulden enzo en gaat het uiteindelijk niet goed met ze..



HAHAHAHA IK ZIE HET AL VOOR ME GA IK ZELF ALS AANKOMEND MAATSCHAPPELIJK WERKSTER NA DE SCHULDSANERING OFZO. HET IS BEST GEMEEN DAT ER VOOR KOOPZIEKE MENSEN GEEN INSTANTIES BESTAAN DIE ZE LEERT VERSTANDIG MET GELD OM TE GAAN. HAD NU ALLANG EEN HUIS KUNNEN KOPEN OFZO

15-12-2007, 19:41
Whahaha.. neej ff serieus je kan er wel hulp voor krijgen hoor..

Misschien is er niet een hele instantie voor maar je kan er echt hulp voor krijgen